TRIVIA

525 10 9
                                    

זה היה אמור לעלות לפני די הרבה זמן (כמה שעות), אבל אתן מכירות אותי, ואני לא שמה זין על שעות, אז תתמודדו.

אז לכבוד שנה לסיום ביטיאל, הבייבי שלי, ולכבוד כך שלאחרונה סיימתי להעלות את אייז (פאק.), הנה לכן שאלון טריוויה על החדר האדום!

תהנווווו 😍

שימו לב, זה מערב את אייז וביטיאל יחדיו, כך שקוראות ביטיאל בלבד כנראה לא יוכלו לענות על שאלות אייז וההפך לגבי קוראות אייז בלבד. אתן תמיד יכולות לנסות, טו 😂❤️

מי הן כל הדמויות שהופיעו בביטיאל? (אלו שממש עשו משהו וממש דיברו וזה, לא הופעות של סצנה אחת וזהו)

מה היה הדבר הראשון שסקיילר חשבה בפרק הראשון?

מה הייתה הפוזיציה שלה?

מה היה המשפט הראשון/המילים הראשונות שהיא אמרה?

באיזה פרק בביטיאל תיאודור אמר את שמו? האם הוא אמר את שמו המלא? אם לא, באיזה פרק התוודענו לשמו המלא?

באיזה פרק של אייז שמו המלא של תיאודור מופיע? על ידי מי הוא נאמר?

מה היה הדבר הראשון שהוא אמר? מתי הוא אמר את זה?

מי דיבר ראשון, סקיילר או תיאודור?

מה תאריך הלידה של סקיילר? מה המזל שלה?

מה תאריך הלידה של תיאודור? מה המזל שלו?

באיזו שנה מתחיל הסיפור? באיזו שנה הוא מסתיים?

באיזה פרק לינק מופיע לראשונה בביטיאל? באיזה פרק הוא מדבר לראשונה? באיזה פרק סקיילר מופיעה לראשונה באייז? באיזה פרק היא מדברת לראשונה באייז?

מה תאריך הלידה של אנני? (לא חייב שנה; נותן בונוס)

בן כמה לינק בביטיאל? בן כמה הוא באייז?

באיזה חודש נולד גרייסון?

ממתי תיאודור וסטיב מכירים?

מתי טום הופיע לראשונה? מתי הייתה הפעם האחרונה שהוא הופיע? (מספר פרק)

מה צבע העיניים של טום?

איך סקיילר רצתה לקרוא לתינוקת שלה עם תיאודור?

מה היה התאריך בו לינק וגרייסון נפגשו לראשונה?

מי היה הראשון שידע על האירוסין של לינק וגרייסון?

מה הייתה האבן בטבעת האירוסין של לינק? מה הייתה האבן בטבעת ההבטחה שלו? מה הייתה האבן בטבעת ההבטחה של גרייסון?

מה הייתה האבן בטבעת האירוסין שתיאודור העניק לסקיילר? ומה הייתה האחת שבעלה העניק?

Bound to Love - BONUSWhere stories live. Discover now