Yolculuk Part 1

81 22 18
                                    

Çünkü bu hikayenin adı intikam ve intikam alan biz olacağız sizler ise bizim intikam oyuncağımız olacaksınız .
19.Bölüm:Yolculuk
Zöhre-rapunzelim-:
"Ohaaa"sözüyle hemen birbirimizden ayrıldık oha diyen kişi kimdi tabii ki mal Çisil .
"Ohhaa siz oldunuz mu ?"
Ben senin sorduğun sorunun içine
"Yok Çisil biz daha mitoz sürecindeyiz annemizin karnında fetüsuz biz zaten giderek oluyoruz"dedim dememle Savaş ve Çisil güldü.
"Kanka siz sevgili misiniz ?"
"Ha bende bu soruyu ne zaman adam gibi soracak diyordum"dedim.daha sonra Savaş "evet"dedi ve demesiyle Çisil kocaman bir çığlık attı o kadar korkunç bir çığlıktı ki duyar duymaz Savaş'a sarıldım.bunun üzerine Savaş'ta "sen dakika bir gol bir bana sarılmaya başladın he korkuyorum"dedi bunun üzerine "gıcık"deyip ondan ayrıldım ve kapının açılması ile hepimiz oraya baktık tabii bu malın çığlığını duyan herkes doluşmuştu  buraya Doruk"ne bağırıyon kızım ?"dedi bunun üzerine Çisil affedersiniz ama sanki bir b*ka bakıyormuş gibi Doruk'a baktı ve "sen benimle konuşma ben senlen küstüm."dedi.Doruk iç çekti ve Zümra "burada ne oluyor ?"dedi Çisil de "bunlar olmuş"dedi mal Çisil ben bu durumu ona izah etmiştim oysaki Savaş"sevgili olduk bir şey olmadık merak etmeyin"dedi.bunun üzerine aynı anda Zümra Ve Şevval çığlık attılar.erkeklerde Savaş'ın yanına gittiler Emir"tebrik ederim kardeşim darısı başımıza "dedi.burada ne demek istediğini bir tek ben mi anlamıştım arkadaş bu düpedüz Zümra'yı seviyordu Zümra'da sen onu git götüme anlat diyordu bana her seferinde terbiyesiz.diğerleri de Savaş'ı tebrik etti ve kızlar yanıma geldiler ve bana sarılıp beni tebrik ettiler beni tebrik ettikten sonra bende"kızlar bir siz sap kaldınız he"dedim Zümra ve Şevval'e bakarak .Zümra yine beni dinlemiyordu.Savaş "saat geç oldu bir de benim biraz daha çalışmam gerek dağılalım mı "diye sordu bizde kafamızı salladık ve yarın kayaya yanaşmasını bekledik.şu an korktuğum şey inşallah başıma gelmezdi en son biz gemiden çıkarken tamamen ıslak bir şekilde çıkmıştık çünkü.biz tam yattan inerken kulaklarıma bir denize atlama sesi duyuldu .al anlamıştım ben işte o sırada bir de Çisil'in kahkahasını duydum .ve hepimiz arkamızı döndük Doruk denizde Çisil'e çok kötü bakıyor Çisil'de kahkaha atıyordu.Zümra "ben sanki dejavu yaşıyorum ya biz bu sahneyi yaşamıştık"dedi daha sonra Doruk"kızım ne yapıyorsun ya sanki bir şey dedim alt tarafı mesajını okuyup daha sonra Savaş'a Zöhrenin onu sevdiğini söyledim ne büyütüyon "dedi bunun üzerine dayanamayarak ortaya atladım"daha ne olabilirdi Doruk acaba ?"Doruk sabır dilercesine etrafa baktı ve "kızım sen ne konuşuyorsun ne güzel sevgili yaptın işte "dedi ve bunu demesiyle Savaş'a baktım o sırada o da bana baktı sırıtıyordu gıcık bir dakika o gıcıktı ama o artık benim gıcığımdı.biz sevgili olmuştuk ya hayal inanmıyordum çünkü ben hemen sevgili yapan o kızlardan değildim ilk onu güzelce tanır iç ve dış güzelliğine bakardım hatta bu yüzden ortaokulda ki çıkma teklifi eden herkesi reddediyordum ve bir çoğunuz belki inanmayacak ama Savaş benim ilk sevgilimdi şu zamana kadar güzel bir kız olduğuma rağmen kimseye ümit vermemiştim çünkü bir kişiyi sevmem için onun Savaş gibi kriterlere lazım olması gerekiyordu .Savaş hem komik hem yakışıklı hem iyi kalpli hem de beni çok seven bir insandı zaten sevdiği gözlerinden okunuyordu .daha sonra bakışları kaçıran ben oldum.o sırada tekrar denize baktık ve bu sefer Emir de denizdeydi "olum bunu kim attı ?"diye sordum.Zümra"kendi atladı Doruk'u almak için Doruk soğuktan hareket edemiyormuş"dedi ve bunun üzerine Çisil'e baktım."Çisil yaptığını beğendin mi ?"Çisil cevap vermedi sanki biraz pişman gibiydi ama Savaş'a demesine kızıyordu ve benim için kızdığına emindim .eve gidince ben buna yazardım.sonunda Doruk ve Emir denizden çıkabilmişti ve bizde arabalara dağıldık ben yine Savaş'ın arabasıyla geldiğim gibi Savaş'ın arabasıyla gidecektim .ben arabaya bindikten sonra Savaş'ta bindi .Savaş binince bende Savaş'a "Savaş ya bu kızlar yine bize bir şeyler yaparlarsa biliyorsun sınav haftaya ve sonra Rize'ye gideceğiz ya giderken başımıza bir şey gelirse "dedim ve Savaş'a baktım o da bir yandan bana bir yandan yola bakıyordu."böyle deme Zöhre böyle dersen başına gelicek olaylar daha da artar sen akışına bırak eşer bir şey olursa biz sizinle olucaz zaten sen merak etme tamam mı ?"diye sordu bende bunun üzerine ona bakarak kafamı salladım ve elimi direksiyondaki elinin üzerine koydum.Tam çekeceğim sırada elimi tekrar tuttu.bunun üzerine ona baktım ona baktığımı anladı ve "sen elimi hiç bırakma olur mu Zöhre?"
"Ben senin elini hiç bırakmam Savaş"

Kazaşk ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin