Všetko sa to zbehlo rýchlo. Radosť vystriedal strach a snaha o útek. Cara nevedela ako inak ako útekom by sa k tomu mala postaviť. Vedela, že by možno Harry niečo spravil aby si ho nemusela zobrať, ale zároveň vedela, že by neobetoval svoju rodinu a seba. A preto namiesto toho aby sa postavila mužovi, ktorému zabila dieťa, dala sa na útek. Vedela, že je zbabelá, ale verila, že aj človek ako ona by možno mohol zažiť aspoň trošku lásky. Ale vedela, že ak by sa vydala za Walltera, tak by ju nič dobré v živote nečakalo.
Pobalila sa čo najrýchlejšie ako vedela. Pretože tušila, že ak čo i len na minútu zaváha, tak už sa možno nikam nedostane. Tušila, že Wallter musí vedieť, že ona sa za neho nebude chcieť vydať a preto ju možno dá, teda ak ju už nedal, sledovať. Prípadne, že jej v tom bude chcieť zabrániť Harry. Pretože ju zas bude presviedčať že on to vyrieši, ale ona ho poznala a vedela, že to nevyrieši. Nie len preto , že bol už raz taký, ale aj preto, že hoci ho veľmi ľúbila, vedela, že on by kvôli nej nikdy nespravil to čo spravila ona. Vždy myslel len na seba. A to bol aj dôsledok toho čo sa práve stalo. ale nedokázala pochopiť, ako ju mohol predať niekomu koho nepoznal. Niekomu kto by jej ubližoval, ale vedela, že Harry by to nikdy nevyriešil, pretože ho má Wallter v hrsti a preto musela ona nejako vyriešiť túto situáciu.
„Slečna Cara, idete niekam?" Prerušila Caru v balení slúžka jej otca. Cara vedela, že by jej v úteku nezabránila, ale zároveň vedela, že by ihneď kontaktovala jej otca a ten by ju začal hľadať ešte predtým ako by ušla a to nemohla dopustiť.
„Áno, idem na taký menší výlet, na pár dní, možno týždňov. Potrebujem si oddýchnuť, hlavne teraz keď je všetko tak ako má byť." Snažila sa ju Cara presvedčiť. Vedela, že je veľká pravdepodobnosť, že jej neuverí, ale vedela aj to, že nemá prečo pochybovať o jej slovách.
„Aha, dobre slečna." Povedala a odišla bez ďalšieho slova, za čo bola Cara rada. Nevedela si predstaviť, že by ju mala oklamať.
Keď bola pobalená, poslednýkrát sa pozrela po izbe, skontrolovala či si všetko čo chcela zbalila a ponáhľala sa preč. Vedela, že musí odísť čo najskôr. Hlavne preto lebo vedela, že Amara povie Harrymu jej tajomstvo. A vedela, že sa bude zo začiatku snažiť k nej správať inak, aby mu verila, že jej pomôže, ale vedela, že to tak naozaj nebude.
Predtým ako si sadla do auta sa ešte raz pozrela na dom, ktorý musí opustiť a možno ho už ani nikdy neuvidí. Pohľadom na dom sa rozlúčila so svojim predchádzajúcim životom a odišla v ústrety svojej budúcnosti.
Ahojte konečne je tu pokračovanie Zakázanej lásky. Dúfam, že sa Vám príbeh Cary bude páčiť.
YOU ARE READING
Slobodná láska
RomanceCara bola nútená ujsť zo sveta, ktorý poznala. Musela sa vzdať všetkého čo poznala, čo mala a čo znamená a musela začať od začiatku. A to všetko len preto, lebo človek, ktorý jej bol najbližší ju zradil. Zapredal ju. Ona musí začať od začiatku, mus...