~Black Aiden Dylan Eynwanderer~ :
Leyla, mama Shopiei, chiar ma luat prin surprindere cu intrebarea ei, oare Sophia ia spus ceva? Daca parintii ei ar afla cum ma comport cu fica lor clar as patio, insa nu cred ca Sophia ar spune ceva mai ales cat stie care sunt consecintele.
Leyla: De ce nu esti langa fica mea atata timp cat ii este rau?
Sophia : Mama sunt in regula, ma descurc.
Leyla: Cum adica te descurci, de una singura? Si el de ce se mai afla aici atunci? Nu e numai copilul tau e si al lui, nu?
Sophia : Da, mama, normal ca e si al lui.
Black: Este si al meu!
Leyla: Unde ai fost cat fata mea avea nevoie de tine?
Black : La munca, deabia am venit.
Leyla: Macar sa ai cu ce o intretine, fata mea daca ai nevoie de bani sa imi spui, iti dau eu.
Sophia : Nu am nevoie de bani, ma descurc.
Leyla: Va descurcati, asta voiai sa spui, nu? Stii ca doar am vorbit ca el va fi sotul tau, respectal si tu un pic Sophia oricat de rau ti-a facut in acea noapte.
Sophia : Il respect, mama..
Leyla: Si tu sa imi respecti fica, Black, ca de nu o sa faci asta o veti pati crud!
Sophia : Ma respecta mama, stai calma.
Leyla: Bun. Si ce mai face nepotul meu? A inceput sa se miste?
Sophia : Inca nu..
Leyla : Stiu scumpo, ca esti derutata cu tot ce se intampla , dar ai grija, nu vrei sa il pierzi, nu?
Sophia : Nu vreau sa il pierd..
Privirea trista a Sophiei imi arata contrariu, Sophia nu tine la copil si nici la faptul ca e cu mine, ea vrea sa fie libera, iar mama ei vad ca incearca sa o atentioneze pe fata ei cum e normal sa se poarte. Insa fata de Sophia eu cand vorbesc cu parintii mei, le spun pe fata tot, ea nu spune si minte tot, ce sireata!
Leyla: Te simti mai bine?
Sophia : Da.
Leyla: Sophia, tu ai iesit afara?
Sophia : Nu..
Leyla: Cum nu? Esti incaltata cu pantofi si esti in pat, ai incercat sa pleci si ti sa facut rau cumva?
Sophia : Nu am fost afara.
Leyla: Sophia chiar am crezut ca te vei maturiza, cum poti fi imatura atat de rau? Stii bine ce a zis medicul, fara mers mult!
Sophia : Stiu, mama.
Leyla: Si tu ai lasat-o, Black?
Black: Nu am stiut nici eu ca a iesit afara.
Leyla: Black, tu i-ai spus sa stea in casa?
Black : Da.
Clar mama ei va fi in favoarea mea, ma va placea ca chiar am facut ce trebuie, cazi in plasa incetul cu incetul micuta, tarfulita Sophia.
Leyla: Nu pot crede asta, Sophia. El iti spune sa stai in camera ta in pat linistita si tu nu faci asta? Unde e Sophia care o stiu si o iubesc?
Sophia : Aici sunt.
Leyla: Nu se vede asta, Sophia ar trebui sa il asculti si pe Black, nu ma face sa ma supar pe tine.
Sophia : Dar..
Nu apuca sa zica ceva ca este deja intrerupta de mama ei , nervoasa. Stiam eu ca o va da cumva ea in bara si uite ca chiar asta a facut.
Leyla : Nici un dar Sophia,te-am invatat mai bine. Black?
Black : Da, doamna?
Leyla:In numele familiei noastre iti cerem scuze pentru comportamentul Sophei, nu stiu ce a apucato.
Black: Nu va faceti griji, nu este nici o problema.
Leyla: Cat despre tine fata mea, te rog, fi mai intelegatoare, acum trebuie sa plec, ma asteapta acasa tatal tau. Te-a salutat si el.
Sophia : Scuze, mama, spune-i lui tata ca il salut si iubesc.
Leyla: O sa ii spun. Va las scumpilor, ne mai vedem!
Black : O zi minunata, regina Leyla!
Leyla: Si tie viitorule rege, ai grija de fata mea!
Black : Voi avea, nu va faceti griji.
Dupa ce am conduso pe mama lui Sophia spre iesire, telefonul imi suna si vad cum numele lui Vicky apare pe ecran.
Vicky : Iubitule, ce mai faci? Ne distram la mine in seara asta?
Ii inchid telefonul pentru a ma gandi putin. Uitasem de intalnirea importanta cu Vicky, macar acum nu ma va deranja nimeni, in seara asta am sa io trag lui Vicky, tarfa mea, deabia astept sa ajung la ea. Nu mai ma duc spre Sophia, imi i-au cheile masinii si plec spre Vicky ajuns acolo, bat la usa ei si o vad deja dezbracata, perfect mereu e pregatita pentru toate.
Vicky : Credeam ca nu o sa vi.
Black: Si sa ratez trupul tau incins, nu ai sa vezi.
Vicky : Intra, baby!
Intru in apartamentul sau dupa ce tranteste usa , sare pe mine, si ma saruta pasional,e atat de buna.
Vicky : Te vreau.
Black : Deja ma ai.
Vicky : Cum a fost ziua ta? Înainte sa incepem petrecerea.
Black: Grea insa tu o sa mi-o faci perfecta.
Vicky : Stii ca la asta ma pricep cel mai bine.
Black: Stiu la cine sa apelez. Ai fost fetita cuminte?
Vicky : Doar ma stii, sunt cea mai cuminte, ca sa te fac fericit nu e usor.
Black : Ca faci sex in fiecare seara cu mine ma face foarte fericit.
Vicky : Ma bucur sa aud ca chiar esti fericit alaturi de mine.
Black : Sa dam drumul petrecerii, nu vrei?
Vicky : Normal ca vreau! Ma mai si intrebi?
Black: Vroiam sa aud vocea ta cum spune ca ma vrea.
Vicky : O vei auzi de multe ori de acum incolo.
Black : Stiu.
O i-au in brate si o asez pe canapeaua de langa noi, ma desfac la camasa cu ajutorul ei, bag mana mea in parul ei si o trag tare de par. Vad cum geme la atingerea mani mele pe sanul ei.
Vicky : De cand asteptam asta, Black.
Black : Ma bucur sa aud asta.
Desfac pravagul pantalonilor, incetul cu incetul, devin la fel de dezbracat ca si ea.
Vicky : Sa ii dam drumul, baby!
Black: Asta asteptam de mult timp.
O penetrez intrand cu barbatia mea in ea, adanc, o vad cum geme, incetul fac micari de dute vino in ea, apoi din ce in ce mai tare, abia mai poate respira de ce ii fac, ah, fata asta ma omoara!
CITEȘTI
~Prințesa si Mafiotul ~
AdventureSophia Wylhelmina Adelaide -Prințesă. Aceasta vrea sa fugă de responsabilitatea regală, cerând părinților ca înainte să fie încoronată ca regină să poată trăi un an ca persoana normală, parintii acceptă greu asta și îi îngreunează situația. Black A...