Köszönetnyilvánítás!

2.2K 43 17
                                    

Nos gyerekek, elérkeztünk ehhez a részhez is. Így a végére szeretnék egy kis összefoglalót írni, és elmondani, mit is tervezek a jövőben.

Amikor elkezdtem átírni Laura történetét, nem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretitek. Az egészet csak kedvtelésből kezdtem el, aztán a szórakozásból később "munka" lett. Komoly energiákat fektettem bele, mert láttam a sok pozitív visszajelzést, amit köszönök nektek! Megszerettem az írást, most már az életem mindennapi részévé vált. Újabb és újabb ötletek pattannak ki a fejemből, amiket igyekszem papírra vetni.

Sosem gondoltam volna, hogy ilyen sikeres lesz ez a történet átdolgozásom, ugyanis nem tagadom, ez volt az első, amibe belekezdtem lassan egy éve. Jelen pillanatban, amikor ezt írom, 16.2K nézettségnél járunk és 636 vote-nál. Baromira hálás vagyok nektek, amiért támogattatok, amiért mindig volt hozzám egy-két jó szavatok.

Mindig melegség járta át a szívem, amikor a kommenteket olvasgattam. Nem egyszer írtátok nekem, hogy ez az egyik legjobb IOV átírás, amivel eddig találkoztatok. Hát... Köszönöm. Tényleg. Mindent. Egyszerűen nem tudom szavakba önteni, amit most érzek.

A történet befejezésével keletkezett a számban egy kis keserűség is, mert rájöttem: nincs több átírandó rész. Felfoghatatlan... Élveztem az egészet, jó volt újra átélni Hanna és Kornél összes közös pillanatát, belemélyedni miként is gondolkodhat Kornél...

Azt is köszönöm nektek, hogy türelmesek voltatok a folytatásokkal kapcsolatban, nem tagadom, sokszor nem fért meg egymás mellett az írás és a suli... De ha volt időm, mindig írtam Wattpadra.

Na jó, ha csöpögős részén túl vagyunk, akkor tekintsünk egy kicsit a jövőbe is.

Érkeztek hozzám olyan kérdések, illetve kérések, miszerint kíváncsiak lennétek a Maradj velem és Emlékezz rám kötetekre is. Először is. Nagyon boldog vagyok, amiért felmerült bennetek ez a kérdés. Hogy megkerestetek vele, mert szívesen olvasnátok el tőlem.

A kérdésre most választ adok:

Hosszas tanakodás után úgy döntöttem, hogy... *dobpergés*

Megírom mind a két részt. Igen, hatottak rám a pozitív szavak, így készüljetek, mert nem hagyom abba Hanna és Kornél történetének átírását!!! Viszont azt nem tudom megmondani, mikor fogok nekikezdeni. Nem kertelek, emellett a könyv mellett írtam mást is. Szeretném azokat is befejezni, de ez nem zárja ki azt, hogy átdolgozzam a hátralévő két részt.

*körtapsi*

Remélem örültök ti is, mert én nagggyon!! Ezt a meglepetést tartogattam nektek, nem szerettem volna előbb elkotyogni :3.

Másik nagy boldogságom: hamarosan egy éves az oldalam. Wow! El se hiszem, hogy ilyen hamar eltelt!!!

Szeretnék veletek megosztani még egy meglepetést. Nem tudom mennyire olvastatok bele az egyéb munkáimba, azonban szeretném nektek bejelenteni, hogy egy teljesen új történettel készülök számotokra. Sorozatnak tervezem, ami négy részből állna. Már elkezdtem megírni hozzá a részeket, hét fejezettel meg is vagyok.

Az első könyv az Egy húron pendülve címet kapta. Itt lenne egy kis ízelítő belőle.

Kováts Szaffi most kezdi a gimnáziumot egy zenetagozatos iskolában.
Új hely, új emberek, új környezet, no meg a nagybetűs szerelem. Szaffi hatodikos kora óta naplót ír, így ez az év sem lehet kivétel.

A lány és családja a nyáron költöztek fel Budára, így tényleg egy vadi új helyzetben találja magát. Ismét.

A lány élete nem zökkenő mentes, egész életében költözködtek. Élete a lovaglás és a zene, amik tartották benne a lelket a nehéz időszakokban. Ám Szaffi így sem teljesen boldog, ugyanis hátra kellett hagyjon egy régi jó barátját Olaszországban. És hogy mit keresett ő ott? A történet folyamán kiderül.

Ha kíváncsi vagy Szaffi gimis éveire, és arra, milyen életet is kell éljen, akkor nyiss bele te is a naplóba, éljük át vele együtt a gimnáziumos éveit.

De többet nem osztanék meg ezzel kapcsolatban, fogalmam sincs, mikor fogom posztolni az első részt. Szeretnék írni hozzá még egy-két részt, hogy ne kelljen annyit várni kettő fejezet között.

Szeretném még egyszer megköszönni a támogatásotokat, hogy végig kísértétek a sztorit!

Így a végére még annyit szeretnék, hogyha van számomra feltett kérdésetek, nyugodtan bombázhattok bármivel. Összeszedem majd őket, és egy kérdezz-felelek játék kíséretében megválaszolom nektek itt.

Hát... Köszönöm, hogy itt voltatok, találkozunk a Maradj velem első fejezetében, addig is puszi a pocitokra:
Nájki<3

Ég veled - Kornél szemszöge |✔| - Átírás alattDonde viven las historias. Descúbrelo ahora