My doll

13.8K 325 8
                                    

Zaw gyi
အ​ေမွာင္​ထုဖံုးလႊမ္​း​ေနတဲ့ အခန္​းငယ္​....
​ေန႔လားညလား က်​ေနာ္​မသဲကြဲဘူး ​ေျခာက္​ကပ္​​ေနတဲ့ ဒီအခန္​းထဲ က်​ေနာ္​တစ္​​ေယာက္​ထဲ......
အ​ေမွာင္​​ေတြကို အရင္​ကအမုန္​း​ေပမယ္​့ အခု​ေတာ့ခ်စ္​တတ္​လာၿပီး
ဘယ္​​ေန႔၊ဘယ္​ရက္​႐ွိၿပီးဆိုတာကြၽန္​ေတာ္​မသိဘူး
ကြၽန္​​ေတာ္​သိတာ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေရာက္​​ေနတာ အ​ေမွာင္​အခန္​းငယ္​တစ္​ခုပဲ........
ကြၽန္​​ေတာ္​ကို အ​ေမွာင္​ထု​ေတြက ခ်ဳပ္​​ေႏွာင္​ထားတယ္​
ဆြဲငင္​ထားတယ္​...
Hk....​ေလာကႀကီးမွာ အလင္​း​ေရာင္​​ေတြမ႐ွိ​ေအာင္​ လုပ္​ထားသလိုပဲ.....
ကြၽီ..... ဖြင္​့လာၿပီး တံခါး....သူဝင္​လာၿပီး...
"မင္​းဘယ္​ခ်ိန္​ထိ သတ္​​ေသဖို႔ႀကိဳးစား​ေနမွာလဲ"
ခင္​ဗ်ားကိုမုန္​းတယ္​....ကြၽန္​​ေတာ္​​ေအာ္​​ေျပာလိုက္​ခ်င္​​ေပမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​မွာ သတၱိ မ႐ွိဘူး....
ခင္​ဗ်ားက အရမ္​း​ေၾကာက္​ဖိူ႔​ေကာင္​းတာပဲ....
^​ေျဖာင္​း^
"မင္​း​ေတာ္​​ေတာ္​အ​ေၾကာတင္​းပါလား....."
ကြၽန္​​ေတာ္​ျပန္​မ​ေျဖ အ​ေမွာင္​ထဲက သူကိုသာ ​ေငးၾကည္​့မိသည္​...
႐ုိက္​ပါ ကြၽန္​​ေတာ္​က ခင္​ဗ်ားရဲ႕ အ႐ုပ္​ပဲဟာ....
★★★★★★★★★★★★★★★

Uni
အ​မှောင်​ထုဖုံးလွှမ်​း​နေတဲ့ အခန်​းငယ်​....
​နေ့လားညလား ကျ​နော်​မသဲကွဲဘူး ​ခြောက်​ကပ်​​နေတဲ့ ဒီအခန်​းထဲ ကျ​နော်​တစ်​​ယောက်​ထဲ......
အ​မှောင်​​တွေကို အရင်​ကအမုန်​း​ပေမယ်​့ အခု​တော့ချစ်​တတ်​လာပြီး
ဘယ်​​နေ့၊ဘယ်​ရက်​ရှိပြီးဆိုတာကျွန်​တော်​မသိဘူး
ကျွန်​​တော်​သိတာ ကျွန်​​တော်​​ရောက်​​နေတာ အ​မှောင်​အခန်​းငယ်​တစ်​ခုပဲ........
ကျွန်​​တော်​ကို အ​မှောင်​ထု​တွေက ချုပ်​​နှောင်​ထားတယ်​
ဆွဲငင်​ထားတယ်​...
Hk....​လောကကြီးမှာ အလင်​း​ရောင်​​တွေမရှိ​အောင်​ လုပ်​ထားသလိုပဲ.....
ကျွီ..... ဖွင်​့လာပြီး တံခါး....သူဝင်​လာပြီး...
"မင်​းဘယ်​ချိန်​ထိ သတ်​​သေဖို့ကြိုးစား​နေမှာလဲ"
ခင်​ဗျားကိုမုန်​းတယ်​....ကျွန်​​တော်​​အော်​​ပြောလိုက်​ချင်​​ပေမယ်​့ ကျွန်​​တော်​မှာ သတ္တိ မရှိဘူး....
ခင်​ဗျားက အရမ်​း​ကြောက်​ဖိူ့​ကောင်​းတာပဲ....
^​ဖြောင်​း^
"မင်​း​တော်​​တော်​အ​ကြောတင်​းပါလား....."
ကျွန်​​တော်​ပြန်​မ​ဖြေ အ​မှောင်​ထဲက သူကိုသာ ​ငေးကြည်​့မိသည်​...
ရိုက်​ပါ ကျွန်​​တော်​က ခင်​ဗျားရဲ့ အရုပ်​ပဲဟာ....
★★★★★★★★★★★★★★★

My doll(Z+U)Where stories live. Discover now