🔥Kavga 🔥:

475 49 4
                                    

                        Arkadaşlar bu kitabın başı aslında burası değil .benim bir önceki hesabımın bazı hesaplar nedeniyle çalınmasıyla bir daha hesabıma giremedim ve bu yüzden daha önce yazdığım 3 bölümün devamını bu hesaptan yazacağım eğer bu 3 bölümü okumayanlar varsa ve okumak istiyorlarsa zumrayuksektepe adlı hesaptan yada kazaşk yazarak bulabilirsiniz severek okumanız dileğiyle ...
   
                       Balodan sonra hemen evlere dağılmıştık.Hepimiz çok yorulmuştuk.Sabah yine her zaman ki gibi kendimi yerle sevişirken bulmuştum.Niye diye soracaksınız çünkü annem ve babama kırgın olduğum için evde kalmak istemedim ve saat da biraz ilerlemiş olduğu için Zöhrelerde kaldım .ama keşke kalmaz olaymış Zöhre çok kötü yatar.ben yerle sevişirken Zöhre "kızım yerde ne işin var yatağımı mı sevmedin senden pahalı bu yatak ya "dedi .ben de "yok kanka sen beni yere attığın için yerde yatıyorum"dedim Zöhre güldü ve beni kaldırdı.hemen kahvaltımızı yaptık ve okula hazırlanıp evden çıktık.Evimiz ile okul çok yakındı hepimize bu yüzden geç kalkardık .bu yönden yüzüm ilk defa şansa bakıyordu .her neyse hemen Zöhre ile okula geçtik ve sınıfa çıktık ve o an ki sahneyi görmemiş olasıydım keşke dedim içimden Şevvalin yüzünde kocaman bir pasta vardı saçları berbat olmuştu ve Şevval "sizi geberticem"diye bağırıyordu .gülmemek için Zöhre ile ne kadar dudaklarımızı birbirimize bastırsak da 3 saniye sonra kahkahayı basmıştık o sırada keşke gülmeseydim dedim içimden çünkü Şevval güldüğümüze sinirlenmiş ve yüzündeki pastadan alıp bize atmıştı. Şimdi de kahkaha atıyorduk.sanırım şizofrene bağlamıştık.gelelim pastayı yüzüne kimin attığına pastayı Çisil atmıştı nedeni ise geçen sene çisilin doğum gününde Şevval çok sıkılmıştı ve Çisil'in doğum günü pastasının üstüne ayakları ile basmıştı .eee tabi konu yemek olunca Çisil ana bacı tanımıyor.ortalığı yakmıştı .işte hiçbir zaman bunun hıncını alamamış ve şimdi almıştı .kötü olan şey ise erkeklerin bize bakarak gülmesiydi.hemen sinirlendim ve bize gülen barışın suratına yüzümdeki pastadan attım.ve sonunu bilmek istersiniz ama fazla iyi değildi .Barış Emir 'e Emir Savaş'a Savaş Doruk'a Doruk Batuhan adlı tanımadığım bir çocuğa. O çocukta başka bir çocuğa yüzümüzdeki pastayı fırlattık.şuan yaşadığımız olayı bir ölüm zincirine benzetiyorum doğrusu.daha sonra hoca geldi ama yüzümüzdeki pastayı gördü ve baya azar çektik halbuki hepimiz gülüyorduk.hemen hocanın izniyle elimizi yüzümüzü yıkamaya gittik .ve derse geri döndük. Ders Türkçe idi ve en sevmediğim ders Türkçe idi çünkü çok kolay bir dersti sıkıldığından hemen telefonumu açtım ve Instagramda dolaşmaya başladım.o sırada DM den bir mesaj geldi.gelen mesaja sahip kişi Mert'di hemen mesaja baktım.
"Çisil bu teneffüs aşağı insin konuşacaklarımız var "
Bu da neydi şimdi Çisille ayrılıp sonra onunla konuşacakları olduğunu mu söylüyordu .ben bunun altında kalmazdım .
"Sen onu Çisille ayrılmadan ve Tuanaya inanmadan önce konuşalım diyecektin şimdi olmaz yürü git kapımızdan "
Dedim ve pencere kenarında oturduğumuz için dışarıya baktım kapıda gözükmüyordu o sırada hocamız "Zümra senin orada ne işin var kızım ?"dedi hemen öksürerek "hocam birisi pırt yapmış herhalde nefes alamıyordum o yüzden "dedim ve dememle tüm sınıf güldü daha sonra Zeka küpüm "hocam zaten 10 dk kaldı serbest bıraksanız "dedi ve hoca saate bakarak "tamam "demesiyle şevvalin boynuna atladım yine ben ve zeka küpüm sayesinde bu görevi de tamamlamıştık.hemen tekrar pencereye gittim ve orada Mert'i gördüm tüm egosuyla kapının önünde duruyordu.hemen mesaj attım.
"Mert o kapıdan bas git Çisil'in seninle konuşacak hiçbirşeyi kalmadı "
Daha 1 saniye bile olmadan cevap geldi .
"Benim konuşacaklarım var Zümra zorlama "
İyi öyleyse demek ki Çisil'in saçlarını yolmasını istiyordu .
"Tamam ama fazla uzatma "
Dedim ve telefonu yanımda oturan Zöhre'ye verdim .önümüzde ise Şevval ve Çisil oturuyordu .Zöhre mert ile olan konuşmalarımı büyük bir şaşkınlıkla okudu.ve kızım mal mısın sen diye bir tepki verdi .yapıcak bir şey yok çok ısrarcı dedim daha sonra Zöhre'nin kulağına bu Savaş'ta sürekli sana bakıyor.dedim Zöhre yarım ağız güldü ve sonra " sen onu boşver Çisil'i nasıl aşağı indiricez  "dedi ve ben de "onu bana bırak "dedim ve o anda zil çaldı .Çisilin yanına gidip" kanka derste sen mi osurdun çok kötü koktu "dedim Çisil kafama bir tane vurdu ve "ben Şevval den şüpheleniyorum o olabilir "dedi ,daha sonra çisil gel bahçeye inelim hep beraber dedim ve aşağı doğru yol aldık şuan  tek istediğim kavga etmemeleriydi.

Kazaşk ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin