Merhabalar arkadaşlar uzun bir zamandır yoktuk tatile gitmiştim.Yalova'daydım bu yüzden yazamadım sizden özür diliyorum yetiştiremedim ama bundan sonra böyle olucak çünkü cumartesi günü yine şehir dışına gideceğim memleketim olan Rize'ye.bu yüzden yoğun olacağım bir yandan dersler bir yandan neyse...
Kısacası ;
*Artık haftada bir bölüm atacağım ama bölümlerimiz uzun olucak kısa olmayacak merak etmeyin.
*Bir hafta kuzey ışıkları bir hafta kazaşk şeklinde atacağım.
*Lütfen kızmayın ve biraz empati yapın.bazı yazarlar ayda bir bölüm atıyorlar.
*Bölüm atacağım günleri size önceden söylemeye çalışacağım pano kısmımda ama eğer belirtmediysem bilin ki bölüm cumartesi günü gelecektir.
*Yorumlarımız çok az bu beni çok üzüyor lütfen bir kelime bile olsa yorum yapmayı unutmayın.
*Bölüm atıcam ve artık vote sınırı yazıcam yani o sınırı eğer geçemezseniz yeni bölüm sınır geçilene kadar gelmeyecek.
Anlamayanlar için ;
Diyelim ki bir daha ki bölümün vote sınırı 15 olucak .
15 vote atılana kadar yeni bölüm gelmeyecek .
*Bir de lütfen yakınlarınıza ve diğer dostlarınıza kitabımızı yayarsanız çok sevinirim.
*Bir daha ki bölümlerde ithaf olayı olacaktır.yani bölümün onun adına yazılmasını isteyenler bu satıra her hangi bir şey yazsın sırayla bölümleri size ithaf edeceğim .
Çok isteyenler belirtsin
Yani ;
Bir daha ki bölümde buraya isimlerini yazanların isimleri olucak ve onlara teşekkürlerimi ileteceğim.
*Lütfen kitabı okuyup beğenmeme ya da takip etmeme yapmayın nolursunuz.
*Bir de yine bu satıra bu kitabı okuyan okuyucularım eğer kitaplarınız varsa bana söyleyin okuyucularımın kitapları diye bir bölüm atacağım ve bu bölüm de kitaplarınızın resimlerini koyacağım inşallah sizler de benim gibi çok fazla okuyucuya sahip olursunuz.yanlızca bu satıra bir şey yazmanız yeterli.
*Özelden mesaj atabilirsiniz muhakkak cevap veririm.
*Genelde yayınlama saatleri 09:30-11:30 ve 21:00-22-30 saatleri arasında olacaktır bilginize .
*Eğer karşılıklı vote ya da takip isterseniz kesinlikle yaparım bu satıra yazmanız yeterli olur.
*Bir de bu kitaba çok fazla değer veren ve yanımda duran okuyucularımı takip ederseniz çok ama çok sevinirim.
Bunlar;
Cisilnisabektas
ZohreSultanTP
rojinozturk27
notalardakonusurrrr
Elifgamze007
*Bir de iki kitabımın da kapağını değiştirmek istiyorum ama kapak tasarlamak da fazla iyi olduğum söylenemez birisinden yardım istiyorum acaba aranızda bana kapak tasarlayan var mı ? Tasarlayabilirim diyenler buraya yazsın .ama şöyle ki kapağı tasarladıktan sonra eğer kitabı varsa bu kapağı kitabının son bölümüne atıcak ve bana bildirecek bende bölümden kapağı alacağım.daha sonra bu bölümü silebilirler ya da kitabı olmayanlar kitap yaza basıp bölüme kapağın resmime koyabilirler ben daha sonra resmi alırım ve hikayeyi silebilirler.bunun için özelden yazabilirsiniz .
*Bölüm şu an yazım aşamasında merak etmeyin
*Bir daha ki bölüm siz Sürpriz bölümüne 10 vote atana kadar gelmeyecektir.10 vote aldığımız takdirde bölümü atacağım ve eğer bölümü bitirdiğim halde sürpriz bölümünde 10 vote yoksa yine de atmayacağım.
Allah ne biçim yazara düştük demeyin ve beni de anlayın lütfen.
Burada beni haklı bulan tüm arkadaşlar sizleri çok seviyorum haklı bulamayanları da seviyorum ya !
:)
*Sizi sevdiğimi hiç bir zaman unutmayın.
Buraya beni de çok sevdiğinizi yazabilirsiniz .
:)
*Daima sağlığınıza dikkat edin ve şu an ki bulunduğumuz normalleşme döneminde çok daha fazla dikkat edin .
Ben daha fazla boş yapmadan gideyim .
Sizlere kucak dolu öpücükler yolluyorum .
kazaşk'ın yeni bölümünde görüşmek üzere .
Bb canlarım ! 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kazaşk ❤️
General FictionKitabın kapağını yapan @Bebairem adlı hesaptaki arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Dört kızın hikayesi acaba bir kaza onları nereye götürecek ?