,,Tak ty zpíváš a hraješ v kapele, skvělý," mluvil Jake. ,,Taky jsem za mlada byl v kapele, ale nedotáhli jsme to nějak daleko. Pamatuji si, že jsme měli dva koncerty a tím naše kariéra skončila," pokračoval Jake a já byla poměrně překvapená, protože o tom nikdy nemluvil.
,,A na co všechno hraješ Danieli?" vyptával se Jake jako nějaký moderátor. ,,Jakeu, vyptáváš se už nějak moc, nemyslíš," uchechtla jsem se a odnášela nádobí do kuchyně s mamkou.
,,Líbí se mi," řekla, když jsme od nich byli dost velkou vzdálenost. ,,Mě taky," uchechtla jsem se a nandavala nádobí do myčky. Jake přišel za námi nebo respektivě šel pro něco do baru. Vytáhl whisku, ktará tam je už nějakých pár let. ,,Ne, že mi ho opiješ, Jakeu," křikla jsem na něj, když bral dvě skleničky. ,,Já se jen tak opít nenechám," ujistil mě Daniel. ,,V to doufám, abych tě zítra netahala do letadla za nohu," zažertovala jsem a on mě ujistil, že to nebude zapotřebí.
...
,,Jdu spát. Vstáváme okolo třetí a odjíždíme na letiště," řekla jsem a bez další odpovědi odešla do pokoje.
Daniel tam s nimi ještě byl a povídal si s Jakem. Vypadalo to, že mají docela dost společného. Jake se stále na něco ptal a upřímně jsem obdivovala Daniela, který byl v klidu a odpovídal opravdu na všechno. Některé otázky byly až moc vlezlé, ale i tak odpověděl.
ležela jsem v posteli a byla už v takovém polospánku, když do pokoje přišel Daniel. ,,Spíš?" zeptal se potichu, aby mě pro jistotu nevzbudil. ,Ehm," zamumlala jsem do polštáře. Uchechtl se a lehl si vedle mě, potom co se převlíkl. Trochu jsem se ho lekla, když do té postele malinko skočil a tím je malinko probral. ,,Blbče," zamumlala jsem a otočila se k němu obličejem, abych na něj viděla.
I v té tmě jsem pozorovala jeho modré oči a usmívala se. ,,Měla by jsi spát za-," nedopověděl to a podíval se na telefon. ,,Za pět hodin vstáváš," řekl a uvelebil se, ale stále ze mě nespustil oči. ,,Ty taky," dodala jsem a přivinula se k němu. Objal mě jednou rukou a víc si mě k sobě přitiskl. Usínala jsem spokojeně, jelikož jsem byla v jeho objetí.
...
Po celém pokoji se rozeřval můj budík. Natáhla jsem se a vypla ho. ,,Vstávej," políbila jsem Daniela na čelo a vstala z postele. Něco zamumlal čemu jsem nerozuměla. Během chvíle znova usnul.
Šla jsem do koupelny a dala si trochu studenější sprchu, abych se probrala. Rozhodla jsem se, že vlasy si umyju až v LA.
,,Vstávej," třásla jsem Danielem, aby se probral. Nezabíralo to, a tak jsem přemýšlela nad různými způsoby, jak ho probudit. Jako první mě napadla studená voda, ale nechtěla jsem dole probrat celý dům. Tak jsem se rozhodla ho probudit jako Růženku.
Políbila jsem ho na rty a on se opravdu probral. ,,Růženka se probrala a teď sebou mákni," řekla jsem a poplácala ho po rameni.
Ráno jsem jen dobalila kosmetiku a pár věcí. Daniel se mezitím šel osprchovat.
Cinkl mi telefon se zprávou od Tessy
Tess: V kolik se pro nás zastavíte?
Me: Okolo 5. Počkejte na nás venku, nebo jestli chcete přijďte k nám.
Tess: Dobře, tak pro nás přijeďte. Budeme čekat. Pa.
Na tohle už jsem neodpověděla a jen se uchechtla.
Sešla jsem dolů do kuchyně, abych se alespoň něčeho napila. Nalila jsem si jablečný džus a opřela se o linku.
Vlastně vůbec nevím jestli chci letět do LA. Čeká nás toho hodně. Měli by jsme začít pátrat o mém ctiteli a já bych tam měla odmaturovat.
...
,,Odjíždíme, mládeži," zvolal na nás Jake, který nás měl odvést na letiště. ,,Už jdeme," řekla jsem a objala mamku, která kvůli nám vstala, aby nás objala a rozloučila se. ,,Vrať se, co nejdřív," pošeptala mi a svoji myšlenku dovršila polibkem na spánek.
Pak objala i Daniela a my mohli odjet.,,Kolik toho proboha máš?" dával Jake moje dva kufry do auta. ,, Všechno potřebný k životu," odpověděla jsem a sedla si dozadu. Danielovi jsem řekla, ať si sedne dopředu, že mi to vadit nebude. Sice chvíli protestoval, ale i Jake mu řekl, ať jde dopředu.
Tessa se Zachem stáli před domem a čekali na nás. Jake stáhl okýnko a zakřičel na celou ulici. ,,Tessinko, nastupovat i ten tvůj princ,co tam stojí s tebou".
Tessa nesnášela, když ji Jake říká "Tessinko", ale on už si na to navykl. To bylo jedno léto. Tessa utíkala, když jsme si hráli na draka, který se chce oženit s princeznou Tessinkou. No a já hrála draka a křičela na ni: ,,Tessinko, já jsem tvůj princ." Je to sranda na to vzpomínat.
Zach s Tess si sedli za mnou dozadu. ,,Ahoj," řekla jsem, když se ke mně sunul Zach a za ním Tess. ,,Ahoj," pozdravili nás oba nastejno, akorát Zach ještě dodal- Dobrý den na Jakea.
...
Před odchodem do letištní haly jsem Jakea objala a dala mu pusu na tvář. ,,Opatruj se a zavolej, co nejdřív," mumlal a já pokývala hlavou.
Neotočila jsem se a šla dál. Tessa na mě viděla, že mmi není moc do smíchu, jelikož to tu miluju a nerada to tu opouštím. Vždycky jsem to takhle měla i když jsem musela odletět do Německa. Vždycky jsem byla smutná.
Tessa ke mně přešla hladila mě po zádech a já se tím i uklidnila.
Nechali jsme si odbavit naše kufry a čekali až vyhlásí náš let. Načekali jsme se trochu delší dobu než jsme počítali, ale nějak jsme se do letadla dostali. Letěli jsme business třídou po dvou.
,,Kdo nás v LA vyzvedne?" zeptala jsem se Daniela, když už jsme byli ve vzduchu. ,,Psal jsem Olivii, ať se pro nás zastaví a ona s tím souhlasila," usmál se na mě, ale já mu jeho úsměv neopětovala. Chtěla jsem začít argumentovat, ale radši jsem držela jazyk za zuby a nic neřekla. ,,Danieli, já-" začala jsem a on se na mě podíval a chytl mě za ruku. ,,Myslím, že to všechno píše ona. Olivie," konečně jsem to řekla nahlas. Daniel na mě koukal s otevřenou pusou, ale hned jak si to uvědomil, tak ji zavřel.
,,Olivie by to nikdy nenapsala. Je to moje nejlepší kamarádka a znám ji hodně dlouho a ona je ráda, že jsme spolu. Teda alespoň mi to říkala." Tak tomu jsem moc nevěřila, že by byla ráda.
,,Dani, měla jsem ti to říct dřív. Pamatuješ, jak jsi přišel do pokoje před horama a potkal jsi ji?" Kývl hlavou. ,,Ona si nebyla jen tak pokecat. Vyhrožovala mi a říkal nehezké věci. Říkala, že tě jen využívám a ať tě nechám na pokoji, ale to jsem v dobu nečekala, že se do tebe opravdu zamiluju." vylítlo ze mě. Chtěla jsem mu to říct až v LA, ale začal s ní v letadle a já už mu to opravdu potřebovala říct.
,,Promluvíme s ní, ale stejně tomu nevěřím, že tohle řekla." Tak teď jsem nevěděla, co mám odpovědět. ,,To chceš říct, že ti lžu do očí? Opravdu, Danieli?" řekla jsem. ,,Ne, to jsem neřekl a ani si to nemyslím. Jen mi to k ní nesedí." Kývla jsem hlavou a otřela si slzy. ,,,Všechno probereme až přiletíme," řekl a já přikývla. Položila jsem si hlavu na jeho rameno a usla.
ČTEŠ
Choose
RomanceJeden výlet, Jeden koncert a jeden Meet&Greet. . Cassidy vyrazí se svou nejlepší kamarádkou Tessou do Los Angeles, aby si Tess užila svůj dárek k narozeninám, a to koncert skupiny Why don't we. Cassidy není žádný fanoušek této skupiny, ale co se sta...