​ေမ်ွာ္​လင္​့မထား​ေသာ

1.3K 64 4
                                    

ၾကားလိုက္​ရတဲ့ နာမည္​​ေၾကာင္​့ ရြယ္​ယမ္​ မယံုခ်င္​သြား​ေပ ဘာ​ေၾကာင္​့မွန္​း မသိ ရင္​ထဲ တစ္​မ်ိဳးတစ္​မည္​ပင္​ က်င္​းကြမ္​​ေယာင္​က​ေတာ့ ​ေအး​ေအးလူလာနဲ႔ ​ေကာ္​ဖီခြက္​ကိုင္​ကာ ​ေျဖး​ေျဖးခ်င္​းခ်င္​း​ေသာက္​​ေနသည္​

"​ေသခ်ာလို႔လား.."
"အင္​း...မင္​းကလဲ့စား​ေခ်ခ်င္​ရင္​​ေတာင္​မရ​ေလာက္​​ေတာ့ဘူး..သူကဆံုးသြားၿပီး"
"ဟက္​..."

ဆံုသြားလို႔ ကလဲ့စားမ​ေခ်ရ​ေတာ့ဘူးတဲ့လား hk ကြၽန္​​ေတာ္​ရဲ႕ ရာဇာဝင္​မွာမ႐ွိဘူး.....
ကြၽန္​​ေတာ္​က လူတစ္​​ေယာက္​ကို ကလဲ့စား​ေခ် ခ်င္​ရင္​ ​ေဆြစဥ္​မ်ဳိးဆက္​ မိသားစုတစ္​ခုလံုးကို ကလဲ့စား​ေခ်တတ္​တဲ့သူပါဗ်ာ......

"သူမိသားစုက​ေရာ.."
"မ႐ွိဘူး...သူမွာတူ​ေလးတစ္​​ေယာက္​​ေတာ့႐ွိခဲ့ဖူးတယ္​ ​ေမြးစားသား​ေလးလို႔​ေတာ့ ​ေျပာတာပဲ"
"ဘယ္​သူလဲ.."
"သူက......"

............................................................

"႐ွင္​ခ်န္​း...."
"ဟင္​...အားစုန္​"
"အခုမွ အားစုန္​မ​ေနနဲ႔ အ​ေႏြးထည္​ ​ေမ့ျပန္​ၿပီး"
"Heex.."

႐ွင္​ခ်န္​းရယ္​ျပကာ စုန္​လန္​​ေပး​ေသာ အ​ေႏြးထည္​က္ို ယူကာဝတ္​ဆင္​လိုက္​သည္​ စုန္​လန္​နဲ႔အတူတူ ဘတ္​စ္​ကား မွတ္​တိုင္​ဆီသို႔......

"မင္​းတစ္​ခုခုစားဦးမလား...ဒီ​ေန႔ငါတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ စာ​ေမးပြဲမွာ အမွတ္​​ေကာင္​းတဲ့ အထိမ္​းအမွတ္​ အ​ေနနဲ႔​ေပါ့"
"အင္​း​ေလ စားတာ​ေပါ့."
"ဟုတ္​ၿပီး.."

ထို​ေနရာ​ေလးကသူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​​ေပ်ာ္​ရႊင္​စြာထြက္​ခြာသြားခ်ိန္​ တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​ ဟာ နာက်ည္​းခ်က္​အျပည္​့နဲ႔ထို အုတ္​ဂူ​ေ႐ွ႕သို႔​ေရာက္​လာခဲ့သည္​.......ထိုသူရဲ႕ အျပံဳးတို႔ဟာ ​ေၾကာက္​မက္​ဖြယ္​ရာ အလြန္​​ေကာင္​း​ေနသည္​....... ...... ..... ...... ...... ...... ...... ....... ...... ......
...... ...... ...... ...... ....... ...... ...... ...... ...... ......

​ေက်ာင္​းသား ဂုဏ္​ျပဳပြဲ​ေန႔

႐ွင္​ခ်န္​းတစ္​​ေယာက္​ ​ေက်ာင္​းဝတ္​စံု ကို ဝတ္​ကာ အျဖဴ​ေရာင္​ ကုတ္​ အက်ႌ ​ေလးကို အ​ေပၚက ထပ္​ဝတ္​လိုက္​သည္​ ထို​ေနာက္​ ဆံပင္​တို႔ကိုလည္​း ​​ေသသပ္​စြာဖီးတင္​လိုက္​သည္​

My doll(Z+U)Where stories live. Discover now