H A R M I N C K I L E N C

934 86 19
                                    

Az ajtó előtt várakoztam, míg ők bent beszélgettek. A Mizukage nem tudja, hogy itt vagyok, valószínűleg azon nyomban elfogatna. A tárgyalás körülbelül másfél órája zajlik, egyre jobban izgulok, hogy mi lesz...

Egyszer csak nyitódik az ajtó, és Naruto savanyú képpel kilép rajta, majd egy pillantás után kimegy az épületből. Mögötte Kakashi, aki szomorú arccal néz rám. Szomorúan sóhajtottam. Mind tudjuk, ez mit jelent.

-Sajnálom, Kasumi.. - kezdte suttogva, de megráztam a fejem, mire hirtelen elmosolyodott. - De mostantól kénytelen leszel eltűrni a közeledben. - mondta, én pedig hitetlenül néztem rá, majd egy nagy mosoly után a karjaiba vetettem magam.

-Eddig is kénytelen voltalak. - mondtam nevetve, mire megforgatta a szemét.

-Úgy értem, a lakásomban. - mondta, mire bennem maradt a levegő.

-Mi? - kérdeztem, ugyanis teljesen ledöbbentem. A Hokagével egy házban?

-A Mizukage feltétele volt. - vont vállat. - Mondjuk nem, mintha bánnám. - nevetett fel, mire elképedve néztem rá.

~°~

Kakashi őszinte volt, tényleg örült, amikor a Mizukage kikötötte, hogy vele kell éljen. Bár a nő előtt játszotta a nem tetszést, de titkon újongott magában.

A nő lehet valami szörnyű büntetésnek minősítette ezt az egészet, ráadásul nagyon nagy szerencse volt, hogy a lány nem ment be velük az irodába. Amint beléptek, a nő első kérdése az volt, hogy elhozták-e Kasumit, hogy börtönbe csukassák.

"-Valójában pont erről szeretnénk beszélni önnel, asszonyom. - mondta Naruto, mire Kakashi a szeme sarkából pillantott rá.

-Valóban? - kérdezte a nő kihívóan, mire a Hokage lassan bólintott.

-Szeretném tisztázni az ügyet, ugyanis Kasumi semmit nem tett, ami miatt szökött ninjának bélyegezhetnénk. - szólt Kakashi, hogy a Mizukage kérdően felvonja a szemöldökét.

-Szerintem a levél eleget mondott, hogy ez önnek ne legyen kérdéses. Nem a szabályaink szerint járt el, ez büntetendő. - kulcsolta össze a kezeit. Kakashi visszafojtott egy sóhajtást.

-Az én hibámból adódott, én nem értesítettem Önt. - mondta Kakashi türelmesen, mire a nő bólintott.

-Tovább. - mondta, mire a Hokage felvonta a szemöldökét.

-Tessék? - kérdezett vissza, mire a nő köhintett egyet.

-Ez nem elegendő indok. - mondta. - Hamada Kasumi anbusként nem járt el megfelelően, így az anbu rangját vissza kell vonjam mindenképp. - mondta, mire Kakashi megértően bólintott.

-Nem kaphatna próbaidőt? - kérdezte a férfi, mire a nő meglepetten nézett rá. - Konohai anbusként elküldeném küldetésekre, 3 hónapon át. - mondta. - Ha jól teljesít, helyet kap Avarrejteknél. - fejezte be, mire a nő egy pillanatra elgondolkodott.

-Van egy feltételem. - mondta, miközben gonoszan elmosolyodott. - Kell egy megfigyelő mellé, és mivel a maga akarata az, hogy Kasumi újból normális életet élhessen, önnek kell ezt elválalnia. - dőlt hátra a székben, mire a Hokage bólintott.

-Elfogadom. - mondta egy sunyi mosollyal a szája sarkán. "

Kikristályosodás - Kakashi fanfiction [BEFEJEZETT] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora