Maskeliler

72 26 13
                                    

Şevval-Zeka küpüm-:
Dedikleri yere gelmiştim ve odaya girmemle gözlerimden yaşlar geldiğini anladım Çisil'i sandalyeye oturtmuşlar ellerini ve ayaklarını bağlamışlar ağzını bantlanmışlardı.Çisil'in gözleri kıpkırmızıydı.yanında ise sarışın bir kız vardı ancak yüzünü göremiyordum çünkü yüzünde maske vardı.
"Kardeşimi derhal bırakın ?"dedim büyük bir cesaretle.
"Yaa bırakmazsak ne olur ?"dedi pis Yelloz karı.
"Polisi ararım ?"
"Beni bununla mı tehdit ediyorsun istesem şuracıkta ikinizi de öldürürüm ve inanın o biricik arkadaşlarınız sizin cesetlerinizi bile bulamaz"
Bu dediğinden sonra söyleyecek bir şeyim yoktu çünkü biraz daha konuşmaya devam edersek ikimizi de öldürürdü bu kadın.
"Şimdi sakin olun benim buraya sizi getirmemin bir amaçlı var tabii hemen size anlatayım 1-size onlardan uzak durun dedim ama durmadı-"
Diye devam edecekken Çisil daha fazla dayanamamış ve "sanane ya sanane götü kalkmış bir zengin sürtük olduğun için dediğin herşeyi yapacağımızı mı sandın onlarla arkadaş oluyorsak sanane arkadaş olurken sana mı sorucaz bunlar senin kimin ki böyle davranıyorsun?"
"Neyim öyle mi neyim hemen size söyliyeyim ilk olarak o Doruk dediğin yakışıklı şahıs benim sevgilim diğerleri de arkadaşlarımın sevgilileri onlardan uzak duracaksınız "
Ne dediği hakkında en küçük bir fikrim bile yoktu.
Çisil yine bağırarak"Ne diyorsun sen be ağzına hakim ol!"
"Asıl sen hakim ol ve inanmıyorsan sana kanıtlarım var istersen gösterebilirim."
Çisil ne diyecek diye bakarken "göster lan ne gösterebilirsin ki ?"dedi.
Sarışın sürtüğümüz Çisil'e yaklaşıyordu fırsat bu fırsat diyerek kızın sırtına atladım ve yumruk attım .ehh yani kankamız karete şampiyonu.-@ZohreSultanTP 🤩-ama kızda ki güç kimsede yoktu anasını hemen kalkıp yumruk atmasıyla ne olduğunu anlamadan yere yıkılmıştım.Çisil'in ise tek yapabildiği çığlık atmaktı eminim şu an gelip kızı paralamak istiyordu ancak sandalyeye bağlı olduğundan bu fazla mümkün değildi sanırım aslında temel planım bu değildi kız güçsüz birisi olucaktı yere yatıracaktım sonra çisili kurtaracaktım en son Superman olduğumuz için camdan kaçacaktık.Neyse B planına geçelim ama henüz öyle bir plan gerçekleştirmedim şu an düşünebildiğim tek şey başımdan kan geldiği ve başımın ağrıdığıydı.
"Benimle başa çıkabileceğini mi düşündün yaa. Çok üzülüyorum ama bu çocuklar nasıl sizi seviyor aaa ağlama Çisil Doruk zaten seni en başta sevmiyordu."
Çisil daha fazla dayanamıyor gibiydi söylediklerimden hiçbir şey anlamıyorduk.-özellikle ben-
"Çisil biliyor musun aslında buraya gelmenin bir nedeni o sürtük annen yüzünden "
Dedikleri gerçekten çok aşağılayıcı ve saçmaydı.
Çisil bağırarak"ne diyorsun be kendine mukayim ol olmazsan elimden çekeceğin var pis oros** "
"Aaa ağzını bozma anlatacağım herşeyi yaa bide merak ediyorum senin zaten gerizekalı olduğunu biliyorum ama beni yetimhaneden hiç mi hatırlamıyorsun?"
"Ne diyorsun ya sen ne saçmalıyorsun benim yetimhanede olduğumu nereden biliyorsun sen kimsin ya kimsin ?"Çisil çıldırmış gibiydi ben buradan ona bir dalacaktım tekrar ayağa kalktım ve vurmaya kalkışacağım sırada adamlarına bağırdı ve bende artık Çisil gibi bir sandalyeye bağlı kalmış bulunmaktaydım.
"Evet biricik arkadaşın da bağlı olduğuna göre herşeyi anlatabilirim "dedi ve durdu sonra tekrar ekledi."Çisil sen neden yetimhanede büyüdün biliyor musun benim p*ç babam yüzünden aslında ne kadar ondan nefrette etsem senin yetimhanede büyümene neden olması hoşuma gitmişti.Benim babam annemle evlendikten sonra senin anneni görmüştü nerden mi ? Çünkü babamla senin biricik baban ortaklardı bir iş yemeğinde annene aşık olmuştu hem de annemle evli olduğu halde sonra annen babandan hamile kaldı ve sen annen karnının içindeydin.ama benim babam anneni sevdiği için kendini bitiriyor her gece eve sarhoş geliyor hem de anneme şiddet uyguluyordu.işte ben de bunu öğrendiğimde senden annenden ve babandan nefret ettim bir gün babam daha fazla dayanamayarak annene aşık olduğunu söylemişti annende evli olduğunu ve bir daha onunla konuşmaması gerektiğini söylemişti ve durumu babana anlatmıştı baban da ortaklığı hemen bitirmişti.Sonra babam bir gün annenin yanına gitti sen 9 aylıktın ve doğmana çok az kalmıştı.babam annene o çocuğu ya yetimhaneye verirsin ya da çocuğu öldürürüm demişti babamın işi yanısıra bir de mafyacılıkla uğraşıyordu ve annen de korkmuştu.niye yetimhane diye sorarsan çünkü babam o babandan doğan bir çocuğu annenin elinde görmek istemiyordu.annen mecbur kabul etmişti ama her gün ağlıyor ve psikolojisi giderek kötüleşiyordu senin doğum günün gelmişti o adi babam seni alıp yetimhaneye koymuştu bile annen sabah akşam ağlıyordu kendini bitirmişti ve sonra daha fazla sensizliğe dayanamayarak kendini uçurumdan attı"dedi ve durdu.şuan benim beynimde durmuştu benim beynim bile bu kadar kötüysen Çisil'i hayal etmek istemiyordum Çisil en sonunda dayanamayarak hıçkırarak ağlamaya başladı ağlaması gittikçe artıyordu.şimdi anladığım kadarıyla Çisil'in öz annesi İrem abla ve öz babası Murat abi ile bu pis kızın annesi ve babası ortaktı ve bu kızın babası İrem ablaya aşık oldu diye Çisil'i yetimhaneye koymuşlardı o gündem sonra annesi ve babasının psikolojisi bozulmuş ve Çisil'i aramışlardı ama bulamamışlardı ve o adamın Çisil'e zarar vermesini istemiyorlardı ve Çisil'in annesi daha fazla dayanamayarak uçurumdan kendini atmıştı bir dakika ölmüş müydü?
"Ö-ö-öldümü ?"diye sordum kekeleyerek Çisil sormaya cesaret edememişti.
"Hayır ölmedi ama 6 senedir yatalak yataktan kalkamıyor eşini böyle gören baban da perişan "dedi.
Peki bu kadar içi acıyarak söylemesine rağmen niye böyle davranıyordu bize .
"Peki bize neden böyle davranıyorsun annemin intikamını almak için mi ?"
"Eee o da sebeb diyelim ama asıl sebebim bu değil "
"Peki ne ?"
"O çocukların bize aşık olmaları ve eskiden sevgili olmamız ."dedi ve arkadan 3 kişi daha geldi hepsinin yüzünde maske vardı neden yüzlerini kapatıyorlardı .
"Çisil dur daha ağlama sana birşeyler daha göstericem "dedi.daha ne yapabilirlerdi ki ben Çisil'i hiç böyle ağlarken görmemiştim özellikle Çisil'in annesinin Çisil'i yıllarca araması ve bulamayıp kendini uçurumdan atıp yatalak kalması.
Sarışın yelloz telefonunu açıp bir şeyler yaptıktan sonra fotoğrafı bize gösterdi.
Fotoğrafta 30 'lu yaşlarda bir kadın ve adam vardı.bir hastahane odasındalardı ve kadın yatakta yatıyor adamda elini tutuyordu ikisi de ağlıyordu.
Çisil hıçkırarak "b-bu-bunlar kim ?"diye sordu.
Sürtük "bunlar seni yıllarca arayan biricik annen ve baban"demesiyle Çisil'in hıçkırıkları giderek arttı.
"Merak etmeyin eğer dediklerimizi yaparsanız size ve onlara hiçbir şey olmaz çünkü şu an onlara zarar verebilecek kişi benim babam öldü hem de hız yaparken bir trafik kazasında nedeni ise annenin kendini uçurumdan attığını duymuş ve hız yaparak hastaneye gidiyor olmasıydı.annem ise babam öldüğü için kendini heba etmişti hem de o p*ç adam için.yani o da öldü yani kısacası babamdan kalan herşey benim ve annen ve babana istediğim gibi zarar verebilirim tabii eğer dediklerimi yaparsan orası ayrı şimdi susun ve burada bekleyin birazdan canınız arkadaşlarınız buraya gelecekler"dedi ve 4 'ü bir anda kahkaha atarak dışarı çıktı.
Zümra!Nutella-:
Kızlar hep beraber hadi kalkın Çisil'e gidelim kardeşimiz hasta bir bakalım nasıl olmuş dedi aslında Şevval gelmeyin ben ona bakıyorum demişti ama tabii bizde gidecektik arkadaşlık bunu gerektirirdi.hemen anneme haber verdim ve arabama binerek Çisil'in evinin yolunu tuttum zaten hepimizin evleri birbirimize yakındı hepimiz Tarabya'da oturuyorduk.hemen villanın bahçesine arabamı park edip zile bastım.kapıyı Emine abla açmıştı Emine abla Çisil'in üvey annesinin evindeki hizmetçiydi.hepimizi çok severdi.Emine abla merhaba ben Çisil'e bakmaya gelmiştim biraz hastalanmış herhalde şimdi iyi mi diye sordum ancak Emine abla suratıma bön bön bakıyordu."ne oldu Emine abla yok-yoksa Çisil'e birşey mi oldu?"diye sordum.Emine abla hemen "yok kızım yok şey Çisil eve gelmedi de ondan "dedi.ne olduğunu anlamamıştım Çisil evde değilse Şevvallerdemiydi.sanırım hemen telefonumu açıp Şevval aradım ancak açmıyordu Çisil'i aradım o da açmıyordu acaba başlarına birşey mi gelmişti kızlar henüz gelmemişti hemen Zöhre'yi arayıp "kanka ben Çisil'e geldim ama Çisil evde yok İkisini de aradım açmıyorlar başlarına bir şey gelmiş olmasın ?"diye sordum.Zöhre"gel Şevval'e gidelim orada da yoksa Doruk'lara haber veririz ."dedi.gitmiştik ancak Serpil Teyzede bize Şevval'in evde olmadığını söylemişti.serpil teyzede Emine teyze gibi evin hizmetçisiydi.Hemen telefonumu alarak Doruk'u aradım.
"Alo?"
"Alo Zümra?"
"Şey Doruk Çisil orada mı ?"
"Hayır,bizim peşimizde şu adamlar var ya ondan görüşemiyoruz Çisille birşey mi oldu
"Iıı şey peki Şevval orada mı ?"
"Hayır ,Zümra birşey mi oldu söyle ?"
"Iııı şey Şevval ve Çisil'e ulaşamıyoruz evlerinde de değiller biz de sizin yanınızda mı merak ettik "
"Hayır,değiller ama başlarına bir şey gelebilir bir dakika ben hemen 'ıphone bul 'uygulamasından Çisil'in telefonunun sinyallerine bakacağım bekle"
Dedi.evet ya bu bizim aklımıza nasıl gelmemişti .bir anda Doruk ayı gibi
"Buldum tamam siz neredesiniz ?"
"Biz Şevval'in evindeyiz"
"Tamam konum atıyorum oraya gelin"
"Tamam,görüşürüz"
Deyip cevap vermesine izin vermeden arabaya binip konumun olduğu yere geldik.buradı terk edilmiş bir binaya benziyordu.Doruklar kapıda bizi bekliyorlardı.yanlarına gidip "Doruk buranın doğru yer olduğuna emin misin ?"dedim.o da kafasını sakladı içeri geçtik geçmemizle gözlerimizi kapattılar "kimsiniz siz bırakın bizi ? Diye bağırıyorduk o sırada ağlama sesleri duyduk gözlerimizi açtıklarında karşımda hıçkırarak ağlayan iki adet canım duruyordu ben de ağlamaya başladım.
Şevval-Zeka küpüm-:
Şu an gerçekten çok kötüydüm.Çisil bağırarak ağlıyordu kekeleyerek"Şevval benim an-nem ve ba-bam beni yıllardır arıyorlarmış benim için canlarını vermişler ama ben onları her zaman beni yetimhaneye bıraktılar diye kınıyordum.Şevval ben çok kötü bir çocuğum buradan çıkar çıkmaz anne ve babamı arıyacağım ama nasıl bu kız kim bu kız varken anne ve babama zarar vermediğini nasıl anlayacağım Şevval ben çok kötüyüm bu kız benden ne istiyor ya aynı kendisi gibi bir babası varmış evli bir kadına aşık olmak ne demek Şevval benim hayatım o adam yüzünden mahvoldu Şevval kendimi çok kötü his-sediyorum "dedi ve hıçkırarak ağlamaya devam etti.o sırada tekrar yanımıza döndüler ve arkalarında gözleri ve ağızları bantlı kızları gördüm ne bizi kaçırmaları yetmiyormuş gibi birde Zümra ve Zöhreyi demi kaçırmışlardı.ve arkadan 4 Sipahiler geldi bunların burada ne işi vardı zaten burada olmamızın bir diğer sebebi onlardı.hepsinin gözü kapalıydı odada sadece bizim hıçkırıklarımız ve onların konuşmaları vardı.
Zümra"Şevval Çisil onlara ne yaptınız ?niye ağlıyorsunuz Çisil ,Şevval iyi misiniz ? Niye kaçırdın bizi?ne istiyorsun?"
"Hop yavaş gel onlara birşey yapmadım sadece gerçekleri söyleyince biraz duygulandılar .dedi acımakla ses çıkartarak.pislik
"Biz iyi-yiz"dedim ağlamaklı bir şekilde.Zöhre"kızım ne oldu ?nasıl kaçırdılar sizi?"
Sarışın kız hemen bizim 4 mal sipahinin ve kızların gözünü açtı.Zümra ve Zöhre bizi görür girmez ağlamaya başladı ve yanımıza geldiler "ne oldu size bu salak kız kim ?"
Cevap veremiyorduk.
Kız erkeklere dönüp "aa kızlar bakın bizim plotaniklerimiz  gelmiş"dedi arkasındaki 3 maskeliye erkekleri göstererek
Doruk öne çıkıp "ne diyorsun sen siz kimsiniz sevgilimi neden kaçırdınız ?"
" aaa kızlar bizi hemen unutmuşlar bunlar  Doruk beni hatırlamıyor musun?"
"Seni nereden hatırlayacağım ben ya ?"
"Kızlar yüzümüzü göstermenin zamanı geldi herhalde indirin maskeleri "dedi ve 4'ü bir anda maskeleri indirdi. Hepimiz bir anda sadece "Ne ?"diyebilmiştik.

Arkadaşlar merhaba bu bölüm sanki biraz exşınlı oldu gibi geldi beğendiniz mi ?
Ağladınız mı ?
Ben ağladım
Çisilin yaşadıkları kaldırılabilir değil
Sizce bu kız kim ?
Bölümü silmemi istiyorsanız ve beğenmediyseniz lütfen yorumlara yazın inanın hemen silerim.
Sizleri seviyorum peki ya siz beni seviyormusunuz?
Soruların cevaplarını yorumlarda görmek istiyorum
Bir de Vote sayısı her geçen gün giderek artıyor bu nedenle size teşekkürlerimi sunuyorum
Vote eksik etmeyelim
Bir de bir türlü sizden ayrılamadım
@bektas616 'yı takip etmenizi ve yazmış olduğu anlamlı sözler kitabını okuyup vote atarsanız beni çok memnun etmiş olursunuz
Haa bir de @ZohreSultanTP 'nin ikisi de canım arkadaşlarım onun da yazmış olduğu iki kitabı okumanızı rica ediyorum sizleri seviyorum vote eksik olmasın.

Kazaşk ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin