16

2K 199 185
                                    

lütfen okuyorsanız en azından bir yorum olsa bile yazmaktan çekinmeyin, oylarınızı da bekliyorum😌

beni yalnız hissettirmezseniz çok sevinirim, bölümler de daha hızlı gelir😋

sizi seviyorum, iyi okumalar💙

bu bölümü bence beğeneceksiniz( ͡° ͜ʖ ͡°)
_________________________________________

Gece saat 04:37, Taehyung'un odası

buraya kısa kollu tişörtüm ve gri eşofmanımla gelirken aklım tam olarak nerdeydi bilmiyordum (kesinlikle taehyung'taydı) beynim öylesine pelte olmuştu ki üstümü değiştirmeyi bile akıl edememiştim.

tam karşımda bana ışıltılı gözleriyle bakan kim taehyung bugün tabularını yıkmışa benziyordu. bana asla böylesine yumuşak bakmazdı. benim karşımda bu kadar güçsüz durmazdı asla. tanrım, onun bir melek olduğundan emindim ama buna kendi gözlerimle tanıklık etmek bir garip yapmıştı midemi.

gecelerdir uyuyamıyordum. öyle ki yoongi hyungumu öylece habersiz yatağımda bırakmayı göze alıp buraya kadar gelmiştim.

taehyungla bir şeyleri çözecek olmanın heyecanını yaşıyordum.

artık bana önyargıyla yaklaşmayacak, belki de beni ben olduğum için sevecekti. onun gibi birinin samimiyetine o kadar ihtiyacım vardı ki, düşündükçe deli olacakmışım gibi hissediyordum. etrafımdaki dostlukların sahteliğinden boğuluyordum. onun o saf kalbinde az da olsa bir yerim olsun istiyordum.

hiçbir şey olamasak bile en azından yakın arkadaş olalım istiyordum.

yine de gay olduğu öğrenmem benim için bir milattı. umutlanmak için çok erken olduğunun farkındaydım ama yine de hissediyordum işte.

benim ona hissettiklerimi o da bana hissediyor olmalıydı.

sarılmamızı bölen taehyung'un hışırtılarını duydum, ardından da ayağa kalkışını izledim ve o mükemmel ince uzun bakımlı parmaklarının süslediği elinin bana uzanışını. bir saniye bile tereddüt etmeden elini kavradığımda yüzünde belli belirsiz bir tebessüm oluştuğunu fark ettim. beni kısaca bir süzdükten sonra dolabına yöneldi ve elinde beyaz bir sweat ile geri döndü. üstüme tutarken tebessümü hala dudaklarını süslüyordu.

"hıhım, tam da sana göre"

hemen ardından kafamdan geçen sweatle şaşırmıştım, bana kendi kıyafetini kendi giydiriyor oluşu gülmeme sebep olmuştu.

kim taehyung'un gücüydü işte bu. tek bir tebessümüyle bütün hayatım sanki mükemmelmiş gibi hissediyordum. hiçbir derdim gelmiyordu aklıma sanki hepsi uçup gitmişti.

"boşuna giydiriyorsun taehyung.. geceleri üstümü çıkarırım ben- istemsizce yapıyorum ama tabi ki"

birden gözleri büyüyen taehyung öyle bariz yutkunmuştu ki gözlerimi adem elmasından alamamıştım. içten içe vücudumun uyuştuğu hissedebiliyordum. benden etkilendiğini farkındaydım işte.

siktir, bu beni heyecanlandırıyordu.

"uhm.. jeongguk?" ellerini ensesindeki saçlarına daldırdı ve gözlerini ayaklarına dikti. bir şey soracaktı ve çekiniyordu benden. tanrım, onu tam burda şimdi öpmek istiyordum, alnından.

"hm?" sorarcasına yanına yaklaştığımda artık yorgunluktan sesim çıkmıyordu. sesimin çatallaşmasından hiç haz etmesem de kız arkadaşlarım bunu hep seksi bulduklarını söylerlerdi.

Lab Partner//taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin