Am nascut

2.6K 95 14
                                    

~ Sophia Wylhelmina Adelaide ~

Complicatile sarcini mele au fost severe in astea 7 luni, asa ca in noaptea asta la ora 2:00 am adus pe lume o fetita. Da, am nascut prematur, insa daca nu faceam asta acum, nu mai puteam alta data.
Sunt pe patul de spital de azi noapte de la ora 2:00 de cand am nascut si pana acum cand deja este ora 10 dimineata, ma simt cam rau, doamna doctor a spus ca ma va ridica dupa 2 zile, nu am voie sa plec pana atunci, mi-am văzut fetita dimineata la ora 8:00, o vor tine la incubator cam 2 saptamani, atat pe ea cat si pe mine ma va tine, deoarece complicatia sarcini nu a decurs asa bine cum credeam ca va fi, trebuie sa fiu ținută sub observație. Este sanatoasa fata mea, ne-a pus perfuzie la mana la amundoua. Abia aștept sa fim externate, deja am cumparat un apartament, am facut dormitorul meu si al ei destul de frumos, pana va creste va dormi cu mine, iar dupa va sta in camera ei. Pe usa intra o asistenta si ma priveste bland.
Asistenta : Ma numesc Lily, voi fi asistenta ta supraveghetoare pana te vei pune pe picioare.
Sophia: ok..
Lily: Cum te mai simti?
Sophia: Ma simt minunat, doar am o fata..
Lily se uita la mine zambind.
Lily: Cum ii vei pune numele?
Sophia: Inca nu m-am gândit..
Lily: Unde este tatăl copilului, soțul tau?
Sophia : Sunt o mama singura..
Lily: Inteleg... Imi pare rau!
Sophia : Sa nu iti fie, ma simt fericita!
Lily: El nu a vrut copilul?
Sophia : Nu la vrut...
Lily: Ohh.. Pai ai vro întrebare?
Sophia : Da. Poti ma ajuta cu niste scrisori?
Lily: Sa va aduc o foaie?
Sophia : Nu doar o foaie, daca ai putea trimite scrisorile astea fara destinatar sa nu stie de unde sunt trimise.
Lily: Dar?
Sophia : Si poate rămâne asta intre noi?
Lily: Da, desigur... Te Inteleg, vrei sa trimiti scrisoare lui, nu?
Sophia : Nu numai lui si apropiatilor, ei nu trebuie sa afle unde sunt ca dupa va veni el dupa mine si va vrea sa imi ducă copilul la adopție.
Lily: O doamne, rau om mai e.
Sophia : Da.
A trebuit sa o mint ca sa ma ajute din pacate, dar trebuie ca ai mei sa stie ca au o nepotica, am auzit ca m-am cautat in toata tara si ca sunt tristi, au anunțat la televizor si m-am uitat, iar relatia lor cu Black sa dus de mult..
Lily intra pe usa cu niste plicuri, foi si pixuri.
Lily: Poftim!
Sophia : Mulțumesc!
Lily : Nu ai pentru ce, ador sa ajut.
Dau un zâmbet cald spre Lily si ma apuc sa scriu.

,, Draga mama si tata, va iubesc mult, tin sa va anunț ca am nascut prematur o fetita, departe de casa de parte de responsabilitati si de griji, am ales ca viata mea si a fetitei mele sa inceapa ca a oricarui om, nu vreau sa fiu regina, deoarece daca accept sa fiu regina va trebui sa stau cu Black, el nu isi dorește copilul are alta femeie iubita si l-am lăsat cu ea. Vreau sa imi intelegeti intentia si sa nu mai ma cautati in calitate de regina si in calitate de fica, doar atunci voi putea sta la masa cu voi. Plus, va rog nu spune-ti nimic lui Black, ca are o fica, nu o dorea si nu vreau sa creada altceva.

Cu dragoste a voastră fica, Shopia si cu iubire din partea nepoatei voastre Ambar!
Va iubim!..

Da ati auzit bine, numele fetei mele va fi Ambar, deoarece m-am gândit la numele asta un timp si am decis ca este cel mai potrivit pentru fata mea.
E un nume special pentru o fata speciala ca ea, sper ca voi fi o mama buna pentru Ambar. Acum voi scrie si o scrisoare pentru... Black, nu ii voi spune de fata insa sper sa inteleaga.

,, Draga Black, am reflectat la cazul nostru, imi pare rau ca am plecat fara sa iti spun si sa ne luam la revedere, insa sper ca Vicky sa fie fereastra ta in lumea asta, Vicky si copilul care ti-l va dărui asa cum a spus ea ca este însărcinată, ii urez o sarcina usoara! Sper sa intelegi tot ce am facut si sunt sigura ca nu ai problema cu asta, știu ca am fost o piedica pentru fericirea ta, dar piedica a plecat. Drum bun in viata alaturi de Vicky si copilul tau. "
Cu drag, Sophia..

Asa gata si scrisorile pe luna asta pentru ei. Cu Black am încheiat orice discuție, de aici încolo voi tine legatura doar cu ai mei, parintii. Si asa si trebuie, nu? Fiecare pe drumul sau cum e normal. Abia aștept sa merg sa imi vad fata la incubator. Simt ca înebunesc fara ea, dimineata am insistat si m-au dus cu scaunul cu rotile, operatia inca ma doare nu am putut face natural asa ca am facut cezariana din cauza la sarcina, ma doare operatia dar sunt ok. Important este ca fata mea este bine, nu?
Ne vom face o viata noua, impreuna, alaturi de momente frumoase, va fi dea dreptul mirific. La cate injecții mi-au facut zilele astea deja m-am saturat de spital. Inca un pic si plec la pachet spre casa cu Ambar, de-abia aștept.
De-abia aștept sa fim împreună fata mea, sa te iubesc toata ziua, sa ne petrecem timpul împreună, alaturi de toate obligatile regale, asa e cel mai bine ai sa vezi tu cand ma vei intelege, acum inca esti mica, dar cu timpul vei creste si vei fi o adevărata domnisoara, ca si mama ta, iar eu jur ca nimeni nu se va atinge de tine cum a facut Black cu mine, o sa fac tot ce este posibil ca tu sa nu treci prin asta, micuță mea, mama te va iubi mereu, sa nu uiti asta daca ma auzi telepatic, mi-o jur acum..

~Prințesa si Mafiotul ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum