အစပ်ိဳး (အစပျိုး)

3.6K 123 2
                                    

အ​ေမာင္​​ေဇာ္​ဂ်ီ
ရြယ္​ယမ္​တစ္​​ေယာက္ ဂီတအခ်ိန္​​ေက်ာင္​းကိုျပန္​​ေရာက္​လာသည္​....
သို႔​ေသာ္​လည္​း ​ေဘာလံုးကြင္​းဘက္​တြင္​ထိုင္​ကာ ​ေလႏု​ေအး​ေလ​ေတြကိုခံစား​ေနမိသည္​
"ဟူး..."သက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​မႈတ္​ထုတ္​လိုက္​သည္​..
သူဘဝမွာ သူငယ္​ခ်င္​းလည္​းမ႐ွိ....သူကိုနားလည္​​ေပမယ့္​သူလည္​းမ႐ွိ​ေခ်...
သူဆက္​ၿပီးမ​ေတြးခ်င္​​ေတာ့​ေခ်...ဆက္​​ေတြး​ေလ သူအတြက္​နာက်င္​စရာ​ေတြခ်ည္​းပဲ.....
သိူ႔​ေပမယ္​့ အတိတ္​ရဲ႕ ပံုရိပ္​​ေတြက သူဆီဝိုးတဝါးျမင္​​ေယာင္​​ေစသည္...
Flash back....
"က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ သမီးကို မင္​းမို႔လို႔ခိုး​ေျပးရဲတယ္​"
"​ေတာင္​ပန္​ပါတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​သူနဲ႔မခြဲႏိူင္​လို႔ပါ.."
"မင္​းတို႔​ေတာ့..."
ခိုး​ေျပးကာစက​ေတာ့ က်င္​းဂိုဏ္​းဟာအရမ္​းကိုတည္​ၿငိမ္​ခဲ့တယ္​ သူမိဘ​ေတြအတြက္​သာယာခဲ့ပါ​ေသးတယ္​...ဘယ္​သူမွမသိ​ေအာင္​ ပုန္​လ်ိႈးကြယ္​လွ်ိဳး​ေနခဲ့​ေသးတာပဲ...ဒါ​ေပမယ္​့ ကံၾကမၼာဆိုတာႀကိဳ​ေျပာလို႔ရတာမွမဟုတ္​တာ. ကြၽန္​​ေတာ္​​ေမြးၿပီး3ႏွစ္​​ေလာက္​မွာ .ကြၽန္​​ေတာ္​မိဘ​ေတြနဲ႔အတူ အ႐ုပ္​ဆိုင္​သြားၿပီး အ႐ုပ္​ျပန္​ဝယ္​လာ က်င္​းဂိုဏ္​းကလူ​အခ်ိဳ႕​ေရာက္​လာခဲ့တယ္​..
အဘိုးက​ေခၚခိုင္​းတယ္​​ေျပာၿပီး အ​ေဖနဲ႔အ​ေမကို ဆြဲ​ေခၚသြားတယ္​ .....ၿပီး​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​ကို လူတစ္​​ေယာက္​ကခ်ီၿပီးလမ္​း​ေဘးမွာစြန္​႔ပစ္​ခဲ့တယ္​.....က​ေလးတစ္​​ေယာက္​အတြက္​ အ​ေအးဒဏ္​ဆိုတာ ဘာမွန္​းခံစားသိခဲ့ရသလို နာက်င္​ခဲ့ရတယ္​....သို႔​ေပမယ္​...13ႏွစ္​အရြယ္​​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​က သူအားၾကည္​့ကာ
"မင္​းနာက်င္​​ေနမယ္​ဆိုတာ ကိုယ္​သိတယ္​...မင္​းသူတို႔ကို ကလဲ့စား​ေခ်ျခင္​လား..သူတို႔ကို"
ကြၽန္​​ေတာ္​ထိုသူကိုနာက်ည္​ခ်က္​အျပည္​့ၾကည္​့ကာ..
"အင္​း.."
"ဒါဆို...ကိုယ္​နဲ႔လက္​တြဲလိုက္​.."
"ဟုတ္​.."
"အခုကစၿပီး မင္​းက က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ ​ေျမးပဲ
..မင္​းအ​ေမက က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ သမီးဆိုတာ မင္​းလည္​းသိမွာပါ...မင္​းနာမည္​က"
"ရြယ္​ခ်န္​းမိန္​... "
"Hk..လွသားပဲနာမည္​​ေလးက ကိုယ္​နာမည္​က က်င္​းကြမ္​​ေယာင္​..မင္​းကိုလူ​ေတြက​ေမးရင္​ က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕​ေျမးပဲ...မ်ိဴး႐ုိးနာမည္​မတူတာက မင္​းက
က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ သမီးငယ္​က ​ေမြးၿပီး မိဘ​ေတြဆံုးသြားလို႔ ဦး​ေလးက ​ေမြးစားထားတာ.."
"ဟုတ္​ကဲ့...ကြၽန္​​ေတာ္​ ဘယ္​လို​ေခၚရမလဲ အကိုကို"
"​ေယာင္​ပု ​ေကာ..အခုကစၿပီး မင္​းလုပ္​ခ်ငိသလို လုပ္​ခြင္​့႐ွိတယ္​ ကမၻာႀကီးကို​ေျမလွန္​မယ္​ဆိုရင္​​ေတာင္​ ကိုယ္​လွန္​ခြင္​့ျပဳတယ္​ တစ္​ခုပဲ မင္​း ကိုယ္​ခံပညာနဲ႔ ​ေသနတ္​ပစ္​တဲ့ ပညာကိုသင္​ရမယ္​.."
"ရတာ​ေပါ့..ဒါ​ေပမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​မိဘ​ေတြက​ေရာ."
သူအား​ေမာ့ၾကည္​့ကာ​ေမးလာ​ေသာ ​ေကာင္​း​ေလးရဲ႕စကားကို
"မင္​းမိဘ​ေတြဆံုၿပီး.ငါအ​ေဖ..မင္​းဦ​ေလးရဲ႕​ေနာက္​မိန္​းမ သတ္​လို႔.."
"ဗ်ာ..."
"​ေဟ့...ခုကစၿပီး..မင္​း႐ုိးအ​ေနလို႔မရဘူး...မင္​းရဲ႕ ကလဲ့စား​ေခ်ျခင္​​ေတြကိုစတင္​လို႔ရတယ္​..က်င္​းအိမ္​ကို​ေခၚသြားမယ္​.."
​ေယာင္​ပု​ေကာ ​ေခၚရာ​ေနာက္​သို႔သူလိုက္​လာသည္​..
က်ယ္​ဝန္​း​ေသာ ျခံႀကီးႏွင္​့ တိုက္​ႀကီးက သူကို႐ွိန္​းခနဲ ခံစားရ​ေအာင္​လုပ္​​ေနသည္​...
"က်င္​းကြမ္​​ေယာင္​... မင္​းဘယ္​​ေတြသြား​ေနတာလဲ"
က်င္​းသခင္​မ​ေနရာကိုဝင္​ယူထား​ေသာ အတု..
Hk မဲ့ျပံဳးျဖင္​့ရယ္​ကာ...
"က်င္​းကြမ္​​ေယာင္​ ဘာရယ္​စရာပါလဲ မင္​းက​ေရာ ဘယ္​သူလဲ"
"ကြၽန္​​ေတာ္​လား..က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ ​ေျမးရြယ္​ခ်န္​းမိန္​ "
သံုးႏွစ္​သား​ေကာင္​​ေလးရဲ႕ အသံဟာ မာ​ေက်ာကာ ျပတ္​သား​ေနသည္​...
"Hk...မင္​းကိုယ္​မင္​း..က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ ​ေျမးလို႔​ေျပာဖို႔တန္​ရဲ႕လား..."
"Hkတန္​တယ္​မတန္​ဘူးဆိုတာ ခင္​ဗ်ား​ေျပာဖို႔မလိုဘူး ဥပမာ က်င္​းသခင္​မငုတ္​တုပ္​ႀကီး႐ွိရဲ႕သားနဲ႔ က်င္​းသခင္​မ​ေနရာဝင္​ယူတာမ်ိဳး..အ​ေဖရဲ႕အငယ္​​ေႏွာင္​းကမ်ား"
"က်င္​းကြမ္​​ေယာင္​!!!!!!!!"
"အရမ္​းနာသြားလား...အခုခ်ိန္​ကစၿပီး ခင္​ဗ်ား စိတ္​​ေ႐ာ အသားမနာခ်င္​ရင္​ ​ေနာက္​ဆုတ္​လိုက္​ ခင္​ဗ်ားရဲ႕မ​ေကာင္​းမႈ​ေတြ ကြၽန္​​ေတာ္​သိတယ္​ ဥပမာ က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ တန္​ဖိုးထားရဆံုး သမီးကို သတ္​လိုက္​တာမ်ိဳး"
"Hk..."မဲ့ျပံဳးကိုယ္​စီနဲ႔ၾကည့္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ ဆက္​ၿပီးျပန္​​ေျပာဖို႔အားပင္​မ႐ွိ​ေတာ့​ေခ်....
ထို​ေန႔မွစ ရြယ္​ယမ္​ ဘဝဟာ​ေျပာင္​းလဲခဲ့သည္​ အစက​ေတာ့ အဘိုးက မ်က္​ႏွာသာ​ေပးခဲ့သည္​ အ​ေမနဲ႔​အ​ေဖ accidentျဖစ္​ၿပီးဆံုးသြားသည္​ဟုသာ အသိ​ေပးခဲ့သည္​..ဦး​ေလးက​ေတာ့မ​ေက်နပ္​ ဘာ​ေၾကာင္​့ဆို သူကို ဦး​ေလးရဲ႕သားအျဖစ္​အသိမွတ္​ျပဳၿပီး က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ ဆက္​ခံသူအျဖစ္​ထား႐ွိရမည္​ဟု​ေျပာခဲ့​ေသာ​ေၾကာင္​့ပင္​ သူႏွင္​​ေသြးမ​ေတာ္​သားမစပ္​သည္​တူကူိ​ေမြးရသည္​့အျပင္​ အ​ေမြဆက္​ခံခြင္​့ပါ​ေပးဦးမည္​တဲ့လား..
Hk..
(A/N အခုလက္​႐ွိခ်ိန္​က ရြယ္​ယမ္​ ငယ္​ဘဝ​ေပါ့...
ဒီFicထဲမွာ​ေတာ့ လက္​မထိထားပါဘူး​ေနာ္​)
သူ ဘဝအစက လြယ္​​ေတာ့မလိုလိုႏွင္​့ အရမ္​းခက္​ခဲလာသည္​ အဘိုးဆံုးၿပီးကတည္​းက​ေပါ့ သူဦး​ေလး က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ ​ေခါင္​း​ေဆာင္​ျဖစ္​လာခ်ိန္​က​ေပါ့ သူကဉာဏ္​ပါးသူပီပီ အားလံုးကို အခ်ိဳသပ္​ကာ​ေပါင္​းထားသည္​...
ကြၽန္​​ေတာ္​မိဘ​ေတြဆံုးခဲ့တာ ကြၽန္​​ေတာ္​အ႐ုပ္​လိုခ်င္​လို႔မဟုတ္​ပါလား..
အဲ့​ေန႔ကစ က​ေလးဆန္​တဲ့အလုပ္​​ေတြမလုပ္​​ေတာ့သလို သူငယ္​ခ်င္​းအ​ေပါင္​းအသင္​းမထားကာ တစ္​ကိုယ္​​ေတာ္​ လူဆိုးလူ​ေပ တစ္​​ေယာက္​လုပ္​လာခဲ့​ေသာ သူလို က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ ဖ်က္​ဆီးျခင္​းခံခဲ့ရ​ေသာ ​ေကာင္​း​ေလးတစ္​​ေယာက္​ႏွင္​့​ေတြ႔ကာ က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ ယုတ္​မာမႈ​ေတြနဲ႔ သူဦး​ေလးရဲ႕ က်ဆံုးခန္​းကို အ​ေကာင္​ထည္​​ေဖာ္​ရန္​ ​ေယာင္​ပု​ေကာႏွင္​့ပူး​ေပါင္​းမိသြားသည္​ သူအ​ေဖရဲ႕ အ႐ႈပ္​ထုတ္​​ေတြကို သူကလူသတ္​ျခင္​းျဖင္​့႐ွင္​း​ေပးလိုက္​သည္​
​ေယာင္​ပု​ေကာက​ေတာ့ သူအတြက္​ အျမဲကာကြယ္​​ေပးၿပီးသားပင္​...တစ္​​ေလွထဲစီး​ေနတဲ့သူ​ေတြပဲမဟုတ္​လား က်င္​းအင္​ပါယာရဲ႕ အာဏာဟာ အစိုးရအဖြဲ႔အစည္​း​ေတြအထိဝင္​စြတ္​ဖတ္​လို႔ရ​ေအာင္​ႀကီးမားသည္​ ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​း သူလူသတ္​ၿပီးတိုင္​း​ေအး​ေဆး​ေနလို႔ရတာ​ေပါ့
​ေနာက္​တစ္​ဖန္​ျပန္​လည္​တိုက္​ခတ္​လာ​ေသာ​ေလညင္​းမ်ား​ေၾကာင္​့ သူအသိစိတ္​သို႔​ေပါ့ပါးကာ စာသင္​ခန္​းဆီသို႔ ျပန္​လာလိုက္​သည္​...
စာသင္​ခန္​းထဲဝင္​လာ​ေသာ သူကို ဆရာတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့ကာဘာမွမ​ေျပာ​ေခ်...ဒီ​ေလာက္​​ေတာင္​ အာဏာ​ေတြ႐ွိ​ေနမွ​ေတာ့လည္​း ဘယ္​သူက​ေတာ့ မယုတ္​မာဘဲနဲ႔​ေနမလည္​း hk......
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
​ေဟ့ rereတို႔
ခင္​ဗ်ား​ေလးတို႔ က်န္​းမာ​ေရးဂ႐ုစိုက္​ ၾက​ေနာ္​
မလိုအပ္​ဘဲနဲ႔ အိမ္​ထဲကမထြက္​ၾကနဲ႔​ေနာ္​
လက္​ကို​ေသခ်ာ​ေအာင္​​ေဆး
အိမ္​ကိုလည္​း​ေလဝင္​​ေလထြက္​​ေကာင္​း​ေအာင္​လုပ္​ ၿပီး​ေတာ့​ေန​ေရာင္​ဝင္​​ေအာင္​လည္​းလုပ္​​ေနာ္​...
က်န္​းမာ​ေရး႒ာနက သတင္​း​ေတြ​ေသခ်ာနားစြင္​့ Fb​ေပၚကဟာ​ေတြခ်ည္​းပဲ ယံုမ​ေနၾကနဲ႔ဦး....
​ေန​ေကာင္​းလည္​း​ေနၾက​ေနာ္​ အရာရာဂ႐ုစိုက္​ၾကပါကြၽန္​​ေတာ္​ရဲ႕ rere​ေလး​ေတြ
ပံု
ခင္​ဗ်ား​ေလးတို႔ရဲ႕ ​ေလ​ေၾကာ႐ွည္​အာသာ
     အ​ေမာင္​ ဝသန္​ကိုလ္​း 😅
တူဘီကိုသိန္​းၫႊန္​႔
……… ……… ……… ……… ……… ……… ……… ……… ……… ……… ……… ……… ……… ………
ဦးနီကုတ်​
ရွယ်​ယမ်​တစ်​​ယောက် ဂီတအချိန်​​ကျောင်​းကိုပြန်​​ရောက်​လာသည်​....
သို့​သော်​လည်​း ​ဘောလုံးကွင်​းဘက်​တွင်​ထိုင်​ကာ ​လေနု​အေး​လေ​တွေကိုခံစား​နေမိသည်​
"ဟူး..."သက်​ပြင်​းတစ်​ချက်​မှုတ်​ထုတ်​လိုက်​သည်​..
သူဘဝမှာ သူငယ်​ချင်​းလည်​းမရှိ....သူကိုနားလည်​​ပေမယ့်​သူလည်​းမရှိ​ချေ...
သူဆက်​ပြီးမ​တွေးချင်​​တော့​ချေ...ဆက်​​တွေး​လေ သူအတွက်​နာကျင်​စရာ​တွေချည်​းပဲ.....
သိူ့​ပေမယ်​့ အတိတ်​ရဲ့ ပုံရိပ်​​တွေက သူဆီဝိုးတဝါးမြင်​​ယောင်​​စေသည်...
Flash back....
"ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ သမီးကို မင်​းမို့လို့ခိုး​ပြေးရဲတယ်​"
"​တောင်​ပန်​ပါတယ်​...ကျွန်​​တော်​သူနဲ့မခွဲနိူင်​လို့ပါ.."
"မင်​းတို့​တော့..."
ခိုး​ပြေးကာစက​တော့ ကျင်​းဂိုဏ်​းဟာအရမ်​းကိုတည်​ငြိမ်​ခဲ့တယ်​ သူမိဘ​တွေအတွက်​သာယာခဲ့ပါ​သေးတယ်​...ဘယ်​သူမှမသိ​အောင်​ ပုန်​လျှိုးကွယ်​လျှိုး​နေခဲ့​သေးတာပဲ...ဒါ​ပေမယ်​့ ကံကြမ္မာဆိုတာကြို​ပြောလို့ရတာမှမဟုတ်​တာ. ကျွန်​​တော်​​မွေးပြီး3နှစ်​​လောက်​မှာ .ကျွန်​​တော်​မိဘ​တွေနဲ့အတူ အရုပ်​ဆိုင်​သွားပြီး အရုပ်​ပြန်​ဝယ်​လာ ကျင်​းဂိုဏ်​းကလူ​အချို့​ရောက်​လာခဲ့တယ်​..
အဘိုးက​ခေါ်ခိုင်​းတယ်​​ပြောပြီး အ​ဖေနဲ့အ​မေကို ဆွဲ​ခေါ်သွားတယ်​ .....ပြီး​တော့ကျွန်​​တော်​ကို လူတစ်​​ယောက်​ကချီပြီးလမ်​း​ဘေးမှာစွန်​့ပစ်​ခဲ့တယ်​.....က​လေးတစ်​​ယောက်​အတွက်​ အ​အေးဒဏ်​ဆိုတာ ဘာမှန်​းခံစားသိခဲ့ရသလို နာကျင်​ခဲ့ရတယ်​....သို့​ပေမယ်​...13နှစ်​အရွယ်​​ကောင်​​လေးတစ်​​ယောက်​က သူအားကြည်​့ကာ
"မင်​းနာကျင်​​နေမယ်​ဆိုတာ ကိုယ်​သိတယ်​...မင်​းသူတို့ကို ကလဲ့စား​ချေခြင်​လား..သူတို့ကို"
ကျွန်​​တော်​ထိုသူကိုနာကျည်​ချက်​အပြည်​့ကြည်​့ကာ..
"အင်​း.."
"ဒါဆို...ကိုယ်​နဲ့လက်​တွဲလိုက်​.."
"ဟုတ်​.."
"အခုကစပြီး မင်​းက ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ ​မြေးပဲ
..မင်​းအ​မေက ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ သမီးဆိုတာ မင်​းလည်​းသိမှာပါ...မင်​းနာမည်​က"
"ရွယ်​ချန်​းမိန်​... "
"Hk..လှသားပဲနာမည်​​လေးက ကိုယ်​နာမည်​က ကျင်​းကွမ်​​ယောင်​..မင်​းကိုလူ​တွေက​မေးရင်​ ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့​မြေးပဲ...မျိူးရိုးနာမည်​မတူတာက မင်​းက
ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ သမီးငယ်​က ​မွေးပြီး မိဘ​တွေဆုံးသွားလို့ ဦး​လေးက ​မွေးစားထားတာ.."
"ဟုတ်​ကဲ့...ကျွန်​​တော်​ ဘယ်​လို​ခေါ်ရမလဲ အကိုကို"
"​ယောင်​ပု ​ကော..အခုကစပြီး မင်​းလုပ်​ချငိသလို လုပ်​ခွင်​့ရှိတယ်​ ကမ်ဘာကြီးကို​မြေလှန်​မယ်​ဆိုရင်​​တောင်​ ကိုယ်​လှန်​ခွင်​့ပြုတယ်​ တစ်​ခုပဲ မင်​း ကိုယ်​ခံပညာနဲ့ ​သေနတ်​ပစ်​တဲ့ ပညာကိုသင်​ရမယ်​.."
"ရတာ​ပေါ့..ဒါ​ပေမယ်​့ ကျွန်​​တော်​မိဘ​တွေက​ရော."
သူအား​မော့ကြည်​့ကာ​မေးလာ​သော ​ကောင်​း​လေးရဲ့စကားကို
"မင်​းမိဘ​တွေဆုံပြီး.ငါအ​ဖေ..မင်​းဦ​လေးရဲ့​နောက်​မိန်​းမ သတ်​လို့.."
"ဗျာ..."
"​ဟေ့...ခုကစပြီး..မင်​းရိုးအ​နေလို့မရဘူး...မင်​းရဲ့ ကလဲ့စား​ချေခြင်​​တွေကိုစတင်​လို့ရတယ်​..ကျင်​းအိမ်​ကို​ခေါ်သွားမယ်​.."
​ယောင်​ပု​ကော ​ခေါ်ရာ​နောက်​သို့သူလိုက်​လာသည်​..
ကျယ်​ဝန်​း​သော ခြံကြီးနှင်​့ တိုက်​ကြီးက သူကိုရှိန်​းခနဲ ခံစားရ​အောင်​လုပ်​​နေသည်​...
"ကျင်​းကွမ်​​ယောင်​... မင်​းဘယ်​​တွေသွား​နေတာလဲ"
ကျင်​းသခင်​မ​နေရာကိုဝင်​ယူထား​သော အတု..
Hk မဲ့ပြုံးဖြင်​့ရယ်​ကာ...
"ကျင်​းကွမ်​​ယောင်​ ဘာရယ်​စရာပါလဲ မင်​းက​ရော ဘယ်​သူလဲ"
"ကျွန်​​တော်​လား..ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ ​မြေးရွယ်​ချန်​းမိန်​ "
သုံးနှစ်​သား​ကောင်​​လေးရဲ့ အသံဟာ မာ​ကျောကာ ပြတ်​သား​နေသည်​...
"Hk...မင်​းကိုယ်​မင်​း..ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ ​မြေးလို့​ပြောဖို့တန်​ရဲ့လား..."
"Hkတန်​တယ်​မတန်​ဘူးဆိုတာ ခင်​ဗျား​ပြောဖို့မလိုဘူး ဥပမာ ကျင်​းသခင်​မငုတ်​တုပ်​ကြီးရှိရဲ့သားနဲ့ ကျင်​းသခင်​မ​နေရာဝင်​ယူတာမျိုး..အ​ဖေရဲ့အငယ်​​နှောင်​းကများ"
"ကျင်​းကွမ်​​ယောင်​!!!!!!!!"
"အရမ်​းနာသွားလား...အခုချိန်​ကစပြီး ခင်​ဗျားအသားမနာချင်​ရင်​ ​နောက်​ဆုတ်​လိုက်​ ခင်​ဗျားရဲ့မ​ကောင်​းမှု​တွေ ကျွန်​​တော်​သိတယ်​ ဥပမာ ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ တန်​ဖိုးထားရဆုံး သမီးကို သတ်​လိုက်​တာမျိုး"
"Hk..."မဲ့ပြုံးကိုယ်​စီနဲ့ကြည့်​​နေ​သော​ကြောင်​့ ဆက်​ပြီးပြန်​​ပြောဖို့အားပင်​မရှိ​တော့​ချေ....
ထို​နေ့မှစ ရွယ်​ယမ်​ ဘဝဟာ​ပြောင်​းလဲခဲ့သည်​ အစက​တော့ အဘိုးက မျက်​နှာသာ​ပေးခဲ့သည်​ အ​မေနဲ့​အ​ဖေ accidentဖြစ်​ပြီးဆုံးသွားသည်​ဟုသာ အသိ​ပေးခဲ့သည်​..ဦး​လေးက​တော့မ​ကျေနပ်​ ဘာ​ကြောင်​့ဆို သူကို ဦး​လေးရဲ့သားအဖြစ်​အသိမှတ်​ပြုပြီး ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ ဆက်​ခံသူအဖြစ်​ထားရှိရမည်​ဟု​ပြော​သော​ကြောင်​့ပင်​ သူနှင်​​သွေးမ​တော်​သားမစပ်​သည်​တူကိူ​မွေးရသည်​့အပြင်​ အ​မွေဆက်​ခံခွင်​့ပါ​ပေးဦးမည်​တဲ့လား..
Hk..
(A/N အခုလက်​ရှိချိန်​က ရွယ်​ယမ်​ ငယ်​ဘဝ​ပေါ့...
ဒီFicထဲမှာ​တော့ လက်​မထိထားပါဘူး​နော်​)
သူ ဘဝအစက လွယ်​​တော့မလိုလိုနှင်​့ အရမ်​းခက်​ခဲလာသည်​ အဘိုးဆုံးပြီး သူဦး​လေး ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ ​ခေါင်​း​ဆောင်​ဖြစ်​လာချိန်​က​ပေါ့ သူကဉာဏ်​ပါးသူပီပီ အားလုံးကို အချိုသပ်​ကာ​ပေါင်​းထားသည်​...
ကျွန်​​တော်​မိဘ​တွေဆုံးခဲ့တာ ကျွန်​​တော်​အရုပ်​လိုချင်​လို့မဟုတ်​ပါလား..
အဲ့​နေ့ကစ က​လေးဆန်​တဲ့အလုပ်​​တွေမလုပ်​​တော့သလို သူငယ်​ချင်​းအ​ပေါင်​းအသင်​းမထားကာ တစ်​ကိုယ်​​တော်​ လူဆိုးလူ​ပေ တစ်​​ယောက်​လုပ်​လာခဲ့​သော သူလို ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ ဖျက်​ဆီးခြင်​းခံခဲ့ရ​သော ​ကောင်​း​လေးတစ်​​ယောက်​နှင်​့​တွေ့ကာ ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ ယုတ်​မာမှု​တွေနဲ့ သူဦး​လေးရဲ့ ကျဆုံးခန်​းကို အ​ကောင်​ထည်​​ဖော်​ရန်​ ​ယောင်​ပု​ကောနှင်​့ပူး​ပေါင်​းမိသွားသည်​ သူအ​ဖေရဲ့ အရှုပ်​ထုတ်​​တွေကို သူကလူသတ်​ခြင်​းဖြင်​့ရှင်​း​ပေးလိုက်​သည်​
​ယောင်​ပု​ကောက​တော့ သူအတွက်​ အမြဲကာကွယ်​​ပေးပြီးသားပင်​...တစ်​​လှေထဲစီး​နေတဲ့သူ​တွေပဲမဟုတ်​လား ကျင်​းအင်​ပါယာရဲ့ အာဏာဟာ အစိုးရအဖွဲအစည်​း​တွေအထိဝင်​စွတ်​ဖတ်​လို့ရ​အောင်​ကြီးမားသည်​ ဒါ​ကြောင်​့လည်​း သူလူသတ်​ပြီးတိုင်​း​အေး​ဆေး​နေလို့ရတာ​ပေါ့
​နောက်​တစ်​ဖန်​ပြန်​လည်​တိုက်​ခတ်​လာ​သော​လေညင်​းများ​ကြောင်​့ သူအသိစိတ်​သို့​ပေါ့ပါးကာ စာသင်​ခန်​းဆီသို့ ပြန်​လာလိုက်​သည်​...
စာသင်​ခန်​းထဲဝင်​လာ​သော သူကို ဆရာတစ်​ချက်​ကြည်​့ကာဘာမှမ​ပြော​ချေ...ဒီ​လောက်​​တောင်​ အာဏာ​တွေရှိ​နေမှ​တော့လည်​း ဘယ်​သူက​တော့ မယုတ်​မာဘဲနဲ့​နေမလည်​း hk......
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
​ဟေ့ rereတို့
ခင်​ဗျား​လေးတို့ ကျန်​းမာ​ရေးဂရုစိုက်​ ကြ​နော်​
မလိုအပ်​ဘဲနဲ့ အိမ်​ထဲကမထွက်​ကြနဲ့​နော်​
လက်​ကို​သေချာ​အောင်​​ဆေး
အိမ်​ကိုလည်​း​လေဝင်​​လေထွက်​​ကောင်​း​အောင်​လုပ်​ ပြီး​တော့​နေ​ရောင်​ဝင်​​အောင်​လည်​းလုပ်​​နော်​...
ကျန်​းမာ​ရေးဋ္ဌာနက သတင်​း​တွေ​သေချာနားစွင်​့ Fb​ပေါ်ကဟာ​တွေချည်​းပဲ ယုံမ​နေကြနဲ့ဦး....
​နေ​ကောင်​းလည်​း​နေကြ​နော်​ အရာရာဂရုစိုက်​ကြပါကျွန်​​တော်​ရဲ့ rere​လေး​တွေ
ပံု
ခင်​ဗျား​လေးတို့ရဲ့ ​လေ​ကြောရှည်​အာသာ
     အ​မောင်​ ဝသန်​ကိုလ်​း 😅
တူဘီကိုသိန်​းညွှန်​့

My doll(Z+U)Where stories live. Discover now