În calea fericiri

2K 71 5
                                    

~Sophia Wylhelmina Adelaide~

A trecut două luni de când chiar încercăm să avem un copil ,însă rezultatul este nul. Cred că a trebuit să ne lăsăm ,dar Black încă crede că este posibil și spune să nu renunțăm niciodată . Ambar a mai crescut puțin ,însă chiar dacă bonele nu mă lasă să o văd mereu m-am obișnuit cu această rutină de vizitat pe fica mea și ea pe mine . Astăzi am decis să fac un ultim test de sarcină ,deoarece simt că am rămas și eu fără speranță ca Black.
După ce aștept câteva minute bune rezultatul acelui test de sarcină, aud un mic sunet care mă trezește din amintirile mele ,mă duc i-au testul în mână și mă uit spre rezultat chiar dacă știu că rezultatul va fii negativ .......este pozitiv, nu se poate ! Chiar este pozitiv ? Ochii mei văd două liniuțe roșii..... eu chiar sunt .......însărcinată.  Nu pot să cred ! Ce fac acum ? Să îi spun lui Black ? ....Nu ,nu ,nu ,nu am să îi spun! Vreau să fie o surpriză pentru un moment plăcut.  Sunt însărcinată din nou! Nu pot să cred ! Sunt atât de fericită!  Cât dansez de fericire prin cameră, aud niște aplauze din spate. Ascund cât se poate de repede testul de sarcină în buzunarul meu fără să dau de bănuit . Mă întorc și văd pe Black.
Sophia: Ce mai speriat! Trebuia să bați la ușa!
Black: E și camera mea ....Scuze !
Sophia: Normal că te iert !
Black: De ce dansai?
Sophia: Îmi place să dansez !
Black: Nu știam asta ...
Sophia: Acum știi! Nu erai la serviciu ?
Black: Am venit mai devreme acasă....să mai încercăm ....știi tu...
Sophia: Să încercăm ce ?
Black: Dragă doar nu ai uitat că noi încercăm să avem un copil.
Sophia: Nu am uitat.
Black: De asta eram sigur !
Sophia: Ce ar fii să ne uităm la un film ?
Black: Facem noi un film de dragoste imediat în pat ,doar să mă schimb și eu în ceva mai comod.
Sophia: Adică ceva mai gol ,vrei să zici ?
Îi spun eu lui zâmbind.
Black : Cât de bine mă cunoști soțioară!
Spune el ,apoi mă sărută pe frunte .
Sophia: Ce ar fii ca astăzi să nu facem dragoste? Astăzi să petrecem timp împreună.
Black: Și să ratăm o noapte? Imposibil!
Sophia: Nu văd de ce nu am putea pierde o noapte stând amundoi fără nicio grijă.
Black: Nu vreau să pierdeam noaptea asta mai ales că am timp ,fă-te comodă, vin imediat ! Spune el intrând în baie.
Parcă este obsedat mai rău decât mine ,dar trebuie să găsesc momentul potrivit să îi spun,vreau să am puțin curaj ,știu că el este trist încă că nu am reușit să avem un copil ,însă acum când știu că noi am reușit după atâta timp, sigur se va bucura. Iese din baie la bustul gol și în boxeri, apoi vine spre mine fără să zică nimic.
Black: Draga mea de ce nu te-ai dezbrăcat cât de cât?
Sophia: Poate te așteptam  pe tine să o faci tu !
Black: Perversă mai ești de la un timp .
Sophia: Dacă spui tu atunci așa e!
Îmi trage rochia după mine rămând în lenjeria mea rosie intimă.
Black: Așa de frumoasă mereu când te văd iubito!
Sophia: Frumosul meu iubit !
Văd cum încearcă să se arunce pe mine dar mă feresc ,nu îl las să se arunce pe copilul din pântecul meu așa, vreau să nasc acest copil peste 9 luni ,nu acum.
Black: Sophia ce faci?
Sophia: De data asta mă arunc eu pe tine ! Tu punete în pat !
Se uită la mine nedumerit de situație însă eu în împing în pat și mă sui pe el.
Mă trage spre el și mă sărută pe gât, corpurile noastre fiind foarte apropiate unul de altul. Încerc să am grijă ca Black să nu facă o mișcare care să nu priască la sarcină bine.
Black: Poate de dezbrăcat ,te-am dezbrăcat ceva, dar lenjeria intimă când o lași dragă ?
Sophia: Nu în seara asta iubitule!
Black : Iubito am mai vorbit despre asta. Am zis că nu trebuie să pierdem nici o seară dacă vrem un copil. Tu ce crezi că faci ?
Sophia: Nu pierdem ! Dar nu mai este nevoie .
Black : Cum să nu mai fie ? Doar nu rămâi însărcinată bătând din palme .
Râd de ce spune ,iar el se uită confuz la mine de parcă sunt o nebună.
Îi i-au mâna și io pun pe burta mea , mă privește confuz ,nu înțelege ce fac.
Black: Sophia ce faci ? Ce înseamnă asta?
Sophia: Asta înseamnă că peste câteva luni ceva va fii acolo...
Black: Da dragă va fii copilul nostru dacă îl facem ,dar cum vrem să ratăm nopțile nu stiu cum va fii posibil.
Sophia: Va fii acolo am zis !
Black: Și eu am înțeles la ce te referi .
Sophia: Ba nu! El este deja acolo ,chiar dacă nu mișcă cum o va face peste câteva luni bune.
Black: Sophia ce vrei să spui cu asta ? Doar nu este adevărat ce cred eu că este ,nu ?
Sophia: Ce crezi ?
Black: Tu ești.....însărcinată?
Aprob din cap zâmbind ,apoi mă pun cu capul pe pieptul lui Black ,el a rămas mut de uimire ,încă nu spune nimic.
Mă strânge în brațe atunci când începe să își revină din starea lui de șoc.
Black: Nu pot să cred ,voi fii tată din nou ! Mai făcut cel mai fericit om din lume Sophia! De ce nu mai spus de mai devreme? De când știi asta ?
Sophia: Nu am avut curaj ,plus voiam să îți fac o surpriză într-un moment potrivit, sper să fii reușit.
Black: Cea mai minunată surpriză mi-ai făcut! Trebuie să petrecem !
Sophia: Vreau să stau în brațele tale până adorm ,așa vreau eu să petrec !
Black: Esti sigură că nu vrei altfel?
Sophia: Sunt foarte sigură! Lângă tine mă simt cel mai bine!
Black: Și eu la fel!
Stăm la vorbă și văd cât de grijuliu este cu mine sper să nu facă așa mereu ar putea deveni enervant ,însă iubesc pe el pentru că de data asta și-a luat meseria de tata în serios.  Adorm pe pieptul lui după câteva minute de vorbă,simt cum mă sărută însă nu pot raspunde la sărut,deoarece adorm de la oboseală .

~Prințesa si Mafiotul ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum