CSEND A VIHAR ELŐTT :
a tiltott gyümölcs nektárja mindig zamatosabb
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
B E V E Z E T Ő
Sofia Vincent egy végtelenül érdekfeszítő egyed, van benne valami különleges ami minden ember fantáziáját megmozgatja.
Tisztességéről és magabiztos kiállásáról ismerik diák társai és tanária, ezek mellet kitűnő tanulmányairól is ismert volt a lány. Utolsó évét rúgta a Stanfordban, egy olyan osztállyal akit az egész iskola ismert, de nem azért mert ők voltak a gimnázium minta diákjai, épp ellenkezőleg, a tanári kar ezalatt három év alatt végig szapulták mind az osztály magatartását és tanulmányi eredményeit.
Vagyis, Sofia Vincent volt a kivétel, nem ivott, nem bulizott, olyan szigorú neveltetésben nőtt fel, ami mindig elgondolkoztatta, hogy mit szabad és mit nem. Semmi olyat nem tesz, ami következményeket vonhat maga után. Vagy talán mégis? A második félév után történt ugyanis az hogy a Standford gimnáziumba új biológiatanár érkezett.
William Henderson egyetemi karrierjét befejezvén egy állás lehetőséget kap tanárként a Stanford gimnáziumban. A férfi él a kecsegtető ajánlattal és az iskola alkalmazza is tanárként. A diákok és a tanárok jól kijönnek a férfival, kiállása magabiztos, kegyetlen erőt sugároz magából a férfi ami minden női egyed fejét elcsavarja. Mégis egyetlen egy nő, -pontosabban lány- kelti fel érdeklődését.
Mégis Sofia Vincent a számára ellenszenves férfival nem nagyon találja a közös hangot. Csípős megjegyzéseik csak úgy röpködnek az órákon, a lány pedig mérhetetlenül tiszteletlen a férfival. Vajon megtalálják a közös hangot?
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
A lány, aki megtanult a viharban táncolni.
A férfi, aki megtanította.
" A kiss is a lovely trick designed by nature to stop
speech when words become superfluous. "
Minden jog fenntartva!
ⓒ2020,where_is10my_mind16
YOU ARE READING
Csend A Vihar Előtt
RomanceCSEND A VIHAR ELŐTT- MEGÍZLELNI A TILTOTT GYÜMÖLCSÖT VESZÉLYES DOLOG, DE HA EGYSZER BELEHARAPSZ, VÁGYAKOZNI FOGSZ ÉRTE. Sofia Vincent 17 éven át nyugodtan élte a mindennapjait, már-már monoton napjait semmi sem tudta megtörni. Egy megszokott rutinba...