-Ki volt az a fiú? - kérdezte Kakashi a hátam mögül, miután egykori társam lelépett. Egy szikla szélén ültem, a lábaim a semmi felett himbálóztak, ujjaim görcsösen szorították a fűszálakat.
-Milyen fiú? - kérdeztem vissza, mintha csak képzelődött volna.
-Akivel beszéltél az előbb. - vágta rá a férfi bosszús hangon. Hopika, csak nem féltékenyek vagyunk?
-Nem tudom kiről beszélsz. - dőltem hátra a fűben, mire ő mellém sétált.
-Nem vagy vicces. - morogta, mire elnevettem magam.
-De te elég mulatságos látványt nyújtasz amikor féltékenykedsz. - vágtam vissza, mire izzó szemekkel nézett rám.
-Nem vagyok féltékeny. - mondta mély hangon, majd leült mellém.
-Szóval, ki volt az?
-Tényleg érdekel? - nevettem fel.
-Igen. - csikorgatta a fogait mérgében.
-Egy régi társam volt. - vontam vállat. - Tudott mindent a családom halálával és Fumeivel kapcsolatban, ez minden. Erről beszéltünk. - fejtettem ki neki, majd felültem és megfogtam a kezét. - Vicces amikor duzzogsz. - nevettem ki, mire sértetten elfordult.
-Nem duzzogok. - motyogta, majd hirtelen felállt. - Mennem kell vissza dolgozni.
-Eddig nagyon ráértél. - szúrtam oda, majd felálltam én is. - Szeretlek. - mondtam mosolyogva, majd elsétáltam mellette.
-Tudom. - sóhajtotta, majd felugrott a mellettem lévő fára, és elfutott, be a faluba.
-Hülye. Van kitaposott út is.. - forgattam meg a szemem, majd utána indultam egy jóval lassabb tempóban.
~°~
Kakashi az irodájában ült, és papirokat rendezgetett. Néma csend volt, egy légy repült rá az asztalra, amit oda se nézve elhesegetett. Hirtelen Kasumi rontott be az ajtón.
-Kakashi! Nagy baj van! Megtámadták a falut! - a lány lihegve beszélt, kétségbeesetten pillantott az asztal mögött ülő férfire.
-Mi? - kérdezte Kakashi lesokkolva, majd hirtelen kiugrott az asztal mögül, és Kasumihoz rohant. - Mindenki jól van?
-Csak vicceltem, nem is történt semmi. - nevetett fel a lány. Kakashi szeme tikkelni kezdett.
-Most csak viccelsz. - jelentette ki a férfi közönyösen, majd sóhajtva elengedte a lány karját, amit eddig görcsösen szorított. Kasumi még jobban nevetni kezdett.
A férfi lassú léptekkel sétált vissza a székhez, majd lehuppanva kiropogtatta a csontjait.
-Vénember. - motyogta Kasumi, de Kakashi így is meghallotta. Felvont szemöldökkel nézett fel.
-Tessék?
-Semmi. - mondta a lány hangosabban, majd a férfi mögé sétált. Kezeit a vállára rakta, és masszírozni kezdte.
-Szeretlek. - mondta Kakashi, miközben mosolyogva megrázta a fejét.
-Szeretlek.
THE END
YOU ARE READING
Kikristályosodás - Kakashi fanfiction [BEFEJEZETT]
FanfictionKIKRISTÁLYOSODÁS Naruto: Kakashi fanfiction Hamada Kasumi, Hamada Guren vérszerinti húga egy veszélyes megbízást kap egy ismeretlen embertől. Meg kell ölnie Hatake Kakashit, a hatodik Hokagét. Azonban a kérdés, vajon képes lesz e megölni őt? Vagy tö...