Ben Benny. Yani şimdiki adımla Benny ama eski ismimi bilmene gerek olduğunu sanmıyorum. Ne kadar geçmişimden bahsedecek de olsam, eski ismimden söz etmeyeceğim. O aptal isim hala tüylerimi ürpertiyor.. Bana o ismi verdikleri için ebeveynlerimin boyunlarını kırdığımı söylemiş miydim? Hayır hayır, korkma bebeğim, sadece şaka yapıyorum. Rahatla.
Aptal bir kasabada doğdum. Köylü ailemin yanında. Ailem köylü olsa da kültürlü insanlardı ve beni okumam için, ya da doktor olmam için mi demeliyim, İngiltere'nin en iyi okullarından birine yolladılar. Bu onların durumunu hayli zorladı tabii, üstelik bunu hafifletmek için de bir şey yapıyor değildim- aksine onları daha sıkıştırıyor, sürekli para istiyor ve o paraları da okulla alakasız şeylere harcıyordum.
Bildin seni küçük sıçan.. Elbette kadınlara.
Zaten dünyada kadınlardan başka para harcanacak değerli bir şey göremedim.
Gitarım dışında.
Kadınlardan sıkıldığım anda -ya da aptal bir ciddi aşka yelken açtığımda- bir gitar almaya karar verdim. Aldım da. Ben istediğim her şeyi alırım. Er ya da geç, aceleye gerek yok. Sonuçta artık ölümsüz bir hayata sahibim.
O kız buna sebep oldu, ismini hatırlamıyorum.
Aşık oldum, sevdim ve sonra bana kendi yerini dolduracak bir gitar aşkı bıraktı.
Ona ne olduğunu söylememi istediğini biliyorum.. Sanırım beni terk ettiği adamla evlendi ve şimdilerde küçük torunlarıyla ilgileniyor olmalı.
Gitarla çok fazla zaman geçirmeye başlamıştım, sesimin iyi olduğunu da yine benimle beraber tıp eğitimi alan erkek arkadaşımın söylemesiyle anladım.
Sonra onunla bir yola çıktık.
Her şeyi geride bıraktık, tıpı, aileleri ve tüm dünyaevi şeyleri.
Sanata atıldık.
Müziğe.
Ve aşkı tamamen hayatımdan çıkararak, müzikle seviştim geceler boyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benny Bart
Non-FictionMükemmelliğin ete kemiğe bürünmüş haliyim- ve şey, ölümsüzlüğün de kusursuzluğuna sahibim.