22.

333 16 13
                                    

Vana byla příjemně teplá a celou ji provoněla vůně vanilkové pěny. Daniel byl naložený ve vodě naproti mě. Zavřela jsem oči a nechala se unášet svými myšlenkami.

,, When I close my eyes, It's you there in my mind, When I close my eyes," broukal si Daniel a já ho poslouchala. ,, Mám to přesně tak, jak si tady broukáš," podívala jsem se na něj a na jeho zavřené oči. Otevřel oči a podíval se na mě a pokračoval v další písničce. ,, Can't you see that I'm falling, falling for you, Show me where your heart is, Can't you see that I'm falling, falling for you," zpíval až moc nahlas. Přesunula jsem z druhé strany na jeho klín a věnovala mu polibek. ,, Že by ticho?" žertovala jsem s ním. ,, Z daleka ne," řekl a propojil znovu naše rty.

...

Když jsme se po naší vaně dostali do pokoje, rozhodla jsem se, že to trochu tady srovnám a ustelu postel.

Postel byla krásná urovnaná, až jsem na to byla pyšná. Nevydrželo to, ale dlouho. Daniel se rozběhl a skočil do té ustlané postele. ,,Chceš zabít teď a nebo teď," položila jsem mu velmi jednoduchou otázku. Chvíli se zamyslel nad odpovědí, ale pak spustil. ,, Nevyhrožuj a radši si pojď lehnout vedle mě nebo sednout, to je jedno a koukneme na něco," řekl. ,,A co by jsme se měli podle tebe kouknout? " zeptala jsem se a sedla si vedle něho. Zapnul na televizi Netflix a projížděl nějaké nové i trochu starší seriály. ,,Co takhle zkusit mrknout na tohle," zastavila jsem ho v hledání. ,,Shadowhunters, proč ne," řekl a pustil první díl. Objala jsem ho a položila jsem svoji hlavu na jeho hruď a dívala se na první díl.

Po chvilce to stopnul. ,, Nepůjdeme za ostatníma?" zeptal se mě. ,, Ehm, no moc se mi nechce. Chtěla bych tu ještě takhle ležet," řekla jsem podívala se na něj. Kývl a dal mi pusu do vlasů. Zavřela jsem oči a vnímala Danielovuil zvedají se teplou hruď. Přemýšlela jsem. Přemýšlela jsem, o tom co bude dál. Jak to bude až budu muset odletět na pár dní za mámou do Portlandu a pak do Německa do školy. Myslím, že Tessa má stejný myšlenky, jak já.

Cinkla mi zpráva na telefonu a to mě vyvedlo z mého přemýšlení. ,, Podíváš se, prosím," zvedla jsem oči k Danielovi. Natáhl se na noční stolek a podíval se, co se děje. Vypadal zděšeně. ,, Co se děje?" posadila jsem se. ,, Další tweet,"podíval se na mě. Vytrhla jsem mu z ruky můj telefon a podívala se. ,,Aspen, krásný Aspen," četla jsem nahlas první řádky. ,,Hory a plno sněhu,ale také 'zamilované' páry jako je třeba právě náš nový pár. Daniel a zlatokopka Cassidy. Oba jsou momentálně na horách v Aspenu a ona se těší až ho oškube o nějaké další peníze. On ji koupil oblečení na lyže a ještě ji půjčil lyže, ale bude se to stupňovat a já vás ovšem informovat. Ještě vzkaz pro Cassidy, vím, že to čteš. Jsi jen kurva, která si luskne a má každého," začali mi téct slzy, že tohle někdo opravdu dokáže napsat.,,Srovnej se holka, uvědom si, že Daniel není žádná tvoje hračka, krávo." Tak jo, tohle na mě bylo trochu moc. ,, Proč to někdo píše, Danieli?"vzlykala jsem a objimala u toho Daniela. ,,Nevím, ale půjdeme to řešit. Nahlásíme účet a tweety. A hlavně se budeme muset přiznat o našem vztahu," řekl a hladil mě. Kývla jsem a podívala se na něj. ,, Není hezké tě vidět plakat, zlato," otřel mi slzy z tváře. Dal mi pusu na nos, ale pak se přesunul na mé rty. ,, Všechno bude dobré, slibuju," řekl do našeho polibku.

Trochu jsem se upravila a otřela si oči od slz. V ruku v ruce jsme spolu s Daniel sešli do společenské místnosti, kde byla jen Tate a Jack. ,,Kde jsou všichni?" zeptala jsem se. ,, Jonah usnul u filmu, tak jsem ho nechala spát a sešla jsem dolů. Corbyn, o tom nic nevím," uchechtla se. ,, No a Zach s Tessou mají svoje věci," zamrkal na nás Jack. Daniel si sedl na pohovku vedle Jacka a začali se o něčem bavit. Já s Tate seděla u stolu. Zřejmě si všimla mého ustaraného pohledu. ,,Děje se něco?" zeptala se mě. Chtěla jsem říct ne, ale stejně by se to u večeře dozvěděla od Daniela. Kývla jsem hlavou a dívala se do stolu. Hladila mě po rameni a mlčela. ,,Dozvíš se to u večeře," podívala jsem se na ni a věnovala ji malý úsměv. ,, Dobře. A když tak mluvíš o té večeři, měli by jsme jít něco ukuchtit, co říkáš?" vytáhla mě na nohy.

ChooseKde žijí příběhy. Začni objevovat