12. Bölüm

326 18 24
                                    

Ayaz

Üstüme atlayan kişiyle sandalyem ve ben düşmüştük. Rüya ne ara bu kadar ağırlamıştı?

"Rüya ağzını kırarım kalk lan üstümden!" dedim.

"Ay ayoş çok özür ayağım kaydı yia." diye ince bir ses duydum. Bu olsa olsa Ayberk olurdu!

"Ayberk?" dedim.

"Hele şükür!" dedi. Hemen ayağa kalkıp sarıldım. Bizim okul sınava son bir ay kaldığı için evde çalışmamıza izin vermişti. Kimisi okula gitmeyi tercih etmiş, kimisi de evde çalışmak istemişti. Bende evde çalışmak isteyenlerdendim. Ayberk de evde çalışmak istemişti ama ailesi onu zorla okula göndermişlerdi. Bizimkiler Allah'tan ona karışmamışlardı ama Ayberk'le bayadır görüşemiyorduk.

Babam askeride çalışıyor olabilirdi ama annem hemşireydi. Yani bazen onu yumuşatabiliyordu. Ancak Ayberk'in annesi subay, babası ise astsubaydı. Yani evde çok katı bir disiplin vardı. Rahat hareket edemezdi.

"Özledim seni hıyarto!" dedim.

"Bende özledim kelto!" dedi. Ben ona hıyar o bana kel derdi. Sonra sonuna 'to' eklemiştik.

"Naptın kardeşim bayadır görüşemiyoruz?"

"Ne olsun be Ayberk. Sürünüp gidiyoruz işte." dedim.

"Bizimkiler telefonum ve bilgisayarımı aldı. Onlara karşı çıktım ya ondan." dedi ve göz devirdi. Bazen ona çok üzülüyordum ama benim de durumum ondan farklı değildi.

"Ne yapacaksın işte." dedim.

Bugün fire vermeye karar verdik ve günü birlikte geçirdik. Annemin harika yemeklerinden yedik, birlikte deli gibi bilgisayar oynadık, gitar çalıp şarkılar söyledik, babamı ve Rüya'yı sinir ettik daha neler neler yaptık!

Odada boğuşmamız bitince kendimi yere attım. Öküz Ayberk beni yenmişti. Her zamanki gibi.

Telefonumun aydınlandığını görünce hızla kalktım ve masanın üstünden alıp yatağa fırladım. Ayberk ne yaptığımı anlamamıştı tabi.

"Napıyon la?"

"Mesaj atmış Ayberk mesaj atmış!" dedim gol sevincini yaşayan taraftar gibi.

"Lan şerefsiz madem bir kız var ne diye anlatmıyorsun?!"

"Gün boyu çok eğlendik akşama saklıyordum hıyarto."

"Anlatsana laan!" diye bağırdı ve yanıma uçtu.

elfidabarlass

Napiyosun

Karındaş arkadaşım geldi onunla oynuyorum

Yani takılıyorum

Evet evet kesinlikle takılıyorum

Kafama sıçıyım ya. Oynuyorum ne demek?! Ayberk çoktan yere yatıp gülmeye başlamıştı bile.

"Hahahaha gerizekalı oynuyorum ne demek hahahahaha!"

"Sussana aptal!"

Ayberk hala gülerken bir tane tekme attım.

"Susar mısın itçiğim."

"Tamam hahaha tamam." gözyaşlarını sildi. Yanıma oturunca ona döndüm ve anlatmaya başladım.

Mesafeler Engel Değil (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin