28.

284 14 2
                                    

Do bytu jsme přišli okolo druhé ráno. Všichni jsme padli na postele a usli.

Ráno jsem se probudila sama v posteli. Naproti mě spala ještě Tessa se Zachem v objetí. Usmála jsem se a vydala se do kuchyně. Prkna nám začily trochu vrzat, ale snažila jsem se, abych ty dva neprobudila.

V kuchyni seděl Daniel a byl na telefonu. ,,Ahoj," přešla jsem k němu a políbila ho. ,,Ahoj," odpověděl.

V lednici jsem uviděla kousek dortu, který dělala Mia předevčírem. ,,Ostatní ještě spí?" zeptal se mě Daniel a přešel za mnou ke kuchyňské lince. Objal zezadu a položil svoji hlavu na moje rameno. Uchechtla jsem se. Otočila jsem se k němu čelem a dívala se mu do očí. Trochu mě začalo bolet za krkem, takže jsem se opět otočila zády k němu a udělala si kafe, abych se alespoň trochu probudila.

,,Chyběla jsi mi," zamumlal, že jsem mu skoro nerozuměla. ,,Ty mě taky," otočila jsem se k němu zpátky a políbila ho. Posadil mě na linku a začal mi dávat malé polibky na krk. ,,Přijdou ostatní," uchechtávala jsem se. ,,Alespoň uvidí, jak moc tě miluju," řekl a já úžasem a něj zírala. ,,Co jsi to řekl?" zepatala jsem se, ikdyž jsem moc dobře věděla, co řekl. ,,Kterou pasáž té věty myslíš," odtáhl se od mého krku. Podívala jsem se na něj a nahla hlavu na jednu stranu. ,,Chceš to třeba vyhláskovat?" uchechtl se. Mlčela jsem a čekala až to řekne znovu. ,,MI - LU - JU - TĚ," vyhláskoval přesně to, co jsem chtěla slyšet. spojila jsem naše rty. ,,Já tebe taky," odpověděla jsem.

,,Už i v kuchyni tady něco provozujete?" zeptala se rozespale Mia. Slezla jsem dolů z linky a ještě jednou políbila Daniela. ,,Jsem dělala kafe," vymlouvala jsem se. ,,Na lince a s Danielem mezi nohama." rýpala do mě. Zakroutila jsem hlavou a sedla se vším všudy ke stolu.

,,Jsem ti zapomněla předat včera poštu," řekla Mia a vyndala ze šuplíku černou obálku s mým jménem. ,,Co to je?" trochu jsem se bála. Podívala jsem se na Daniela s obavami v očích. ,,Otevři to," pobídl mě a stoupl si za mě, aby mě hladil po ramenou. Nadechla jsem se a otevřela obálku. Vytáhla jsem čistý bílý papír a četla:

Hnusná a další hrozné věci, které na tebe sedí Cassidy Chloe Dixonová, asi bych se ti měla představit, kdo ti tenhle dopis poslal do Německa. Jsem člověk, kterýho znáš pod jménem "Unknown profile" na twitteru a dalších sítích a také ho znáš v reálném životě. Já už ti nevím, co napsat, protože ty nedáš Danielovi a celé kapele pokoj. Hlavně ta tvoje "kamarádka" Tessa, která si taky myslí, jak krásně oblbuje Zacha a on ji poslouchá jako nějaký malý fracek. Měli by jste už trochu srovnat. Ne, že já bych se měla srovnat, jak psal Daniel, protože jsi mu to nadiktovala a on dělá všechno na co si ty pískneš. To už jsem viděla několikrát u tebe. Nelíbí se mi to, jak se k nim chováš, jako kdyby byli tvý otroci. Kurva, holka. Všichni to víme tady. ty chceš Daniela jen kvůli tomu, aby jsi si dostala k penězům a k Jackovi se kterým stále vrkáš. Vůbec bych se nedivila, že by jsi s ním už spala. Protože dáš každýmu koho potkáš. Možná tě tohle už opravdu sere a možná i mrzí (čemu moc nevěřím) a chceš to utnout. Tak ti radím skonči to s Danielem a dej všem pokoj. Jestli chceš vědět, kdo jsem, tak ti někdy možná i napíšu a nebo ti to vlepím do tvého špínovského ksichtu.  Unknown profile.

Začaly mi téct slzy. Tohle probuzení jsem opravdu nikdy nezažila. Podívala jsm se na Daniela a ten mě objímal a uklidňoval. ,,Já už to nedávám," vzlykala jsem mu do trička. Přemýšlela jsem nad tím, kdo by to byl. Toho člověka znám a zná i moji adresu, tady v Německu. TESSA.

Odtáhla jsem se od Daniela a vlítla do našeho pokoje k Tesse. ,,To jsi celou dobu psala ty! Přijde ti to normální tohle dělat tvé kamarádce," budila jsem Tessu během mých vzlyků. Rozespale se na mě podívala i se Zachem. ,,Nedělej, že o ničem nevíš!" křičela jsem. Daniel už stál v pokoji a pozoroval mě. ,,Já nevím o čem mluvíš!" křikla na mě nazpátek. Hodila jsem po ní ten dopis a založila si ruce na prsou. Podívala se a četla si to v duchu.

,,To si opravdu myslíš, že bych tohle udělala?" zeptala se na mě s křikem a se slzama v očích. ,,Já nevím, kurva," sedla jsem si na postel. Daniel ke mně přišel a objal mě. ,,To nemohla být Tessa. Myslíš, že by tam ona sama zdůrazňovala ještě sebe?" říkal Daniel. ,,Díky, Danieli," řekla a přešla k nám. Vzala mi moji ruku do jejích. ,,Podívej se na mě," poslechla jsem ji. ,,Já bych tohle v životě neudělala," řekla. vzlykala jsem a snažila se kývnout hlavou. Vytáhla mě na nohy a objala mě. ,,Promiň," šeptala jsem ji do ucha ,,V pohodě, zlato," uklidňovala mě.

Teď jsem se opravdu styděla za to, že jsem ji obvinila z něčeho, co vím, že by ona neudělala.

...

Celý den jsem se bála, nebo spíše se styděla podívat Tesse do očí za tu scénu, kterou jsem ji probudila.

Pan ředitel nám také poslal, jak to vše bude probíhat během naší maturity v Portlandu. Bude to celkem zajímavé, ale nějak to zvládnout musíme.

Mia a Jess byli smutní, že si budou muset najít nové spolubydlící. Na rozločku se rozhodli, že uspořádají párty v našem menším bytě. Pozvali naše spolužáky, které jsme alespoň trochu znali. Já s Danielem jsme měli na starosti hudbu, teda spíše Daniel, ale já jsem tam s ním chtěla sedět a koukat mu pod ruce.

,,Nechceš jít zpívat?" chytl mě za ruku Daniel a táhl mě k televizi, kde již zpívala Tessa s Miou. Neřekla jsem nic, jelikož on za mě rozhodl. ,,Musíš se nějak odreagovat od toho posranýho dopisu," řekl.

,,Už ji tady máme. Cassidy Dixonová, která mě tady nechá s touhle typkou," řekla opilecky Jess a ukázala na Miu. Tomu jsem se opravdu mohla jenom smát. Mia na ni ukázala vstyčený prostředníček a zpívala dál.

,,Kdo jde dál?" otáčela se Tessa k nám a točila s mikrofonem. ,,My, jdeme," řekl Daniel a táhl mě k televizi. Nestihla jsem protestovat, takže jsem čekala až mi dá Mia svůj mikrofon.

,,Co budeme zpívat?" zamyslel se Daniel a vybíral z nabídky. ,,Tuhle," vykřikla jsem. Byla to písnička od One Direction- You & I. Pokrčil rameny a pustil text, ikdyž jsem ho uměla celý nazpaměť.

,,You and I, we don't wanna be like them, we can make it 'til the end, nothing can come between," ukazovali jsme na sebe, když jsme zpívali " You & I".

Všichni okolo nás nám zatlekali a my se uklonili a pak se začali smát. Položila jsem mikrofon na žlutou sedačku, kterou jsem tehdy vybrala já. Odešla jsem do kuchyně a za sebou cítila Daniela. ,,Nechceš se začít věnovat zpěvu?" lekla jsem se, když po delší době něco řekl. ,,Já se věnuju hudbě, ale ne veřejně. Hraju si sama pro sebe na ukulele a zpívám si," říkala jsem během toho, co jsem si dělala pití.

,,Dám ti soukromé lekce," nabídl se Daniel a přešel ke mně. ,,Jo, to by bylo super," řekla jsem a políbila ho.

Pak jsme chvíli mlčeli a jen na sebe koukali. ,,Tak a teď, kde máš to ukulele," řekl plný energie Daniel. Musela jsem usmát. Celou dobu mlčí a kouká se na mě, já se u toho červenám a teď se zeptá, kde mám ukulele. ,,V pokoji," řekla jsem. ,,Tak naše první lekce začíná," řekl a přehodil mě přes rameno. Bouchala jsem ho do zad, ať mě pustí, ale on ne. Vlastně se nás ani nikdo nepodíval, všichni tancovali a Zach tu hudbu pouštěl moc nahlas.

Zavřel za námi dveře a pustil mě na zem. ,,Už je, ale zabalené," dala jsem si ruce v bok. ,,Tak ho vyndáme," řekl a začal se přehrabovat v mým kufru. ,,Opovaž se něco vyndat a vlastnoručně tě vyhodím tímhle oknem, které nejde otevřít," uchechtla jsem. ,,Tak ho najdi, prosím," kňoural a koukal na mě těma svýma modrýma očima a tomu jsem prostě nemohla odolat.

Šáhla jsem za postel a vytáhla malou kytaru. ,,Tak prý je zbalené," řekl Daniel a já protočila oči. Podala jsem mu ho a on si začal brnkat a potichu si broukat. ,,Take my hand," začal a já se k němu přidala. ,,Take my whole life too, but I can't help, falling in love with you," usmála jsem se a skousla si spodní ret.

Převrátila jsem se a lehla na záda na postel. Daniel to zaregistroval a odložil ukulele. Lehl si vedle mě a přitáhl si mě k sobě. Jenom jsme takhle leželi a to bylo to, co jsem vždycky milovala. Jenom takhle ležet u sebe a nic neříkat.



ChooseKde žijí příběhy. Začni objevovat