-Fumei.. sama..?
-NEM, az lehetetlen! Mit keresne itt..? De.. ez ugyanaz az aura.. amit akkor éreztem, amikor legelőször beszéltem vele.Naruto a falu szélén lévő étterem féleséghez vezetett minket.
Rózsaszín kristályok mindenhol. Az étterem szinte romokban, a teteje beszakadt, és füstölt.-Mi történt itt? - kérdezte Kakashi, ugyanis egyikünk sem tudott a sokktól megszólalni.
-Fu.. fumei..? - kérdeztem sokkosan, miközben közelebb lépkedtem az épülethez.
-Ismeretlen? - ráncolta a homlokát Sakura.
-Sshh.. - csitította el őt Kakashi, miközben engem figyelt.
A romos épület falához sétáltam, és rátámaszkodtam a tenyeremmel.
-Fumei.. tudom, hogy ott vagy. - suttogtam, miközben fekete kristályok kezdték el beborítani az éttermet.
Hirtelen egy fekete kapucnis alak ugrott ki a lyukas tetőn át. Hollófekete haja kilógott a csuklya alól. Ajkait széles vigyorra húzta.
-Örülök, hogy végre élőben is találkozhatunk, Kasumi. - szólalt meg mély hangon.
-Fumei-sama? - kérdeztem halkan. Az idegen felnevetett.
-Van nevem is, drágám. - húzta le fejéről a kapucnit. - Uchi.. - félbeszakították.
-A fenéket vagy te Uchiha! - ordított rá Sasuke hirtelen, hogy megijedtem éles hangjától.
-Ó, te mindig ilyen hirtelen vagy? - kérdezte felé fordulva az idegen. - Kasumi múltkori show-jánál is csúnyán begurultál.
-Elég volt! - szólalt meg Kakashi. - Semmiképpen nem tűröm el ezt a rendbontást! - utalt a romos épületre.
~°~
Kakashi kezdte elveszteni a türelmét.
Ki lehet ez az ember? És mit akar Kasumitól?-Ő küldött konohába, ugye? - kérdezte Naruto hirtelen, mire Kasumi ràpillantott, de csak egy másodperc erejéig. Nem érkezett válasz. Nem is kellett. Már világos volt mindannyiuk számára.
Kasumi hirtelen ugrott hátra, majd kristályok ezreit küldte az idegen felé, aki játszi könnyedséggel kerülte ki őket. Fogalma sem volt, miért fordult hirtelen a férfi ellen. Talán, mert Kakashi megmagyarázhatatlan okokból hatással volt rá, vagy mégis felébredt benne a tudat, hogy Guren a nővére..
-Ennél több kell, hogy legyőzz. - nevetett fel a férfi.
-Nem hiszem. - válaszolt a lány, mire mindannyian rápillantottak.
Széles vigyorra húzta ajkait.
Az idegen leengedte a védelmét, mikor beszélt. Kasumi ezidő alatt pedig egy fekete kristálygömbe zárta észrevétlenül.-Megvagy. - jelentette ki, majd tüskék százai fúródtak az idegen testébe.
YOU ARE READING
Kikristályosodás - Kakashi fanfiction [BEFEJEZETT]
FanfictionKIKRISTÁLYOSODÁS Naruto: Kakashi fanfiction Hamada Kasumi, Hamada Guren vérszerinti húga egy veszélyes megbízást kap egy ismeretlen embertől. Meg kell ölnie Hatake Kakashit, a hatodik Hokagét. Azonban a kérdés, vajon képes lesz e megölni őt? Vagy tö...