Perspectiva~ Sophia Wylhelmina Adelaide~:
Ma trezesc cu o durere dubla de burta, deja urăsc aceasta sarcina si de-abia am început cu ea... Vad ca el nu mai este cu mine in camera si asa ca profit de lipsa acelui monstru ca sa pot fi linistita, cat ma uit in jur vad ca la capătul patului meu este un bilet, ma întreb de la cine? Il i-au si il deschid, pentru a vedea cine mi-a scris un mesaj, insa gândul meu fericit se duce cand vad ca semnătura este a lui Black.... Ma pun pe citit sa vad ce mai vrea de data asta:
,, Nu încerca sa crezi ca daca aseară am fost dragut cu tine pe moment, asta nu înseamnă ca voi mai fi de aici încolo, stai in camera ta si nu iesi din ea, astfel o vei patii rau, am pus servitoarele sa îți aducă mâncare, sa nu faci vro protie, m-ai procopsit tu cu un copil, insa fata de tine el este venit cu bine, deoarece el imi va aduce decenta care eu aveam nevoie in mafia mea, si da sunt o persoană periculoasă si lucrez cu mafia, sunt cap de mafie, nu încerca sa fugi te voi găsi oriunde! "
Cuvintele sale ma fac sa tremur, el este sef de mafie si este si rege, cum vine asta? Deja vreau sa stau langa familia mea, imi este dor de ei si aici ma simt mai rau ca la o închisoare, dau sa ma ridic din pat insa durerea se accentuează si simt ca ma sufoc la propriu, cad pe jos, ținându-ma de burta, parchetul din lemn dur rece, ma face sa ma simt mai comod insa nu pentru mult timp, deoarece durerea ma apuca din nou. Dau sa ma ridic însă chiar nu pot, ma simt grea si durerea persistă , cum sa ma ridic? Ce sa fac? O lacrima mi se scurge pe obraz, nu sunt pregătită sa am copil...
O usa se deschide si vad cum o femeie in vârstă vine cu o tavă de mâncare in mana, vazandu-ma pe jos scapa tavă din mana si isi pune mana la gura! Zgomotul produs de acea tavă se face auzit in toata casa, aud cum niste pașii se apropie de mine si pe usa apare nimeni altul decat tatăl lui Black, domnul Wiliam.
Wiliam: Ce se întâmplă aici, de ce ai facut atâta zgomot cu aceasta tavă? Doar nu vrei sa speriem fata de acum Dora!
Imi dau seama ca Dora e numele femeii in vârste, domnul Wiliam inca nu ma văzut, insa ea arata cu degetul spre mine, cand domnul Wiliam se uita si ma vede pe jos parca ochii lui cat si el ramane blocat. Alearga spre mine si fara ezitare ajunge in dreptul meu.
Wiliam : Slavă Domnului! Sophia ce cauti pe jos?
Sophia : Nu ma pot ridica, domnule Wiliam, si ma doare rau!
Wiliam : Suna un medic acum Dora!
Dora: Da, domnule!
Femeia pleacă grabita sa sune si domnul Wiliam ma ia pe sus si ma pune in pat!
Wiliam : Cum te simti?
Sophia : Rau..
Wiliam : Doctorul va veni imediat! Rezista!
Si acestea fiind spuse, vad cu privirea mi se întuneca, aud cum domnul Wiliam încearcă sa vorbească si ma prinde de mana, insa cam tarziu, somnul deja ma prins.
Ma trezesc dupa ceva timp in camera singura, mana ma doare si cand ma uit la ea vad o branula pusă in ea, urăsc de micul meu acele si pentru ca ma dor, imi misc capul într-o parte si in alta si vad privirea severă a domnului Wiliam pe mine.
Wiliam: In final te-ai trezit! Ne-am facut griji! Black este pe drum! Va veni imediat sotul tau si va sta cu tine!
In gândul meu mai bine nu mai vine, decat sa dau ochii iar cu el, prefer sa mor decat sa mai trăiesc alaturi de violatorul meu.
Wiliam : Ma auzi, Sophia?
Sophia : Da..
Wiliam: Cum te mai simti?
Sophia : Ametita! Ce a spus medicul?
Nu apuca sa spuna multe , deoarece usa se deschide si pe ea intra... Black!
Pare destul de nervos insa cand il vede pe tatăl lui se calmeaza cat de cat!
Wiliam: Sophia, spune-mi, cine te-a suparat in timpul asta?
Vad cum privirea lui Black, îngheata la propriu, se simte cumva vinovat? Ochii domnului Wiliam se duc in directia lui Black si domnul Wiliam se uita întrebator la fiul sau. Black face câțiva pasi in fata, vede ca am branula in mana si văzând ca traiesc revine la forma lui.
Wiliam : Black, fiule, știi ce a putut o supăra?
Black : Nu.
Wiliam : Sophia, ne spui tu?
Sophia : Daca nu va supărati sunt foarte obosită... Putem vorbi mai încolo?
Wiliam : Desigur! Insa nu scapi, imi vei spune ce te-a suparat!
Sophia : Da, domnule!
Domnul Wiliam pleacă spre ieșire, mergând încet fara a provoca zgomot.
Wiliam : Black ai grija de sotia ta!
Black : Da tata!
Usa se inchide si vad cum chipul dur si nervos a lui Black prinde din nou contur cand ma priveste.
Black: Sa nu spui nimic din ce am vorbit! Sa inteles?
Sophia : Da..
Black: Si punete mai repede pe picioare, tata nu va pleca de aici pana nu te vede mai bine, si nu il vreau aproape!
Sophia : Ok..
Las mana cu branula sa cada pe langa corp si mi-as fi dorit din suflet ca tatăl meu sa fi fost aici sa ma apere de Black.. Insa nu este!
Black: Din vina ta am pierdut o întâlnire importantă, îți dai seama ce ai facut?
Sophia : Scuze!
Black: Scuzele nu te vor ajuta sa ma înfrunti, sa inteles?
Sophia : Da.
Black: Cand tata va veni, vei fi mai fericita, sa inteles?
Sophia : Da.
Black : Asa fi fata buna sa nu patesti ceva rau! Ma duc da il aduc la tine sa vada ca esti mai bine!
Sophia : Ok.
Black: Daca vad cu nu esti vesela dupa ce va pleacă el sigur nu vei mai fi!
Vad cum pleacă lasandu-ma singura in camera, nu trebuie sa plâng, daca plâng ma va omorî sigur dupa ce pleacă tatăl lui!
CITEȘTI
~Prințesa si Mafiotul ~
AventureSophia Wylhelmina Adelaide -Prințesă. Aceasta vrea sa fugă de responsabilitatea regală, cerând părinților ca înainte să fie încoronată ca regină să poată trăi un an ca persoana normală, parintii acceptă greu asta și îi îngreunează situația. Black A...