Hayvanlar ve canavarlar arasında birçok orta nokta bulunur, ama en tehlikeli olan ortak noktaları her ikisinin de kurbanlarına pençelerini geçirme şeklidir.
Tüm güzellikleri bedeninde toplayan avcı, avına kendisini tanrısal bir ışığın gölgesinde gösterir ve zavallı av daima bu ucuz numaraya kanar.
Ben de zavallı avlardan biri olduğumu düşünmüştüm o anda, öleceğimi ve bir köpek leşi gibi bedenimin kurda kuşa yem olacağını. Bir başka hayvanın akşam yemeği olarak sunmuştum kendimi.
Ama ayağa kalktım bir an için ve o günden sonra kimsenin ayağımı kaydırmayacağına dair söz verdim kendime bebek.
İnsan çoğu kez kendi ayağını kaydıran garip bir varlık ve ben artık insanlık alçaklığından sonsuz bir yaşama ulaşarak yüceltmiştim kendimi.
Bunlar içi boş bencil düşünceler gibi gelebilir kulağa Mia, hiçbir şeyi umursamadan yaşıyor oluşumun sana boş geldiği gibi..
Boş yaşamıyorum ama yaşıyorum işte ve bir ölü olarak nefes aldığım müddetçe Benny Bart olacağım.
Beni öldürmek için dişlerimi boğazına geçiren adam, benden bir başka canavar yarattı.
İçimdeki sanat, sesim, bedenimi ele geçiren canavarı alt etti ve Benny Bart yolunda ilk adımını attı.
Bugün ben Benny'im ve bir gün ölürsem de Benny olarak kazılacak mezarıma ismim.
Bu kadar Mia, artık tüm geçmişim senin ellerinde.
İstersen elde ettiğin bu hayat öyküsünü, türümü tehlikeye atarak makaleler yayımladığın dergiye sat istersen benden bir anı olarak kabul et.
Şimdi başka bir ülkede yeni bir Benny Bart olmak için yola çıkıyorum;
Hoşça kal Aydan Doğan, Mia'm.
Son
Bugüne dek okuduğunuz için teşekkür ederim, sizi Cadı ve Vampir isimli hikayeme davet ediyorum. Diğer kurgularımda görüşmek üzere.
Vee.. eğer yazmamı istediğiniz bir kurgu varsa lütfen iletişime geçin. Fikirleriniz benim için önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benny Bart
Non-FictionMükemmelliğin ete kemiğe bürünmüş haliyim- ve şey, ölümsüzlüğün de kusursuzluğuna sahibim.