ההיריון היה הדבר הכי קשה שעברתי בחיי. ההיריון, לאחר מכן הלידה, ויותר גרוע, הדיכאון לאחר הלידה.
אין לי אף אחד שיעזור לי, מן הסתם, נפשית. עקב ההיריון, לא יכולתי ללכת לאף מקום שיכול לעזור לבעיות הנפשיות שלי, אז נדפקתי עם היריון לא רצוי והמון בעיות נפשיות.
זה, והעובדה שרצחתי אדם לראשונה בחיי.
האדם היחיד שעוד יכל לעזור לי זו אנני.
לינק היה לחלוטין עסוק באדם שבדיוק בימים אלו הולך להתחתן עם אהבת חייו - האחד שהתחיל לצאת איתו אחרי ששחררתי את לינק מהכלא של מאסטר.
אז מה אני עושה עכשיו? מתמודדת עם ילדה בת שנתיים שלא רציתי מלכתחילה.
אבל לא יכולתי לעשות הפלה.
השלב ההוא היה מתקדם מדי. הייתי בחודש חמישי כאשר רצחתי את תיאו. איך יכולתי לעשות הפלה מזורגגת?
חוץ מזה, החוקים המזדיינים של המדינה המחורבנת הזו!
״היי, סקיי.״ אנני נכנסת לתוך הבית השייך למשפחת דיימונד - משפחה שבכל מקרה, לא משנה מה, אני עדיין שייכת אליה.
אני האימא של בת דיימונד.
כל החשבונות המזורגגים של מאסטר עברו אליי, מתברר.
עורך-הדין הממזר של מאסטר לא נתן לי להתחמק מהכסף המחורבן של מאסטר, ומתברר, שמאסטר כתב מסמך ברור שברגע שהוא ימות, כל רכושו, חפציו וכן גם חֶבְרָתוֹ, יעברו אליי.
אני נשבעת, אם הייתי יודעת, אני הייתי קורעת את כל המסמכים לפני שאותו עורך-דין מטומטם היה מוצא אותם.
״היי, אֵנְנס.״ אני מחזירה, לוקחת את הבת היחידה שלי מידיה.
אמרלד מחבקת אותי. ״מאמא, מאמא.״
אני מלטפת את שיערה הרך והחלק.
שיערה שחור משחור, בדיוק כמו של מאסטר. לפעמים היא תחמנית ומניפולטיבית כמוהו. לפחות עיניה יצאו ירוקות, ולא שחורות כמו שלו. לפחות את הדבר המפחיד ביותר היא לא לקחה ממנו - העיניים שלו. לפעמים יש לה את המבט שלו.
זה עצוב, אני מפחדת מהבת שלי.
אבל באותו זמן אני גם אוהבת אותה, באיזשהו מקום בלב שלי - גם אם הוא קטן. אני עדיין ילדתי אותה ונתתי לה את החיים. אני עדיין מנסה לתת לה את ההכי טוב שלי.
אני באמת מנסה.
עד כמה שזה נשמע דפוק, אני מנסה.
״תודה שלקחת אותה מהגן, אני מותשת, כאילו, לגמרי.״ אני נאנחת, מלטפת את השיער הרך כל כך של אמרלד.
אימא של מאסטר רצתה לתת לה שם שני. היא התעקשה עליו, כי היא אמרה שזה מה שאבא של מאסטר היה רוצה בכל מחיר, במקרה שקרה - לאחר המוות שלו (אתקן את עצמי, זה היה רצח מכוון).
YOU ARE READING
Bound to Love - BONUS
Mystery / Thrillerכאן יעלו כל מיני סצנות שלא יעלו לסיפורים הראשיים (מנקודות מבט שונות של דמויות משניות, סצנות שלא ייכנסו לסיפורים הראשיים ועוד). כאן אני מעלה כשיש לי פרק מוכן וערוך. אין זמנים קבועים. הפרקים שעולים *לא* קשורים אחד לשני, אלא כל אחד עומד בפני עצמו. זאת...