15.

348 20 4
                                    

Letiště

Stáli jsme u vchodu na letiště a loučili se s kluky. ,,Musíš jet?" objímal Zach Tessu a nechtěl ji pustit. ,,Musím, ale v pondělí bych měla přiletět," řekla a dala mu pusu. Otočila jsem se na Daniela, který vyndaval naše batůžky na těch pár dní. Objal mě kolem ramen a popošel se mnou k Zachovi a Tess. ,, Já objetí ani pusu nedostanu?" zeptal se mě. ,,Ne," řekla jsem a odtáhla jsem se od něj. ,,Začínáš být na mě drzá, trdlo," řekl a během sekundy přitiskl své rty na ty mé. Prsty jsem mu propletla do vlasů a přitáhla si ho blíž k sobě, abych náš polibek prohloubila. ,,Už by jste toho mohli nechat, ne?" řekla Tess. ,,Závidíš?" škádlila jsem ji. Na to raději neodpověděla. Naposledy jsem přitiskla své rty na jeho a objala ho. ,,V pondělí se uvidíme," řekla jsem a odešla s Tess ke vchodu do letištní haly. Zamávali jsme jim a poslali vzdušné polibky na rozloučenou.

...

,,Ten Zach jezdí opravdu jako prase po té dálnici," uchechtla jsem se. ,,Jezdí normálně," odpověděla a připoutala se. Sedím opět u okýnka a vyhlížím pohyb letadla, který zajíždí na runway.

Dala jsem si sluchátka do uší a pustila si Harryho Pottera. V půlce filmu mě vyrušila holčička která stála u našeho sedadla a koukala na mě. Mohlo ji být kolem třinácti. ,,Ahoj," řekla jsem a vyndala si sluchátka z uší. ,,Jsi to ty," vykřikla na mě bez jakéhokoli pozdravení.  Podívala jsem se na ni nechápavým pohled. ,,Co se tady děje?" zeptala se Tess rozespalým hlasem. ,,Tohle je Danielova holka," zakřičela holčina, která křičela na celé letadlo. Pár lidí se na nás otočilo a koukalo na mě. ,,Na to jsi přišla jak?" zeptala se Tessa. Holčička vzala svůj telefon a otevřela fotku z twitteru, kterou měla screenshotlou. Na fotce jsem byla já a Daniel, jak si dáváme pusu. Muselo to být focené včera. Ten byt jsem poznala, bylo to u Tate.

Seděla jsem ještě víc zaražená v sedačce. Tess koukala s otevřenou pusou. ,,Zlatíčko, musela jsi si mě s někým splíst. Neznám žádného Daniela," vymluvila jsem se. ,,Aha, moc se omlouvám," řekla a odešla od nás.

,,Kdo to mohl vyfotit?" říkala jsem si pro sebe, ale slyšela to i Tess. ,,Nikdo neznámí včera u Tate nebyl," řekla jsem. ,,Ne, nebyl tam nikdo neznámí. Jako maximálně jsme se poznali s Christianem a s Ashley, ale to je tak jako všechno," odpověděla. Pokývala jsem hlavou a dál se věnovala Harrymu.

...

Celou cestu na hotel jsem mlčela. Tessa se věnovala odepisováním na zprávy zřejmě od Zacha.  Telefon jsem od příletu ani neotevřela, nezajímalo mě to, co se děje ve světě.  Bylo odpoledene a svítilo sluníčko. V hotelu jsme nechali naše batohy a šli na jídlo.

,,Zach mi psal, že máš napsat Danielovi," řekla, když jsme si objednali jídlo. ,,Bojí se o tebe, jestli jsi v pořádku," řekla. ,, Napíšu mu."

Vyndala jsem telefon ze zadní kapsy svých džínů. Měla jsem několik nepřijatých hovorů a několik textovek od Daniela.  Jsi v pořádku? Zavolej až budeš na hotelu. Cass. Vím, že už jste v Chicagu. Odpovídej.

Tohle se opakovalo několikrát za sebou. ,,Dojdu ven zavolat Danielovi," řekla jsem a odešla z restaurace. Zhluboka jsem se nadechla a vytočila Danielovo číslo. ANi nevím, proč jsem tak nervózní. Nejspíš je tím, že mám před sebou tu holčičku, která ukazuje tu fotku z Twitteru. Po dvou zvonění to zvedl. ,,No konečně," vykřikl. ,,Proč jsi nezavolala dřív?" zeptal se. ,,Nebyl čas," řekla jsem. ,,A jakto, že Tess čas na odepisování má?" už zněj trochu naštvaně. ,,Možná jsem nechtěla odpovídat?" odpověděla jsem. ,,Co se děje?" zeptal se naléhavě. ,,Jsem v restauraci. Až budeme na hotelu, tak ti zavolám," řekla jsem a odešla do restaurace.

Na stole už bylo naše objednané jídlo. Tessa se radši na nic neptala a pustila se do jídla.

...

Procházka do parku, kde jsme strávili celé odpoledne a na hotel se vrátili kolem paté. Byla jsem unavená, ale nakonec jsem zavolala Danielovi, jak jsem mu slíbila.

,,Ahoj," řekla jsem. ,Ahoj," řekl udýchaně, jelikož bězel do schodů. Ukázal mi gesto, ať jsem na chvíli potichu. ,,Tak co se děje," zavíral za sebou dveře od svého pokeje a sedal si na postel. ,,Ty jsi to neviděl?" zeptala jsem se. Tess byla v koupelně, takže mě nejspíš neslyšela, že mluvím s Danielem. ,,Nevím, co myslíš," založil si ruce na hrudi. ,,Fotka?" řekla jsem a nakonci zvedla hlas do otázky. Stále nechápal. ,,Počkej chvíli," řekla jsem a začala projíždět, jak Instagram, tak twitter. Nebylo těžký ji najít, jelikož u všech příspěvků byl Daniel označen. ,,Poslala jsem ti ji," chvíli mlčel a pak odešel. ,,Kam jdeš?" zakřičela jsem, že i Tess vykoukla z koupelny a upřela na mě nechápavý pohled. Naznačila jsem ji, že si volám s Danielem a ona pak opět zalezla. V telefonu jsem slyšela bouchnutí dveří a dupání kroků na schodech.

Najela jsem na profil, který tuto fotku zveřejnil. Černá profilovka s název Unknownprofile. Daniel se vrátil asi po půl hodině úplně rudý zlostí. ,,Kde jsi byl?" vykřikla jsem. ,,Řešit to," řekl. ,,A co jsi vyřešil?" uvelebila jsem se. ,, Fotka už dál kolovat nebude," řekl a tím mě i trochu uklidnil. ,,Jak to myslíš, že už kolovat nebude?" nechápala jsem. ,,Kluci napsali na všechny socialní sítě, že to co viděli jsem nebyl já, ale Jonah s Tate. Tak ať se všichni klidní," pousmál se. ,,Děkuju," řekla jsem a věnovala muu úsměv, který mi oplatil. ,, Tak a teď k něčemu příjemnějšímu," řekl. ,,Mám pro tebe dárek," řekl a odešel za kameru. Přinesl velkou papírovou tašku, která byla vrchovatá. ,,Takhle velký?" zeptala jsem se.  ,,Jo," řekl a vytáhl první věc z tašky. Byla to tmavě fialová bunda s bílým pruhem přes prsa. ,,Nekoupil jsi mi lyžařskou bundu?" řekla jsem. Tess se ke mně přidala a koukala se mnou. ,,Ahoj Tess," pozdravil ji Daniel. Tess kývla na pozdrav a jedním okem věnovala pohled mě. ,,To není všechno. Ještě tyhle kalhoty," vyndal černé kalhotys bílými kšandami. ,,Ty jsi blbej," řekla jsem a schovala tvář do dlaní. ,,Líbí?" zeptal se a položil věci zpět do tašky. ,,Ty jsi skvělej, ale já ti to zaplatím a neříkej, že ne, protože se jinak naštvu," vyhrožovala jsem. Usmál se a raději si nechal poznámky pro sebe.







ChooseKde žijí příběhy. Začni objevovat