H A R M I N C N Y O L C

932 86 13
                                    

-Hülyék. - mondtam, majd összetörtem a kristályfalat. Kirántottam a kunaikat a kézfejemből, majd egy vékony kristály"kesztyűt" vontam köré. Ez addig is gyógyít.

Merre kéne fussak? Nem tudok átvágni köztük, semmiképpen nem hagynák. Ha vissza felé futok nincs is hova meneküljek, mert nem messze Kakashiék mögött legalább ott a házam. Ráadásul, időt vesztek amíg megfordulok.

-Hagyjatok elmenni. - kértem, mire szomorúan pillantott rám Kakashi, Naruto pedig nem mondott semmit.

-Kasumi, kérlek ne menekülj tovább. - mondta a Hokage, mire dühösen néztem rá.

-Azt hiszed önként besétálok a cellámba? - kérdeztem gúnyosan, mire megrázta a fejét.

-Erről szó sincs. Mit gondolsz, miért vagyunk itt? - kérdezte.

-Hogy elkapjatok. - válaszoltam. Mi másért lennének itt?

-Tévedsz. - szólt közbe Naruto. - Azért vagyunk itt, hogy ne légy többé szökött ninja. - mondta, mire meglepetten néztem rá, Kakashi pedig reménykedve vizslatott engem. - A sensei ezt az egészet miattad csinálja, mi lenne ha nem ellenállnál ennyire? - kérdezte felcsattanva, mire lesütöttem a szemem.

-Kasumi.. - kezdte Kakashi. - Ha sikerül rendeznünk az ügyed, szeretném, ha visszatérnél Konohába. - mondta, mire lassan bólintottam. Erre halványan elmosolyodott. - Nem tartasz velünk? - kérdezte.

-Jó ötlet ez? - kérdeztem vissza óvatosan. Vállat vont.

-Nem hagyom, hogy bántsanak. - sétált mellém, majd a kezemért nyúlt. Nem húztam el, de nem is volt minden vágyam az, hogy megfogja a kezem. Jó, talán mégis. Talán.

Naruto elvigyorodott.

-Olyan jó önt boldognak látni, Kakashi-sensei! - mondta vidáman, miközben leugrottunk a tetőkről. Megindultunk a központ felé.

~°~

Kakashi most tényleg boldog volt. Látszólag rendeződött minden, most pedig nemsoká eldől, hogy mi lesz Kasumi sorsa. Addig fog harcolni, amíg nem maradhat a faluban. Nem engedi kicsúszni a kezei közül, többé nem.

-Kasumi. - szólalt meg a Hokage hirtelen, mire a lány rákapta a pillantását.

-Tessék? - kérdezte, mire Kakashi megtorpant. Naruto somolyogva előre sietett, míg a lány értetlenül nézte őket. A férfi lehúzta a maszkját - Baj van? - kérdezte újra, majd megérezte a Hokage ajkait a sajátjain.

-Csak ez. - mosolyodott el Kakashi.

Kikristályosodás - Kakashi fanfiction [BEFEJEZETT] Onde histórias criam vida. Descubra agora