בואו נחזור לתיאו כי, אממ, הקובץ הזה נוצר רק בגלל ביטיאל ואני מתרכזת בלינק הרבה יותר מדי???
אני אוהבת אותו יותר מדי, תנו לי.
בכל מקרה!
במקור, מקור-מקור, עוד מנקודת המבט של תיאודור, כשזה היה אמור להיות כשהוא רק חוטף אותה ומגלה שהיא נאנסה או משהו בסגנון על ידי האקס אן משהו, לא ידעתי בכלל איך לקרוא לו. לתיאו בייסיקלי לא היה שם 😂
(אני בן אדם נורא, לא היה לו שם למשך ארבע השנים הראשונות של חייו, איכס, איזו כותבת פוי אני)
אז, אתן שואלות איך לעזאזל קראתי לו ככה?
מי שואל אתכן 😂
אוקיי, אז סטורי-טיים!
פרסמתי בקשה לעזרה בעמוד האינסטגרם שיש לי, שכיום הוא שונה לחלוטין. הבקשה דיברה על זה שאני צריכה שם לגבר, שם אמריקאי לגבר, כי לא מצאתי, ומה שמצאתי היה או נדוש, או לא מצא חן בעיניי.
אז, איזו מישהי אקראית שלחה לי הודעה עם השם ׳תיאודור׳ ואני הייתי כזה: ״אומייגאד אני כל כך אוהבת את השם הזה פאקקקק״
אז החלטתי לבדוק אותו, לראות משמעות, היסטוריה ושיט כזה ואחר, אתן יודעות, כמו כל אימא לילד חדש. (עם כמה שהמעשים של תיאו יזעזעו אותי ויחלחלו אותי - הוא עדיין אחד מילדיי 🥺)
גיליתי מה זה אומר (מתנת האל) ואמרתי - אוקיי
We go, bitchאז החלטתי כבר אז לקרוא לו ככה, שנאתי לכתוב את מה שהיה אז, עברתי למשהו אחר (הונסלי, איבדתי תקופת זמן, תרחמו עליי), ואז החלטתי לחזור לביטיאל. ביטיאל האהוב שלי. ביטיאל הבייבי שלי. ביטיאל שדורש עריכה דחופה ❤️
האמת שברעיון הכי מקורי, רק הקונספט, היא (הנחטפת) קראה לחוטף שלה ׳מאסטר׳, רק שהיא הייתה בתולה וגינאלית, והוא אנס אותה אנאלית ואוראלית. אני לא יודעת מה עבר עליי, זה היה לפני יותר מדי זמן וזה היה נורא, תנו לי. בכל מקרה, ברעיון של נקודת המבט של תיאודור, זה השתנה לגמרי, אבל היי, אז בכלל כתבתי את דומי.
לא, לפני שתשאלו, זה לא דומי שאתן מחכות לו מאתיים שנה (אני מצטערת כל כך לגבי זה! הוא פשוט כבד לי כל כך ואני לא מסוגלת לכתוב אותו עדיין, בטח כשאני לא סידרתי לעצמי את כל מה שאני רוצה לסדר לפני), אלא הרעיון של דומי שהיה אמור להיות במקור. כן, זה אותו אחד שדיברתי עליו למעלה.
אני מניחה שזה הסיפור?
אז כן, תיאו עבר קצת טלטלה עם השם. אלוהים.
YOU ARE READING
Bound to Love - BONUS
Mystery / Thrillerכאן יעלו כל מיני סצנות שלא יעלו לסיפורים הראשיים (מנקודות מבט שונות של דמויות משניות, סצנות שלא ייכנסו לסיפורים הראשיים ועוד). כאן אני מעלה כשיש לי פרק מוכן וערוך. אין זמנים קבועים. הפרקים שעולים *לא* קשורים אחד לשני, אלא כל אחד עומד בפני עצמו. זאת...