~ Sophia Wylhelmina Adelaide ~
Citesc aceasta carte de jumate de ora, o ador, admosfera placuta din parc ma face sa ma simt plina de liniste sufleteasca, briza aerului ma face sa ma simt vie cu fiecare adiere a sa. Ridic capul din carte vrand sa i-au o mica pauza de la citit si incep sa ma uit spre cer, ma gandesc la parintii mei care sunt asa de departe fata de mine poate acum mama se uita si ea la cer sau macar unii din ei. Las capul in jos si ma uit in jurul meu in partea drepta vad un cuplu de batranei care stau imbratisati pe o bancuta, in fata vad un grup de copii care se dau cu rolele si mamele lor un pic distantate pe niste bancute stau si ii privesc fericite, iar in stanga, ei bine cand ma uit vad niste ochii negri reci si duri care ma privesc insistent, admiratia parcului mi se strica deoarece vad in fata mea pe,, Demonul". Pentru mine el e o persoana periculoasa, se indrapte cu pasi vioi spre... Mine 0_0, stai nu vad eu bine? De ce ar veni el spre mine? Nu am mai stat la masa lui. Imi indrept privirea spre cartea mea, o i-au si o pun in geanta mea, apoi grabita ma ridic dupa bancuta pe care stateam si incep sa merg grabita spre iesirea din parc, insa cum merg eu asa rapid, ajunsa aproape de iesirea din parc bratul meu face contact cu o mana straina care il tine, forta care o are acea mana ma trage puternic si ma intoarce catre el.... Catre Demonul.... O nuuu! Nu i-ar el! Incerc sa imi trag mana din stransoarea lui dar nu pot, omul asta e din fier facut.
Sophia: Da-mi te rog drumul la mana. Incerc eu sa imi trag mana spre mine dar barbatul din fata mea parca e blocat de parca nici nu am vorbit cu el, genul de oamenii ca el ma sperie doar stand in apropiere de mine insa sa stea asa aproape de mine asta e un chin.
Black: Ce se intampla, ce te supara papusa? Ar trebui sa fii in culmea exstazului doar te-a atins un baiat frumos nu orice dobitoc.
Glasul sau rece ma face sa tremur, auzi la el baiat frumos, nu pot spune acelasi lucru despre tatuajele dupa el care emana o brutalitate in ochii mei asupra lui, recunosc urat ca barbat nu e, toate fetele ar sta cu ochii pe el si eu daca as fi fost o fata normala asta as fi facut insa ca printesa nu ma pot indragosti de un om care nu e de vita regala din pacate.
Aliura mea de printesa nu imi permite asta. Dar totusi cine se crede de se compoarta asa cu mine? Nu i-am facut nimic. Si cine ii da dreptul lui sa ma atinga cand acasa la mine doar familia mea are dreptul asta.
Shopia : Pai cine ti-a dat voie sa ma prinzi de brat? Si da-mi drumul imi lasi semn!
Se uita la mine urat de parca ar vrea sa ma omaore insa nu intelege ca eu nu sunt o fata normala bine nici nu are de unde stii dar totusi se observa dupa comportamentul meu ca nu sunt oricine.
Black: Esti ca toate curvele mele, nu?
Curve???? Stai putin acest tip pe langa ca e periculos mai si se foloseste de bietele fete pe langa ma considera pe mine ca una din acele fete fara ca macar sa ma cunoasca. Asta e dea dreptul patetic!
Shopia : Nu stiu cu cine crezi ca vorbesti tu asa, domnule, dar cu mine nu iti merge si sterge-ti zambetul ala prost dupa fata ca nu ma impresionezi, eu nu sunt una din curvele tale si nici nu voi fi, asa ca da-mi drumul nu vreau sa am toti virusi din lume la cate persoane ai atins tu esti focar de infectie.
Fata lui prinde o culoare rosiatica si privirea lui ma ingheata imi da drumul la mana, aruncandu-mi mana brutal, acest lucru mi-a facut mana sa trasneasca putin, ce pot spune sunt foarte sensibila la chestii de genu, privirea lui afiseara o ura pe chipul sau de parca e gata sa explodeze ca nu ia iesit sa filtreze cu mine cum face cu restul fetelor. Nebunul!
Black: Mai spune o data asta papusa si nu stiu daca o sa mai mergi asa de bine ca pana acum!
Cuvintele lui sunt dure si reci, atat de inspaimantatoare incat imi vine sa sun la politia New York-ului sa isi ia banditul dupa strazi la mine in tara nu am vazut o asemenea bruta la mine oamenii sunt pasnici nu ca el.
Shopia : Ma ameninti cumva? Eu nu ti-am facut nimic, tu ai venit cu comportamentul tau la mine si ai inceput sa ma strangi de mana si ma ma jicnesti foarte urat din partea ta!
Se incrunta de parca am vorbit numai prostii.
Black: Ma refeream ca daca mai ma contrazici vrodata nu am sa te bat ca nu sunt dobitoc eu nu dau in femei insa am sa te violez in asa fel incat nu o sa mai mergi 😈😈.
Omul asta e sanatos la cap??? Nu poti viola intimitatea unui om si sa o spui cu atata usurinta in public la persoanele necunoscute, nu mai pot sta langa o persoana periculoasa nici daca ma bate cineva. Trec pe langa el insa aceste merge si el si apare din nou in fata mea. Ce are de gand sa faca? Nu ia ajuns?
Shopia : Da-te la o parte! Vreau sa plec! Nu vezi?
Ramane ca o stana de piatra in fata mea doar respiratia apasatoare se mai aude intre noi.
Black: Si daca nu te las sa pleci, ce o sa faci?
O alta amenintare, gata e deajuns!
La poarta inspre iesire vad doi politisti care se plimba, asta e sansa mea!
Shopia: Politia! Polita!
Black : Ce crezi tu ca faci, nebuno? De mine nu poti scapa asa!
Politisiti se indreapta catre noi, ajunsi in fata mea se uita si la mine si la Demon. Unul dintre politisti incepe sa vorbeasca,, Sa intamplat ceva domnisoara? "
Shopia : Da, tipul din fata mea nu ma lasa sa plec si ma ameninta.
Politistul asculta spusele mele scoate catuse si dendata ii le pune Demonului apoi spune,, Domnul va veni cu noi la sectie la fel si dumneavoastra va trebui sa dati o declaratie"
Shopia : Desigur, sa mergem!
Ma duc spre masina politie sunt asezata pe locul din fata iar Demonul este in spate cu acel politist la volan langa mine alt politist conduce spre sectie. Va fi o zi lunga!
CITEȘTI
~Prințesa si Mafiotul ~
AdventureSophia Wylhelmina Adelaide -Prințesă. Aceasta vrea sa fugă de responsabilitatea regală, cerând părinților ca înainte să fie încoronată ca regină să poată trăi un an ca persoana normală, parintii acceptă greu asta și îi îngreunează situația. Black A...