Rozdział 1

6.4K 124 4
                                    


-Zostaw mnie , błagam Cię ! - Otworzyłam szeroko oczy , wybudzając się z tego koszmaru , poczułam gulę i ścisk w gardle . Zrobiło mi się okropnie niedobrze.

-Zoe ? Ej dziewczyno , wszystko dobrze ? - Odwróciłam się do Diany leżącej na łóżku obok.

- Tak Di , śpij dalej - Wstałam z łóżka , podeszłam do zlewu aby przemyć twarz . Podniosłam głowę , spojrzałam w lustro ... Boże wyglądam okropnie, moja twarz jest straszne blada , oczy podkrążone i czerwone , wyglądam jak bym nie spała wiele dni. Ale tak naprawdę od bardzo długiego czasu sypiam naprawdę mało.

- Zoe skarbie , wyglądasz okropnie. - Podskoczyłam ze strachu słysząc głos Diany.

-Jezu Di , nie strasz mnie , zawału kiedyś przez Ciebie dostanę .

-I tak pewnie niedługo dostaniesz , przez twój tryb życia - Usiadłam na swoim łóżku , Diana podążyła za mną . - Dalej masz te pieprzone koszmary ? - Zapytała mnie z łamiącym się głosem.

Nic nie odpowiedziałam , przecież bardzo dobrze wie , sama nie sypia przez moje krzyki od kilku tygodni .

- Kurwa ! Zoe , powiedz co się dzieje , co Ci się śni - Zamarłam , spojrzałam na jej pełne litości oczy i musiałam odsunąć się od niej jak najszybciej , wstałam odwracając się do niej tyłem .

-Nikomu nic nie mówisz , porozmawiaj ze mną , przestań sie w sobie zamykać ! - Stanęła obok patrząc na mnie ze łzami w oczach .

Zbierała się we mnie złość , nienawidzę litości , łez i tego całego pieprzonego gadania. Di od początku była mi bliska jak mało kto . Ale są sprawy w które się nie ingeruje.

- Di , proszę Cię przestań już drążyć ! - Krzyknęłam na przyjaciółkę . - To jest tylko i wyłącznie moja pierdolona sprawa ! Daj mi święty spokój.

Patrzyłyśmy przez chwilę na siebie , przeszłam obok dziewczyny w stronę swojego łóżka , położyłam się , odwróciłam plecami i zamknęłam oczy ,by chociaż na chwilę jeszcze zasnąć 






Witam was 🤩 Będę dodawać rozdziały często,  i liczę na wasze szczere komentarz pozdrawiam ❤😘

Dwa Światy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz