herkese merhaba, (4K OKUNMAYA ULAŞTIK!!) internetimle ilgili ciddi sorunlarım var bu yüzden hep geciktirdim bölümü farkındayım :c
lütfen desteklerinizi esirgemeyin, oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum böylelikle hemencecik yeni bölüm gelir ^-^
iyi okumalar diliyorum~
_____________________________________
taehyung
hey jeonggukie
yarım saat önce "birazdan ordayım hyung"
diye mesaj atmıştın
bilmediğin yer de değil ki evim
yine ne sikim yapıyorsun kim bilir
iletildi ✓taehyung
neden iletildi ya
tamam iletilsin de niye tek tik
iletildi ✓taehyung
iki dakikalık mesafeye bile arabanla giden insansın
gerçekten inanamıyorum sana
dışarı çıktığında internetini kapatıyor musun gerçekten??
iletildi ✓
görüldü ✓✓jeongguk
kapıyı çaldığımı gerçekten duymuyor musun yoksa beni içeri almak istemediğin için bilerek duymazdan mı geliyorsun doğru söyle
kızmayacağım hyungtaehyung
🙄🙄kendimi korumak ve saçma sapan duygulara, heyecanlara kapılıp hayatımı mahvetmemek uğruna uzak durmaya çalıştığım, son zamanlarda ise aklımın bile almayacağı şeyleri bizzat kendisiyle yaşadığım insan yani jeon jeongguk şu an kapımda, benimle birlikte dördüncü deneyimiz olan yerçekimi kuvvetini hesaplama deneyinin raporunu yazmaya gelmişti.
daha doğrusu onu evime bizzat ben çağırmıştım.
herhangi bir kafeye gidebilirdik, aslında düşününce kütüphaneye gitmek en mantıklısıydı fakat ben onu yine de evime davet etmiştim.
kütüphanelerde çalışmak için fazla rahat biriydim sanırım? evet, kesinlikle bu yüzden evim en iyisiydi.
aldığım mesaj üzerine elimdeki aburcubur kaselerini ve henüz herhangi bir içecekle dolduramadığım boş kupaları bir kenara bıraktım. telefonu cebime yolladıktan sonra gözümün önüne düşen tutamlarımı kulaklarımın arkasına götürürken bir yandan da boğazımı temizliyordum. hayır, kesinlikle heyecanlanmamıştım ve evde olmama rağmen giydiğim bol gömleğimin düğmelerinde gezdirmiyordum parmaklarımı.
sanırım artık kapıyı açmalıydım yoksa yine kızarık burunlu bir jeongguk'la karşılaşacaktım. aslında bundan şikayetçi olduğumdan değil, sadece sevimli bir tavşanınkini andıran burnu kızarınca içim kıpır kıpır oluyordu, bunu hissetmek istemiyordum.
kapının kulpunu yavaşça çevirdim ve hafifçe uzamış saçlarının arasından benimle göz teması kurmaya çalışan çocukta gezdirdim gözlerimi. tahmin ettiğim gibi, kıpkırmızı burnu ve elmacık kemikleri karşılamıştı beni. ten renginin olabildiğince beyaz olması kızarık yanaklarını daha da belirgin kılıyordu ve yalan söyleyemezdim, onun bu özelliği kalbimi hızlandırıyordu.
"neden sürekli aynı sahneyi yaşıyoruz bilmiyorum hyung ama bundan sonra gelmeden on dakika önce "geldim" diye mesaj atacağım sana"
sitemli sözlerine kıkırdadım, gülümsemem dudaklarımda asılı kalırken bir yandan da içeri girmesi için kapıyı ardına kadar açmıştım. onu salona doğru yönlendirirken gizlice kokusunu içime çekmiştim zira duyulmayacak gibi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lab Partner//taekook
Fanfic#1 bts 🎉🎊 üniversiteye henüz geçen ve bölümünden nefret eden jeongguk, üst döneminden olan kim taehyung'un fiziğinin en iyisi olduğunu düşünüyordu. Her açıdan. texting/düz yazı 💙özel teşekkürler💙 @vkookgalp @TaeggukYoonmin @fallinglovewtaekook ...