Fact #32

327 20 16
                                    

אני עדיין בחישובים, כשהעובדה ההיא תגיע, היא תגיע.

אוקיי, אז כבר זמן מה רציתי לדעת מהי המשמעות של השם ׳קאלינקס׳. אם תחפשו את זה בגוגל, תראו שהשם הזה אפילו לא קיים במקורות.

א ב ל,

אתן מכירות אותי, כמובן, ואני תמיד מחפשת איך אני יכולה לפלפל את כל עניין השמות בסיפור (כי חשוב לי שגם תהיה לזה משמעות מדהימה, ואני גם אוֹהַב את איך שהשם נשמע לי ואיך שהוא כתוב, אחרת אני אחטוף איזה קריז).

בכל מקרה, קוראות אייז ראו איך השם של קאלינקס נכתב באנגלית. מי שלא, אכתוב אותו כאן:

Kalinx

ע כ ש י ו,

השם שמצאתי במקור, ואהבתי, היה
Calix
והרגשתי שמשהו היה חסר. הוא היה טוב, אבל היה חסר לו משהו.
החלפתי את ה-c ב-k מכיוון שלכל האחיות של לינק יש k בשם.

(פלוס, הקיצור שלו באנגלית נכתב
Link
ולא
Linc
וזה היה לי מוזר אם זה לא היה k)

החלטתי להוסיף את האות n לשם שלו, כך שהשם שלו הפך ל-
Calinx
ולאחר מכן ראיתי שה-c מביאה לי קריזה, אז החלפתי את זה ל- K (ושוב, מאותה סיבה).

כך שהשם שלו עשה את האבולוציה הבאה:

Calix
Calinx
Kalinx

כן.

בכל מקרה - למשמעות.

השם קאליקס אומר ״יופי בלתי יתואר״ או ״מאוד חתיך״ - מה שלדעתי תואם לבייבי שלי. האות n שנוספה לשם מייצגת הרפתקנות, סקרנות, עצמאות ומיקוד (אני לא מחרטטת, אני באמת ישבתי ובדקתי).

האות n שנוספה בעצם הופכת את השם שלו לחזק ביותר. שהוא גבר חתיך בעל יופי שלא ניתן לתיאור, אבל יש בו יותר מזה. הוא הרבה יותר מדבר יפה. יש בו עומק, מחשבה, סקרנות, רצון לקבל כמה שיותר ידע.

וזה סתם כי זה מזכיר לי את זה: זה כמו שהשם המקורי של אברהם הוא אברם, ולאחר מכן שונה ל-״אברהם״ כדי להעצים אותו ואת הכוח שלו.

(אין פה כוונה תנ״כית, ולא, אני לא דתייה ואפילו לא קרובה לדת ברמה של אני בקושי מוכנה לעמוד בקידוש (נא לא לתקוף אותי, דתיים - תעשו מה שאתם רוצים, אני אעשה מה שאני רוצה), עשיתי את זה בכוונה אחרת; הדבר פשוט הזכיר לי את זה פתאום)

כך אני בעצם הפכתי את לינק מסתם ׳קליפה יפה׳ (לא עולה תרגום טוב למילה shell בהקשר הזה) לאדם מאוד עמוק.

זו הייתה עובדה ארוכה 😂

Bound to Love - BONUSWhere stories live. Discover now