ဘာအထာလဲ ၂ +အ​ေမွာင္​က်​ေသာ​ေန႔စြဲ ၄

2.1K 102 10
                                    

"ကိုယ္​ကို လက္​ထပ္​ႏိုင္​မလား...အား​ေယာင္​"

လန္​႐ွီခ်န္​း ႀကီး​ေၾကာင္​့ ​ေသာက္​​ေန​ေသာ ​ေရပင္​ သီးမလိုပင္​...မ်က္​ႏွာကလည္​း ရဲခနဲပင္​....

"အာ့​ေကာ...."

^ဒါဘာအထာလဲ ရည္​းစားစကား​ေတာင္​ အရင္​မ​ေျပာဘဲ လက္​ထပ္​ခြင္​့လာ​ေတာင္​းတာလဲ....အရမ္​း​ေတြ^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Air conဖြင္​့ထား​ေသာ အခန္​းငယ္​​ေလးဟာ နဂိုထက္​ပို​ေအးစိမ္​့လာသ​ေယာင္​ပင္​....မုန္​႔​ေယာင္​လည္​းမ်က္​ႏွာႀကီးရဲကာ ဘာလုပ္​ရမွန္​းမသိ.....​ေရခြက္​ကို က်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ ဆုပ္​ကိုင္​ထားမႈ​ေၾကာင္​့ လက္​မွာလည္​း နီရဲတြတ္​​ေနသည္​.....

အကိုႀကီးမလာ​ေသးဘူးလားဟု စိတ္​က​ေရရြတ္​​ေနမိသည္​ ခ်ိဳသာ​ေသယ အျပံဳးနဲ႔ ၾကည္​့​ေန​ေသာ အကိုႏွစ္​​ေၾကာင္​့ လူမွာ ခရမ္​းခ်ဥ္​သီးအ႐ႈံး​ေပးရ​ေအာင္​ရဲတြတ္​​ေန​ေတာ့သည္​

^TOT အကိုႀကီး​ေရ ျမန္​ျမန္​လာပါ​ေတာ့ဗ်ာ....^

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

႐ွင္​းခ်န္​း တုန္​လႈပ္​​ေနမိသည္​ ခပ္​​ေထ့​ေထ့ အျပံဳး​ေလ...ဖာသီဖာသာ​ေနတတ္​သူက အဲ့လိုရက္​စက္​တတ္​တဲ့သူတဲ့လား......

ဝင္​​ေရာက္​ၿပီးကူလိုက္​ခ်င္​​ေသာလည္​း ​ေျခ​ေထာက္​က လႈပ္​လို႔ပင္​မရ.....ဘာ​ေၾကာင္​့လည္​း ငါကို ဘာလို႔အဲ့တာ​ေတြၾကည္​့ခိုင္​း​ေနရတာလဲ....

အခန္​းထဲက လူသားက​ေတာ္​​ေၾကာက္​မယ္​ဖြယ္​ရာအျပံဳး​ေတြနဲ႔ သူလ်ိဳ၏ ရင္​ဘတ္​အား မီးကင္​ထား​ေသာ သံခြၽန္​းျဖင္​့ ထိုး​ေန​ေတာ့သည္​.......

"​ေျပာပါဦး။စကား​ေတြ....လုပ္​ဦး​ေလ သူလ်ိဳ ဟက္​"

ပါးလ်​ေသာ ဓား​ေျမႇာင္​ ကိုကိုင္​ကာ ထိုသူ​ေ႐ွ႕​ေဝ့ဝဲ​ေနသည္​
ထံုက်င္​​ေန​ေသာ ႏႈတ္​ခမ္​းအ​ေပၚ ဓား​ေျမႇာင္​ျဖင္​့ ခပ္​ဖြဖြထိုးစိတ္​​ေနသည္​ ရင္​ဘတ္​​ေပၚကက်စီး​ေန​ေသာ ​ေသြးတို႔ကို အရသာခံထိုင္​ၾကည္​့​ေန​ေတာ့သည္​.........
ခ်ည္​​ေႏွာင္​ ထား​ေသာႀကိဳးတို႔ကိုျဖည္​​ေပးကာ

My doll(Z+U)Where stories live. Discover now