H A R M I N C E G Y

927 86 7
                                    

A kemény földön feküdtem. Bár elaludni nem tudtam. Egész éjjel néma csend volt. Kintről sem érkezett zaj, a kölykök sem keltek fel. Minden rendben volt. Az első nap letudva. Még van hat..
Tegnap én választottam ki a helyet éjjelre, én mondtam meg, hogy miket keressenek, de mostantól ők jönnek. Kísérem őket, hogy ne tegyenek nagy hülyeséget, de ez a túra az ő fejlesztésük céljából jött létre, tehát nem intézhetek én mindent.

Az első, aki felkelt, Chie volt. aki egyből kiugrott a barlang száján.
Hirtelen küldtem felé egy kristályt, ami a sziklákhoz rögzítette őt.

-Hova-hova? - kérdeztem, mire riadtan pillantott rám, majd miután a szemembe nézett, megnyugodni látszott.

-Bogyókért. - mondta. - Gondolom ez a két okos halon kívül semmit nem szerzett, azt pedig már megették, így ma rájuk hárul a fa szerzése. - vont vállat. - Ne nézzen így, sensei. Nyilvánvaló volt, hogy ma már nem fog segíteni nekünk. - mondta, majd mikor összetörtek a kristályok, elugrott egy fa ágára.

Az első, és eddig egyetlen, aki felelősségteljes. Bólintva pillantottam utána. Ő egy remek shinobi lesz.

-Jó reggelt, Sensei! - hallottam meg egy hangot a tűz felől, odapillantva pedig megláttam Daisukét, miközben feltámaszkodik a fekvőhelyéről.

-Ébreszd fel őt. - mutattam az alvó csapattársára, miközben a barlang járatához sétáltam. - Megkeresem Chie-t, hátha nem ment messzire. - ugrottam el.

Márpedig ha nem ment messzire, miért van el ilyen sokáig?

~°~

-Sensei! - hallott meg egy kétségbeesett hangot Kasumi a fák közül. Beugrott, majd Chiet látta meg, vele szemben két esőrejteki shinobival.

Az egyik megpillantva Kasumit felnevetett.

-Csak nem hitted, hogy minden szó nélkül elköltözhetsz a falunkból egy másikba? - kérdezte röhögve, mire Kasumi összeszűkítette a szemét. - Úgy tűnik, a Hokage nem szólt egy szót sem az érdekedben. - vigyorodott el gúnyosan.

-Hagyjátok őt elmenni. - mondta Kasumi, Chie-re pillantva, ugyanis az egyik esőrejteki vízszorítással tartotta őt a földnél.

-Vele úgy sincs dolgunk. - vontak vállat, mire Chie kiszabadult. - A mizukage látni akar téged. Szökött ninjának kiáltott ki, így végezhetnék veled, önvédelemre hivatkozva. - magyarázta.

-Menj vissza a többiekhez, pakoljatok össze. Mindjárt megyek. - mondta Kasumi nem törődve a másik kettő ninjával, mire Chie egy bólintás után eltűnt.

-Nem megyek vissza. - jelentette ki határozottan Kasumi.

Kikristályosodás - Kakashi fanfiction [BEFEJEZETT] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin