4. Bölüm

566 26 79
                                    

Elfida

Ben Ağrı'dayım

Ben Ağrı'dayım

Ben Ağrı'dayım

Ben Ağrı'dayım

Kulağımda bir ses bu cümleyi tekrar ederken telefonum elimden düştü. Biz konuşalı bir hafta olmuştu. Yani ben bir hafta, Türkiye'nin öbür ucundaki birisiyle mi konuşmuştum?

Gözlerim dolmaya başlamıştı. Çocuğa karşı iyi şeyler hissederken bu yüzüme tokat olmuştu. Bir de bunu yazmadan önce uzak mesafe ilişkisine sıcak bakmadığımı söylemiştim. Aptaldım. Ben tam bir aptaldım.

"Elfi, iyi misin?" dedi Arda. Dolu dolu gözlerimi ona çevirdim. O sırada sol gözümden bir yaş süzüldü. Kafamı hayır anlamında sağa sola salladım. Arda hemen geldi ve sarıldı.

"Ne oldu niye ağlıyorsun?"

"Arda, her şey yolunda mı?"

Alya ve Arda sorularını sıralarken hüngür hüngür ağlamaya başladım.

"Ben çok salağım ya. Çok aptalım!" dedim.

"Şşş tamam sakin ol."

Sakinleşince geri çekildim ve gözlerimi sildim. Derin bir nefes alıp telefonumu elime aldım.

ayazbarkinn

Elfida iyi misin

Eğer bu seni korkuttuysa konuşmayalım daha

Cevap verir misin

Elfida lütfen cevap ver

Tamam konuşmayalım ama iyi olduğuna dair bir şeyler yap

Lütfen

Mesajına bakmadan telefonumu yatağa fırlattım.

Ayaz

Eskiden attığı videoyu hayranlıkla izlerken bir an için fark etmeden laptopun içine girmiştim. Babam kapıyı pat diye açtı ve korkudan kendimi geriye atıp sandalyeden düştüm.

"Ne izliyordun eşşek sıpası aç çabuk aç aç!"

"N-ne izleyeceğim baba ya. Oyun videoları falan."

"Ayaz! Aç dedim sana!"

Utanarak gittim ve Elfida'nın attığı videoyu açtım. Kafam yere eğik ellerimle oynarken babam sakin bir sesle "Bu kız kim?" diye sordu.

"Bir kız. İsmi Elfida. Şarkılar söylüyor kafası dağılsın diye. Son senesi sınava girecek benim gibi."

"Peki sen niye onun videosunu izliyorsun?"

"Müziğini dinliyorum baba müzik dinlemek de mi yasak?"

"Hayır oğlum ama gözlerinden anlarım senin. Bir şeyler hissediyorsun belli. Kendini kaptırma oğlum. Olmaz. Uzak mesafe ilişkisi yasak biliyorsun. Bu arada, kız da güzelmiş."

Sustum ve bir şey demedim. Babam komutan olduğu için beni de bir asker gibi görüyordu. Yasaklar koyup emirler yağdırıyordu ama ben bıkmıştım.

O odadan çıkarken gözlerimi devirdim ve Elfida'nın videosunu izlemeye devam ettim.

Aradan geçen birkaç saat sonra elime gitarımı aldım ve Pinhani'nin Ne Güzel Güldün şarkısını çalıp söylemeye başladım.

"Belki durup dururken yanına gelince
Söylediklerimi anlamsız buldun
Oysa vakit yoktu ama sen haklıydın
Çünkü böyle şeyler aceleye gelmezdi"

Gülümsedim

"Yalandan da olsa
Ne güzel güldün o akşam bana"

Gitarımı bıraktım ve yatağıma yatıp tavanı izlemeye başladım. Çok güzel kızdı. Sesi çok güzeldi. Çok komikti. Çok nazikti. Çok narindi. Çok naifti. Çok sevecendi. Çok sempatikti. Tıpkı benim gibiydi.

Ona yazmıştım. Konuşmuştuk da. Biraz geç cevap vermişti ama olsun, sonuçta hiç vermeyebilirdi değil mi?

Ağrı'da olduğumu öğrendiğinden beri cevap vermemişti mesajlarıma. Korkmuştu belliki. Ne video atmıştı, ne fotoğraf ne de story. Kendini çekmişti resmen. Çok özlemiştim onu. Konuşmayı, sevecenliğini.

Tekrar sayfasına girdim ve parmaklarımı cevap vermeyeceğini bile bile klavyede gezdirdim.

elfidabarlass

Nerdesin Elfida

Kendini her yerden çektin

Bu benim içinse yapma

Korktun biliyorum ama gerek yok ki

Lütfen cevap ver

Lütfen

Mesafeler Engel Değil (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin