Ask The Character

510 11 17
                                    

היי, בוקר טוב!

אוקיי, אז יש לי מאתיים עוקבים (כבר עברתי את שלב ההתלהבות והבכי, כן?), והחלטתי לעשות ספיישל נחמד כזה לכבוד זה.

חשבתי על לעשות גם בווימין וגם בסדרת החדר האדום (ביטיאל, אייז, אפילו קצת מדומי עצמו!) ״שאל את הדמות״. אתן שואלות את הדמויות (רק את הדמויות, לא אותי!) שאלות על החיים שלהם, על העבר שלהם, מה שהן חושבות ובלהבלהבלה, הבנתן.

ההודעה הזו תעלה בווימין, באייז (רק לצורך ההודעה; קוראות אייז, אתן מגיבות כאן!) ובביטיאל בונוס - כך שתוכלו לשאול את השאלות שלכן לדמויות.

נוסף לכך, אני חושבת להעלות פרקי בונוס נוספים - שני פרקי בונוס של סדרת החדר האדום אחד אחר השני (אני מקווה שאספיק להעלות את שניהם בזמן ואני לא אתברבר אני עם עצמי). אני לא יודעת כמה זמן זה ייקח, ואני לא יודעת עדיין אילו פרקים לכתוב (פרקי הבונוס הלא גמורים שלי עדיין לא מספיק זורמים לי ודורשים ליטושים; כנראה שאכתוב חדשים).

בכל מקרה, מה אתן אומרות? יש לכן רעיונות לזה?

הו, ויש לי הפתעה בשבילכן לקראת תחילת נובמבר (:

הפתעה נחמדה מאודמאוד (:

בכל מקרה, דעתכן? תזרמו איתי?

(אם יהיו פחות מעשר שאלות לדמויות, איאלץ לבטל את זה, אז אני מקווה שיש מספר בנות עם כמות שאלות לדמויות חחחחח)

אלו יכולות להיות דמויות ראשיות, דמויות יותר משניות, דמויות שמתו, דמויות שעדיין חיות, או דמויות שהוזכרו בעבר אך לא הוצגו כראוי או כלל. אלו יכולות להיות דמויות צעירות, וזו שאלה לדמות שעונה מהעתיד, כשהיא מבוגרת יותר ממה שהיא מוזכרת באחד הסיפורים.

בכל מקרה, בספיישל הזה הכול אפשרי.

תחיית המתים - צ׳ק.

טיול בזמן אל העתיד - צ׳ק.

לבגר דמויות צעירות בשניות - צ׳ק.

חזרה בזמן - צ׳ק, צ׳ק, צ׳ק.

אין לי עוד רעיונות, תזרמו איתי.

בכל מקרה, שורה תחתונה, אתן בעד? אתן בקטע? תשתתפו?

אני ממש מקווה שכן, כי אני מניחה שיש לכן שאלות.

פשוט תגיבו אותן כאן למטה. זה יעלה במסודר בעוד כמה ימים (:

Bound to Love - BONUSWhere stories live. Discover now