Black sa întors

2.8K 99 12
                                    

~Sophia Wylhelmina Adelaide ~:

Black este cu fata mea, fata noastră de ceva timp se joacă cu ea. Nu vreau să merg la palat cu el, vreau să stau cu fata mea fără nici o grijă aici. Plus nu simt nimic pentru Black ca să mă țină ceva aproape de el. Ce ne leagă este fetița mea Ambar. Privesc cum se joacă cu Ambar dar parcă nu îmi vine a crede că ma găsit.
Black: Să îți pui bagajele! 
Shopia: E nedrept ce îmi faci mie și lui Ambar, nu vrei ca fata ta să fie fericită? 
Black: Fata mea va fii cea mai fericită la palat alaturi de parinții ei, aia fiind noi.
Se ridică de langă patul fetiței și vine spre mine, mă prinde de mână și îmi sărută mâna elegant.
Black: Suprinsă cumva de comportamentul meu?
Sophia: Nu erai așa... Te-ai schimbat în mai rău? 
Black: Ce este greșit că pup mâna soției mele? 
Sophia : Până acum nu erai așa educat.
Black: Cu timpul toți ne schimbăm dragă. Din câte vezi chiar m-am schimbat!
Sophia : Nu se știe dacă te-ai schimbat în favoarea familiei s-au în favoarea tronului.
Black: Ce vrei să spui?
Sophia: Nu vezi cât rău produci mai ales mie și ficei tale de ne vei duce la palat iar.
Black: Nu produc rău. La palat o să aveți orice vă doriți. Nu o să vă lipsească nimic.
Sophia: Ne va lipsi multe care nu țin de bani.
Încerc să plec de lângă el dar mă trage de braț spre el. Ne lipim corpul unul de altul și simțim respirația noastră.
Black: Uneori mă scoți din sărite!  Dar chiar și așa tot nu îmi pot lua ochii de la tine.
Sophia : Wow ai devenit romantic mai nou!  De unde atâta putere? 
Black: Ți-am zis că m-am schimbat.
Sophia : E timpul să te duci la palat. Cred că ai întârziat la cina regală.
Black: Nu plec de aici fără voi!
Sophia : Chiar nu întelegi că prefer să fiu aici decât acolo.
Black: Acolo veți fii în siguranță!
Sophia : Parcă până acum aici nu am fost...
Black: Plus hai să lăsăm cearta asta la o parte, mâine mergem la palat, iar tot mâine vom merge la medic.
Sophia : Nu e nimeni bolnav!
Black: Vreau să știu sigur dacă ești pregătită de a doua sarcină.
Sophia : A doua sarcină?  Ce??  Stai așa!  Nu înteleg!
Black : Ți-am zis vreau încă un copil, fiind soția mea îmi vei mai dărui unu.
Sophia: Nu merge cum vrei tu, da?  Nu voi face alt copil, deoarece deabia am făcut unu și nu se fac ușor. Nu îmi pasă de regula stupidă a palatului, eu alt copil nu mai fac și sper că nu ești surd și că mă auzi.
Black: Sophia eu vorbesc serios! 
Sophia : Și eu la fel!  Dacă mai căutat pentru asta, eu zic că ai venit degeaba.
Dau să fug din brațele lui dar nu îmi dă drumul. Mă simt constrânsă din toate punctele de vedere.
Black: Pe toți regii Sophia, nu încerca să fugi, te rog, nu e așa greu să fii însărcinată.
Sophia : Rămâi tu însărcinat și mie îmi convine. Mie deajuns fata mea Ambar.
Black : Stai așa dar nu am ales încă numele fetei noastre.
Sophia : Am ales eu și pentru tine!
Black : Dar în mod normal bărbatul pune numele copilului Sophia.
Sophia : Sa produs o schimbare.
Black : Nu e drept!  Este primul nostru copil vreau și eu să am contribuție la nume, nu numai tu!
Sophia : Eu sunt cea care a născut, nu tu! Vrei contribuție la nume? Naște tu un copil și după o să ai contribuție la numele lui.
Black : Este cam imposibil asta, nu sunt femeie să nasc din câte știu. Dar am avut și eu o contribuție, te-am lăsat însărcinată.
Sophia : Urăsc când ai dreptate!  Dar mai mult am îndurat eu decât tine.
Black : Asta e sigur! Te rog, Sophia, lasă-mă să aleg și eu numele ei.
Sophia : Dar.... Îmi place numele Ambar... Ce e rău cu el?
Black : Nimic presupun..
Sophia : Am o ideie! 
Black : Care?
Sophia : Eu aleg numele principal și tu cele secundare.
Black : Interesant!  Dar era bine să aleg eu principalul!
Sophia : Te rog, după ce că ai vrut avort, acum vrei să fii un om care nu a vrut asta, te rog, lasă numele ăla!
Black : Bine!  Am să îl las măcar atât să fac pentru zilele când nu am fost cu tine.
Sophia : Ce nume secundar îi pui?
Black : Ambar Ashley Sofia Eynwanderer de Adelaide.
Sophia : Am rămas fără cuvinte..
Black : Îți place?
Sophia : Da. Ai combinat și familia ta și pe a mea...
Black : Da, asta am făcut!
Pune mâna pe burta mea lundu-mă prin surprindere. Ce are de gând să facă? Plasez din instinct mâna mea peste a lui. Se uită la mine blând, apoi fără ca măcar să conștientizez bagă mâna lui sub fusta mea. Rămân mască nu știu ce să mai zic despre ce văd. Mă strânge de picior, apoi scoate mâna de sub fustă, mă ia pe sus până la camera apropiată, închide ușa cu piciorul și mă aruncă pe pat.
Black : Am închis ușa să nu o trezim pe Ambar.
Încerc să mă ridic dar se aruncă peste mine aproape că mă face afis. Ține mâinile mele deasupra  la capul meu, mă privește blând și stă deasupra mea fără ca măcar să am o șansă  de scăpare.
Sophia : Black dă-te după mine! 
Îmi lasă mâinile libere și mă apasă pe burtă. Simt o durere apoi scâncesc din dinți, vede ce se întâmplă si mă privește.
Black : Cum de ai nascut în luna a șaptea? 
Sophia : De unde știi asta?
Black : Sunt peste tot unde te afli!
Sophia : Am născut prematur.. Aici nu te mint și se vede că știi și tu.
Black : Ce sa întâmplat de ai născut prematur?
Sophia : Complicați la sarcină...
Black : Motivul?
Sophia : Stres și altele...  De ce mă întrebi asta?
Black : Te-aș lăsa însărcinată dar mie frică să nu pați ceva rău.
Sophia : Nu vreau să rămân însărcinată!
Black : Te rog, vreu să avem maxim 4 copii. Astea sunt procedurile!
Sophia : Eu după o singură sarcină am crezut că am murit și tu vrei să facem patru copii?
Black : Încă trei ar mai fi!  Că deja ai născut pe fetița noastră. Vreau un băiat!
Sophia : Nu e după tine ce va fii!  E după noroc!
Black : Te rog,  Sophia!  Știu am fost un dobitoc că te-am lăsat să pleci și că te-am pus să avortezi. Îmi recunosc greșeala! 
Uneori nu îmi vine să cred ce văd, dar dacă el crede că mă poate controla se înșală, deoarece voi pleca cu fata mea departe de aici când el nu e atent. Trebuie să aștept momentul potrivit!




~Prințesa si Mafiotul ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum