Siz henüz 10 vote atmadınız ama ben bölümü attım .
Yine harika ben.
Neyse bu seferlik kıyak yapayım dedim bu bölümde 10 vote olsun lütfen neyse bir an önce okumaya geçin.
Şevval-zeka küpüm-:
Kaç saattir burada bekliyorduk ve ne yanımızda bir telefon ne de başka bir şey vardı merak ettiğim şey kızların bizi hiç ama hiç merak etmemesiydi.yani çoktan şu an eve gelmişlerdi yani ben öyle düşünüyordum.nasıl beni merak etmezlerdi ?
Bir dakika kendi sorduğum sorunun cevabını kendim vereceğim.
Cevap;
Çünkü ben Barışlayım.Barış ile beraber olduğum için beni merak etmiyorlardı.Barış ile olmasaydım illaki beni bulmaya çalışırlardı.
Barış "ya böyle bekleyecek miyiz ?"diye sordu.yok sıçarak bekleyeceğiz gerizekalı ya !
"Yok başka bir şekilde bekleyeceğiz "dedim.
Barış"uff ne atar yapıyorsun ya ?"dedi .bunun konuşmaları da aynı kıza benziyor he .
"Ben atar yapmıyorum bir kere sen şimdi telefonunu unutmasaydın böyle olmazdı tamam mı ?"dedim.ve suratına bir cevap beklermiş gibi baktım.
Barış çok geçmeden yine konuştu "ya ya kesin atar yapmıyorsundur o yüzden ilk başta atar yapmıyorum deyip daha sonra atar yaptın."
Çok haklı ya .
Neyse .
Ben tam cevap verecekken ağaçların arasından bir şey geçti ve bu beni bir hayli korkutmuştu doğrusu.
"Barış arkadan bir şey geçti "dedim.ve tekrar arkaya bakıp ayağa kalktım o da kalkmış ve eline kalın bir ağaç dalı almıştı .
"Sen burada kal geliyorum"dedi .
Ben burada tek başıma ?
Hıı?
Hayatta olmaz.
"Yok ya sen korkarsın falan bende geliyim senlen "dedim ve bende onun gibi bir dalı elime alıp yürümeye başladım.
Barış"ya ya kesin ben korkarım gelmen çok iyi oldu"dedi ve sırıttı.kendi aklınca benimle dalga geçiyordu bir de .
"Sen beni çok iyi tanıyorsun sanki neden benimle dalga geçiyorsun ? Ben hiç bir şeyden korkmam sen korkma diye geldim"dedim .
Halbuki hepsi yalan yani böyle yalan söyleyen görülmedi.
"Ben belkide seni senden daha da iyi tanıyorumdur "dedi.
Kusura bakmayın ama nah iyi tanıyor .
Biz ilerlemeye devam ederken boş bırakmadım ve "sen şimdi ciddi ciddi beni iyi tanıyor musun ?"diye sordum,
Fazla geçmeden "evet "diye cevap verdi.ben de devam ettim"nasıl yani ?"diye sordum.o da "hakkında her şeyi biliyorum "dedi .
Hakkımda her şeyi biliyormuş .
Ebem inanmaz .
"O zaman sana bir soru sorucam "dedim .ama bunun sonunun nereye gideceğini bilmiyordum doğrusu.
"Sor"diye cevap verdi.
"Ben en çok neyi seviyorum ?"diye sordum hadi bakalım beni ne kadar tanıyorsun Barış Bey .
"Beni "
Ne ?
Allahım ya ben bu çocukla konuşurken niye her zaman yere çakılıyorum bir laf atak dedik.çocuk bir atakla yere yapıştırdı.
"Seniymiş götümün kenarı"dedim.
Tam cevap verecekti ki sesler giderek arttı.
Artık daha yakınımızdan geldiğini düşünüyordum.Barış eline sopayı alıp adamın kafasına doğru attı o sırada ayaklarıma bir beden yığıldı işte bu beden bizim sıçtığımızın bir kanıtıydı.
***
Adam sonunda hareket etmeye başlamıştı.yaklaşık yarım saattir adamın uyanmasını bekliyorduk.adam "siz kimsiniz ?"diye sordu.
"Eben "dedim çünkü baya bir sinirlenmiştim uyansana be adam götüm donmuştu ya.
Barış"ya siz onun mallığına bakmayın biraz kendisi maldır da azıcık maldır ben sizin kafanıza vurduğum için sizden çok özür diliyorum "dedi.
Adam"sorun yok üzerimden lütfen kalkar mısınız ?"diye sordu.
Ha ?
Ohaa lan adamın üstüne çıkmışım bi osurmadığım kalmış yani bir de tek ben çıkmamışım Barış da çıkmış.adam patlayacak birazdan.
"Özür dileriz "dedim ve beraber ayağa kalktık o da o sırada ayağa kalktı ve "burada fazla kişi bulunmaz siz niye buradasınız?"diye sordu.
"Barış malı yüzünden "dedim.
Adam beni mal sanacak ya .
"Siz ona bakmayın Başakşehir 'den kaçtı da "dedi ego yığını .
Daha sonra tekrar ekledi."acaba telefonunuzu 5 dakikalık kullanabilir miyiz ?"diye sordu.
Adam kafasını salladı.ve telefonu çıkartıp Barış'a verdi.Barış telefonu açıp "bi dakika ben çocukların numarasını bilmiyorum"dedi.
"Gerizekalı "dedim ve telefonu elinden alıp Zümra'yı aradım.
Alo kimsiniz ?
Kanka benim.
Ay sapık var deyip polisi arayacağım bu ne cüret bilmediğiniz bir insana neden kanka diyorsunuz acaba ?
Gerizekalı bu kız ya sesimi de mi anlamdı .
Ama doğru haklı şu an soğuktan sesim değişti.
Benim gerizekalı .
Bir de gerizekalı diyor ya ben polisi arıyorum.
Dur ya ben Şevval senin kankan olan Şevval Aydan .
He ?
He?
Kanka bu kimin numarası sen nerdesin ya saat 2:00 hala ortalıkta yoksun.
Ya şimdi mi aklına geldi Zümra Hanım ?
Evet.
Mal.
Sensin neyse siz neredesiniz ?
Kanka biz kaybolduk.
Nasıl ?
Ya biz Zirkaleye gidecektik sonra giderken lastiğimiz patladı sizi aradık ama cevap vermediniz sonra bizde birilerini aramak için dışarı çıktık birilerini bulamayınca geri dönecektik yolumuzu kaybettik yaklaşık 2 saattir bekliyoruz olduğumuz yerde en son bir adamın kafasına odunla vurduk yarım saat onun uyanmasını bekledik sonra onun telefonu ile seni aradım.
Diye hepsini uzun uzun anlattım.
Oha bu kadar şeyi yaşadınız mı ?
Yok,nenem yaşadı.
Neredesiniz ?
Bende bilmiyorum bu telefondan konum atıyorum gelin bulun bizi.
Tamam,geliyoruz.
Dedi ve telefonu kapattım.sahibinden konum atacağım için izin alacaktım sahibini gözlerim aradı ama bulamadı Barış'a dönüp "adam nerede ?"diye sordum.
"Bilmiyorum geleceğim dedi sen ne dedin Zümra'ya ?"diye sordu.
"Anlattım konum atacağım şimdi Zümra'ya gelecekler buraya bizi kurtaracaklar !"dedim ve ellerimi sevinçten havaya kaldırdım.
Barış bu halime güldü ve "hadi at konumu "dedi.
Bende hemen Whatsapp'a girdim ve Zöhre'nin numarasını girip ona konum attım.o sırada adam tekrar geri döndü telefonu ona uzattım ve "teşekkür ederim"dedim.
O da "rica ederim"dedi ve ileriye doğru gitti.Zümra-nutella-:
Barış ve Şevval'i oradan kurtarmıştık.ama arabayı getirememiştik çünkü lastik patlamıştı.yarın sabah erkekler erkenden kalkıp arabayı tamir ettireceklerdi.ben Emir'in arabasına binmiştim.arkamızda Zöhre,Savaş ve Şevval vardı.diğer araba ise Doruk'un arabasıydı.yanında Çisil arkasında Barış oturuyordu.onlar bizim baya bir arkamızda kalmışlardı.Çünkü Emir çok hızlı gidiyordu niye gittiği hakkında en küçük bir fikrim bile yoktu.O sırada telefonuma bir mesaj geldi.Çisil özelden yazmıştı.
Çisil-aç ayım-:
Kanka napiyon?"
Ebenin körünü yapıyorum Çisil.
Seninle Whatsapp'ta konuşuyorum.
Çisil-aç ayım-:
Ciddi olamazsın ?
Ciddiyim kanka .
Çisil-aç ayım-:
Neyse şey diyecektim cips mips alalım mı ? ,ister misin ? belki film izleriz .
Tamam kanka cips değil ama mips istiyorum bulabilirsen alırsın gerizekalı.
Güzel laf attım ama .
Cips Mips ne ya ?
Çisil-aç ayım-:
Anca dalga geç almıyorum sana hiç bir şey .
Benim için hava hoş Çisil sonuç olarak aç ayı sensin dimi.
Çisil-aç ayım:
😡
Haha kızmış benim melekim.
Bende ona emoji atam bare.
😆
Bende emoji attıktan sonra Çisil çevrimdışı oldu bende telefonumun rehberine girip Doruk'u aradım.evet araba kullanıyordu ama bizimkiler genelde araba kullanırken arabanın ekranına bağlanıp hoparlörden konuşuyorlardı.
Doruk kişisi aranıyor ...
Alo?
Alo Doruk ben şey soracaktım acaba yanında çok aç olan ,laf sokunca ve cevap veremeyince acayip sinirlenen,tatlı mı tatlı,şeker mi şeker,ayı mı ayı ,mal mı mal birini bulunduruyor musun ? Benim aç ayım onu bulunduruyor musun ?
Dedim ve kocaman bir kahkaha attım.ve atmamla arabada ki herkes bana baktı.bende hoparlörümü açtım.
Doruk da benim kadar büyük olmayan bir kahkaha attı.ve konuşmaya başladı.
Evet,var tam yanımda oturuyor ve şu an ponçik ama kızgın bir panda gibi bana bakıyor,şu an bana vuracakmış gibi bakıyor ,ben korkuyorum Zümra .
Tekrar kahkaha attım.
Anladım selamlarımı iletirsin.
Tamam ama sen benim aç ayımı nasıl bu kadar sinirletebildin ne yaptın acaba benim meleğime
Senin meleğin ?
Yes
O şeytan ,şeytan.
Dediğim an araya Çisil de girdi.
Sensin lan şeytan beni sinir etmeyi ve benim küfür etmemi sonuç olarak günahpoint kazanmama neden oluyorsun sensin şeytan .
Dediği an Emir 'e baktım ve yavru kedi bakışı attım.
Emir bu sefer konuşmaya başladı.
Benim sevgilim şeytan falan değil tamam mı ?
Tamam değil
Tabi ki de bunu söyleyen Çisil'di.
Pislik.
Ama Çisil bana kırılmış gibiydi .
Kimin kankası çekmiş Zöhre'ye Zöhre'de böyleydi .hemen her şeye kırılırdı .
Ne demişler ;
Üzüm,üzüme baka baka kararır.
Çok boş yaptım.
***
Eve sonunda dönmüştük.ve içim acayip rahatlamıştı yemin ediyorum bu günden sonra 3 gün dışarı çıkmayacaktım.ya da 2 gün çıkmıyim.2 gün çok fazla 1 gün çıkmayayım.uff neyse çıkıcam ben dışarı.
Çisil geldiğimizden beri bana bakmıyordu ve film izliyorduk.filmin adı Bayan ....... Tuhaf Çocukları idi.ve çok güzel bir filmdi hem korku hem aksiyon hem de biraz romantizm vardı filmde ve tam benlikti.ve bilin ne oldu ?
Filmin ortalarına doğru Çisil dayanamadı ve bakkala gidip cips aldı mips bulamamış ne yapalım.
Çisil'e "kanka ben senden mips istemiştim mips bulamadın mı ya ?"dedim ve hep beraber güldük.
Çisil "küstüm senle ya bir kelime ettik dünyanın söylemesini ettin he konuşma benlen "dedi tabi ki bu sırada filmi durdurmuştuk.
"Kanka seni köpek gibi seviyorum nolur affet beni "dedim.ve Çisil'e ' sevimli kedi' bakışı attım.
Çisil"kanıtla o zaman"dedi .
Ne ?
Kayıtlıyım mı ?
Nasıl kanıtlayacağım ulan .
Çisil kızım bir laf sokalım dedik yine alıyorsun o zevki benden .
Kanıtlayacağız ne yapalım.
Çisil'e "I hav hav love you "dedim ve dememle herkes güldü.
Dedikten sonra bende güldüm.ve Çisil ile barışmıştık.
Ay çok kolay oldu bu ya Zöhre ile barışmak çok zor oluyor en son onlar barışmak için bana etmediği kalmamıştı ilk lunaparktaki tüm şeylere bindirmiş ve midemi bulandırmıştı daha sonra bir sürü içeceği karıştırıp bana içirmişti köpek maması yedirmiş ve günün sonunda beni kusturmuştu en son bana soğuk kola getirmiş bana doğru verirken üstüme dökmüş ve kaçmıştı ha bi de kendine en sevdiği parfümden aldırmıştı parfümün fiyatını ipucu verirsem 5 TL tabi ki de yanına 3 sıfır getiriyoruz sormanıza gerek yok.
Tam 5000 TL bir parfüme vermiştim daha ne yapıyım ?
Neyse ya bunlara herşeyim feda olsun benim canım arkadaşlarım.
Gebersinler .
Birazcık,çok azıcık dengesiz olabilirim.
:)
Film sonunda bitmişti ve adeta hepimiz bayılmıştık.çok güzeldi.Çisil uyuya kalmıştı "ohh ye,ye sonra uyu ne ala memleket "
Bunu söyleyen tabi ki de bendim .
Ama doğru söylüyorum yani yalan söylesem tamam ama bu kız hep böyle yapıyor toplaması da bize kalıyor .
Neyse ben bunları böyle seviyorum.benim canımdan çok sevdiğim canım bal arkdaşlarımmmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kazaşk ❤️
General FictionKitabın kapağını yapan @Bebairem adlı hesaptaki arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Dört kızın hikayesi acaba bir kaza onları nereye götürecek ?