-Hol lehet Guren? - kérdeztem saját magamtól, miközben a falut jártam. Naruto úgy tört be a terembe, hogy veszélyben van, azonban mikor odaértünk, sehol sem volt. Hol lehet..?
A legegyszerűbb az lenne, ha Narutot keresném fel. Bár, nem mondtak róla egy szót sem, amikor kiértünk Fumeihez, pedig megtehették volna.
Jaj, most kit keressek fel? Naruto fogalmam sincs hol van, Sakuráék ott voltak velem a kórházban, tehát fogalmam sincs, kit kéne megkeressek. Lehet Kakashihoz kéne visszamenjek, ő talán tudja, hogy hol van Naruto. Vagy, hogy mi történt Gurennel.
Egy nagy sóhaj után elindultam a központ felé. Úgy tűnik, nem úszom meg a beszélgetést Kakashival.
Két napja beszéltünk utoljára, és nem is terveztem vele találkozni egy ideig.
Fellépcsőztem az iroda ajtajához, majd bekopogtam.
Izgultam, magam sem tudom miért.-Szabad! - kiáltott ki az ismerős, unott hang.
Lassan nyitottam be, majd mikor szembe találtam magam fekete szemeivel, halvány pír jelent meg az arcomon.
-Ne haragudjon a zavarásért, Hokage-uram. - sütöttem le a szemeim.
-Nem zavarsz, mondd csak, mi célból jöttél? - kérdezte egy cseppet több érdeklődéssel a hangjában.
-Valójában, Narutot keresem.. - motyogtam, mire csalódottan pillantott rám. - Mármint.. Gurennel kapcsolatban érdeklődnék, de fogalmam sincs, hogy hol van. - tettem hozzá, mire hangosan felsóhajtott.
-Kasumi.. - sóhajtotta a nevem. - Narutoék egyáltalán nem mondták el neked, igaz? - kérdezte, mire értetlenül néztem rá.
-Mit? - kérdeztem vissza.
-Guren.. Guren meghalt, amikor az idegennel harcolt. - mondta csendesen, nekem pedig kimeredtek a szemeim.
-M.. meg..meghalt? - kérdeztem hitetlenül, miközben az ajtó felé hátráltam. - És mikor terveztek szólni erről? - kérdeztem mérgesen, mire lassan állt fel az asztalától.
-Kasumi, ne tegyél semmi felelőtlent, rendben? - kérdezte óvatosan, majd megakadt a beszédben, amikor elsötétülő tekintetem találkozott az övével.
-Miért nem szóltak róla? - kérdeztem vissza fenyegetően. - És, még kérdezi, miért nem érzem magam jól velük. - vontam fel a vállam gúnyosan. - Mostmár nem is fogom. - tettem hozzá, majd kiviharoztam az irodából.
YOU ARE READING
Kikristályosodás - Kakashi fanfiction [BEFEJEZETT]
FanfictionKIKRISTÁLYOSODÁS Naruto: Kakashi fanfiction Hamada Kasumi, Hamada Guren vérszerinti húga egy veszélyes megbízást kap egy ismeretlen embertől. Meg kell ölnie Hatake Kakashit, a hatodik Hokagét. Azonban a kérdés, vajon képes lesz e megölni őt? Vagy tö...