Te voi gasi

2.9K 101 41
                                    

Inainte sa începem vreau sa va anunt ca pierderea contului meu de instagram cat si niste probleme de sanatate m-au dus la stadiul sa nu mai pot scrie... In momentul de fata scriu impreuna cu durerile mele, deci daca veti observa o greseala sau nu stiu ceva ce nu se leaga in mod normal de povestire sa ma anuntati pentru a retusa fiecare problema, problemele de sanatate uneori imi afecteaza munca, plus si viata mea normala care este una destul de solicitanta imi creaza probleme in scris, concluzia este viata mea complicata ma face sa nu am timp sa scriu de asta scriu mai greu.. Acum sa începem la ale noastre.

~Black Aiden Dylan Enywanderer~

Furia mea se întinde la cote maxime, e numai vina lui Vicky ca Sophia a plecat, ajuns in fața apartamentului ei, bat cu toata forța care o am în  ușa , gata sa o sparg, ușa  se deschide mai repede decât  ca de obicei și pe ea iese Vicky.
Vicky : Iubire, ce faci?
Black : Sa vezi ce iubire îți  dau!!
O prind de păr  si o trag cu toata forța în apartamentul ei ca să  nu fim văzuți, Vicky deja tipă  să  îi  dau drumul, dar mă  prefac că  nu o aud, închid  ușa  puternic si o dată  ce am făcut  asta, o trag de păr  ceva timp prin casă , cât  se vaita, apoi o las și îi  dau o palma peste fața  pe nepregătite și după  o împing și cade pe jos, așa   merită  când  se mai pune cu mine.
Vicky : Ce ai cu mine? De ce mi-ai făcut  asta?  Spune printre suspine.
Black : Ce dracu a fost in capul tau sa spui lui Sophia tâmpenii  că ești însărcinată  cu mine?
Vicky : Nu i-am spus asta!
Black: Eu zic sa ti minciuna pentru tine, de mai minti mult poate mai iei o palmă  frumoasa.
Ma priveste cu destul de multă  ură , are și de ce nu o condamn, dar ce a făcut  e de neiertat.
Vicky : Tarfa aia de Sophia nu se va mai întoarce , rămâi cu mine până  la urmă , dar tu încă  nu vezi asta!!
Black : Tu chiar credeai că  eu îmi fac o familie cu o târfă  ca tine?
Vicky : Ce?
Black : Ce ai auzit!  S-au te-ai făcut  și surdă , mai nou?
Vicky : Nu ai de gând  cu cine te pui.
Black : Ma ameninti cumva?  Ești la mila mea si încă  mai ai tupeul ăsta?
Vicky : Nu mie teamă  de tine!
Black : Mai vedem noi!
Mă  apropii de ea și ea se târăște pe fund în  spate, până  când  spatele ei aterizează de perete, ce credea că  scapă de o dă  în  spate?  O prind cu mâna  de gât , aceasta mișcându-se în  toate direcțiile ca să  scape,  dar nu reușește.
Black : Imi vei spune tot ce știi, de nu, te omor cu mâna  mea, târfă !!
Strâng  putin mâna  in gâtul  ei, aceata tuseste din lipsa de aer.
Vicky : La... să ...-mă...
Black : Acum nu mai esti tare în  gura,  nu?
Vicky : Te rog....
O eliberez din strânsoarea care i-am pus-o dupa gâtul  ei, o împing în  perete aceasta scoțand un sunet de durere, înfundat .
Vicky : Ce v.. rei.. ii?
Black : Unde sa dus Sophia?
Vicky : Nu stiu, nu am urmatit-o!
Black : Să  te cred?  Dupa câte  ai făcut ...
Vicky : Chiar nu mi-a păsat  după  ce a plecat de aici..
Black : De asta meriti bătută .
Întinsă  pe jos cum e, dă  să  se ridice dar palma mea face contact puternic  și acest lucru făcând-o să  cadă  din nou dar de data asta si plânsul a apucat-o.
Black :Spune-ai că  esti tare si acum nu mai esti?
Vicky : Eu..
Black : Tu,  Nimic!!  Spune tot ce știi de Sophia, până  nu te bat iar.
Vicky : A plecat cu trenul..
Black : Păi  unde sa dus?
Vicky : Nu am căutat  asta, dar cei de la gară  îți  vor spune mai mult ca sigur.
Black : Sper sa nu mă  minți , că  asfel vei regreta!
Vicky : Nu te mint..
Black : Sa nu mai apari vreodată  în  calea mea, sa înteles?
Vicky : Ddd.. aaa...
Black : Așa .
Plec grăbit  către  casa lui Cristian, vreau să  am un ajutor în  căutarea  Sophiei si Cristian va fi acela. Mereu mi-a fost alaturi ca un frate de data asta îmi va fi din nou. Accelerez masina în  viteză  și merg cât  se poate de repede spre casa lui. Ajung acasă  la el, bat la ușa  și deodata îmi apare fix el.
Cristian : Bro, ce faci aici?
Black : Am nevoie de tine sa o găsesc pe Sophia.
Cristian : Dar am căutat-o peste tot, nu am găsit-o, s-au ai uitat?
Black: E posibil ca și  camerele de filmat de la gară  să  știe  unde sa dus ea.
Cristian : La gară ?
Black : Da, a plecat cu trenu.
Cristin: Hai să  mergem atunci!
Ne suim amundoi in mașină și direcția noastră  de data asta este gara, nu o voi lasă  pe Sophia să  îmi scape acum, nu atâta  timp cât  este aproape așa  mult de mine. Sper ca copilul nostru sa fie bine... Nu trebuia să  îi  spun că  trebuie să  avorteze, dar mai mult ca sigur deși  gândurile mele duc la faptul că  Sophia nu si-ar fi distrus propria noastră  creație  , gândul  că  a distrus-o din vina că  eu i-am spus un plan să  fie libera, mă  înfioara.
Cristian : La ce te gândești?
Black : Mă  gândeam la faptul dacă  Sophia nu a distrus pe mini eu...
Cristian : Nu stiu... Dar gândeștete că  poate fi și o mini ea.
Black : Atunci va fi dragut, Sophia e frumoasa, chiar dacă  eu nu am recunoscut in fața  ei, atunci voi fi fericit ca am două  femei frumoase în  casa.
Cristian : Cine știe  poate vei avea si un mini tu candva.
Black : Chiar intentionez asta de ceva vreme. Sper ca ea sa nu fi distrus ce noi am clădit .
Cristian : Numai ea știe  ce a făcut ...
Black : Știu ...
Mergem mai repede de data asta spre gara, te voi găsi  Sophia..

~Prințesa si Mafiotul ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum