Kan, vahşet, kaos vb. olumsuz davranışa sebep olacak her şey içerir. Evet muhteşem uyarımızdan sonraaa
İyi okumalar💞
(Medya 2020-Taehyung)***
Lucifer'ın Sarayı 2020
"Taehyung insanları erkek kadın demeden öldürdün. Vampirlerin ve kurtadamların yarısını katlettin, büyücüleri öldürdün ama sıra bir çocuğa gelince öldüremiyorsun.Şaka mısın sen?!"
Genç şeytan elindeki kan şarabını incelerken bugün saraya getirilen ve suç işlediği gerekçesiyle babasının ondan infaz etmesini istediği çocuğu düşünüyordu.
Taehyung yapamamıştı.
Çocuk savunmasız bir şekilde ona bakıp ağlarken ona zarar verememişti. Bu elinde olan bir şey de değildi. Sorunun ne olduğunu bilmiyordu fakat babasının bunu kesinlikle öğrenmemesi gerektiğini biliyordu.
O sırada hâlâ konuşan ve başını şişiren genç kadına yavaşça döndü. Kendi derdi ona yeterken bir de bu kadını çekiyordu Taehyung.
"Kes sesini Joe. Çocuklara zarar veremiyorum ki bu istemli olan bir şey değil. Daha ne kadar bu sikik durumu söylemem gerekiyor?" Sakince söylediği sözcüklerin altında aslında buram buram öfke yatıyordu fakat umursamaz gözükmeliydi.
"Taehyung sadece anlayamıyorum tamam mı? Senin gibi biri,koskoca kralımız Lucifer'ın oğlu çocukları öldüremiyor şaka gibi."
Genç kadın Taehyung'un odasında, Taehyung'un başında dolanıyor aynı zamanda da hâlâ söyleniyordu.
Taehyung yavaş yavaş sinirlendiğini hissediyordu. Eğer biraz daha konuşmaya devam ederse genç kadına zarar verecekti.
"Yeter artık." Taehyung ayağa kalkıp genç kadının karşısına dikildi. Joe ona öfkeyle bakmaya devam ediyordu.
"Haddini aşıyorsun Joe. Dediğin gibi ben Lucifer'ın oğluyum ve gelecekteki kralınım. Benimle olan konuşmana, davranışlarına dikkat edeceksin. Aksi takdirde..."
Taehyung karşısında titremeye başlayan kadının kulağına doğru eğildi ve fısıldadı.
"Bana kralım bile diyemeden seni öldürürüm Joe."
Genç kadının belini tutup hızla kendine çekti Taehyung. Geçmişte yaşadıklarından dolayı belki de bu kadar hadsizleşmişti Joe ama buna bir son vermeliydi. Dudaklarının yönünü değiştirip tüm yüzünde gezdirdi öpmeden, sadece teğet geçiyordu her yerini. Genç kadın ise donakalmış, Taehyung'un mükemmel kokusunu soluyordu."Belki de hâla altıma girmediğin için bu kadar öfkelisindir ve çocuk sadece bahanedir, ha Joe? Öyle mi?" Genç kadın duyduğu sözlerle öfkeyle Taehyung'u ittirdi. Ona eskiden olduğu gibi sevgiyle dokunacağını düşünmüştü ki yanılmıştı. Taehyung değişmişti ve artık bir şerefsiz gibi davranıyordu. Ama böyle bir şey söyleceğini tahmin bile edememişti. Şoktaydı.
"N-ne diyorsun sen Taehyung?! Kendine gel saçmasapan konuşma benimle! İğrençsin sen, midemi bulandırıyorsun." Hızla arkasını dönüp kapıya yöneldi Joe. Taehyung ise sonunda aptal kadından kurtulduğu için sırıtıyordu. O sırada Joe kırılmış gururu ve kalbiyle odayı tam terk edecekken öfkesi,ona hiç dememesi gereken şeyleri söylettirdi.
"Hey Taehyung! Belki de şu çocukları öldürememe beceriksizliğin annenden geçmiştir sana ha? Nasıl olsa o güçsüz,duygusal ha bir de sürtük bir vampirdi değil mi? Neyse ki geberdi de-"
Genç kadın sözlerini tamamlayamamıştı.
Taehyung'un tek bir hareketiyle genç kadının başı yuvarlanıp genç prensin tahtına çarpmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red // •Taekook•
FanfictionBabası Lucifer tarafından cezalandırılan yarı vampir yarı şeytan olan Kim Taehyung 1800'lü yılların başına, Jeon Jungkook'un kasabasına sürgün edilir.