İlk hikayemle karşınızdayım sanmayınki yazım yanlışı yapmıycam, her insan yapar sizde oldukça uyarın. Canlarım vote ve yorum sayısı arttıkça bölümler daha hızlı gelicektir. Bu uygulamayı okumaktan çok yazmak için kullanıyorum, sizinle beraber güzel işler çıkaracağımıza eminim.
Sanırım çok konuştum hadi bakalım hepinize iyi okumalar...
🌻🌻🌻5 yıl önce:
_____________"Cansu hadi kızım in aşağı"
"Geliyorum Anneciğim"
Kapının arkasından bana seslenen anneciğimi daha fazla sinirlendirmemek için masanın üstünde duran geçen yıl 13. yaş günümde Irem'in hediye ettiği şeftali kokan parfümümden sıktım.
Aynadaki yansımama bakınca gerçekten çok tatlı göründüğüme emin oldum ve odadan çıktığımda kapımın önünde duran süs oyuncağına bastığımda çıkardığı ses kulaklarıma fazla çocuksu gelince bu doğum günü işinden sonra mutlaka bunu kaldırıp atmayı kafamın bir köşesine not ettim.Aşağısı çok kalabaklık görünüyordu.
Merdivenlerdende aynı hızla indim ve tam karşımda biricik arkadaşım İremi buldum. Yanına adımladığımda ne tarafa baktığını gördüğümde konuşmaya başladım."İrem ne oldu kimi düşünüyorsun?" dedim bilmiyomuş gibi davranıp elimi omzuna koydum.
Ömer, İrem ve benim ortak bir arkadaşımızdı ama İrem Ömeri çok sevdiğini söyleyip duruyordu ve evet çokta seviyordu."Biraz bakıyım dedim birazdan abim yanıma gelir"
"Abin mi?
Odamı geldi?
Nerede?""Buradaydı az önce nerde ki acaba?" İremin bir abisi olduğunu bile daha 1, 2 ay önce öğrenmiştim üniversite okumak için yurtdışındaydı 2 haftalığına gelmişti İremin dediğine göre...
Nasıl biri acaba diye düşündüm içimden sormak için tam ağzımı aralamıştım ki annemin bize yaklaştığını görünce sustum."Cansu, İrem hadi bakalım pasta kesicez" dedi ve bizide peşine taktı.
(14. yaş günü)Etraf çok kalabalıktı ve ben çok heyecanlıydım herkes benim mumları üflememi bekliyordu.
Tabi önce çok istediğim dileğimi dileyecektim...
Tam mumlar yaklaştım ve olmasını istediğim dileğimi diledim."Lütfen bir mucize olsun ve hayatımın aşkına kavuşayım"
Mumları bir kerede üfledim alkışlar arasında tam arkamı dönecekken kolumun birine çarpmasıyla yere düşen bardak sesi ile irkildim ve çarptığım dev adama baktım bakmamla donup kalmam bir oldu hayatımda ilk defa bu kadar heyecanlanmıştım. Tuhaf hissediyordum koyu mavi gözleri ile resmen mest olmuştum küçücük kalbim koca duygular içersine girmişti...
Allahım dileğimi bu kadar çabuk gerçekleşmesini beklemiyordum diye geçirdim içimden belkide ondan istediğim mucize karşımda duran adamdı...
"İyi misin?" Sesi bende harika bir etki yaratırken kekeleyerek cevap verebilmiştim.
"E-evet iyiyim"
"Dikkatli ol küçük" dedi ve bana ters yöne doğru ilerledi ben ise arkasından öylece bakakaldım...
Gecenin sonlarına doğru annem yanıma gelip "Kızım teyzeni çağırımısın?" demesiyle şuan teyzemi arıyordum heryere bakmıştım bir tek benim odam kalmıştı son olarak orayada bakmaya gittim.
Odamın önüne geldiğimde içerden gelen tuhaf seslerle hafif aralık olan kapıdan içeriye baktım gördüğüm manzara hem şok hemde hayal kırıklığı yaşamama neden olmuştu boğazımda hissettiğim düğüm ile yutkunamadım bile...
Mucizem benim yatağımda oturmuştu kucağında ise teyzem saçma hareketler yapıp beraber tuhaf sesler çıkarıyorlardı.Daha fazla dayanamayacağımı anladığımda arkamı dönüp gidecekken ayağım süs oyuncağını bulup tekrar o ses çıkınca yerimde çakılı kaldım.
Kahretsin sanırım bunu kaldırmalıydım burdan diye içimden geçirdim."Cansu" teyzemin adımı seslenmesiyle yutkunup utana utana arkamı döndüm.
"Ş-şey teyze annem çağırdı seni bekliyor" yüzlerine bakmadan sıraladığım cümlelerden sonra koşar adım aşağı annemlerin yanına indim.İrem yanıma yaklaşıp her zaman ki merakıyla sordu.
"Cansu ne bu yüzünün hali ne oldu sana?"
"Hiiçç çok fazla yemişim galiba" diye geçiştirdim.
Teyzem aşağı inince o hariç her tarafta gezinen gözlerim birden onu buldu kalbim yine benden habersiz bayram etmişken İremin söylediği cümle ile yine ve yeniden bir şoka daha girdim.
"Abi nerdesin sen hiç görünmüyorsun?"
"Abi mi?"
_________________________________
Bölüm sonuu :)
Kurgum hakkındaki görüşleriniz için yorumlarda buluşalım umarım beğenmişsinizdir 🌹
Beğendiysen vote ☆
Beğenmediysen yoruma sebebini yaz 💬《Saat 23.05 》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Sende Sevdim
Diversos《Başlangıç tarihi: °● 08.03.20 ●° 《Doğum gününde dilediği dilekten sonra Arkadaşının çapkın abisine aşık olan yıllarca aşkını bekleyen genç bir kızın ve çapkın aynı zamanda bir o kadar yakışıklı genç bir adamın zamala tutku ve şevete dönüşecek aş...