Opět platí pravidlo, že kdo BNHA nezná nebo ho zajímá i ten nejmenší detail, který sem napíšu, si může přečíst následující odstavec. V opačném případě ho můžete přeskočit. Pouze zmíním, že se v této kapitole nacházejí situace lidé, které už se v žádném díle BNHA neobjevují.
League of Villains je taková skupina záporáků, která má svého velkého šéfa All for One, který je úhlavní nepřítel All Mighta a má přezdívku Symbol zla. Jeho pravá identita je neznámá, avšak jeho speciální Quirk je ten, že dokáže od nespočtu lidí ukrást jejich Quirky, které mu následně přetrvají napořád, dokud ho eventuálně nikdo nezabije. Menším šéfem(velí League of Villains, ale nezadává opravdové rozkazy) je zde Tomura Shigaraki, který by se prý mohl stát jednou velkým šéfem po All for One. Shigarakiho zástupce a společník, který mu stojí vždy po boku je Dabi. Další informace o zmíněných a další člench z League of Villains se dozvíte v pozdějších kapitolách.
Po chvíli jsem začal být dost unavený ze všeho, co se dnes stalo a brzy na to jsem usnul. K mé smůle jsem si vůbec nevšiml cizince, který naši konverzaci poslouchal.
Znovu jsem měl sen, jak mi All Might umírá za zády a já utíkám jako zbabělec pryč. Tentokrát to ale bylo jiné. Přišlo mi, jako kdyby mi jeho smrt nevadila. Spíš jako bych za to mohl já, že umírá. Jako bych si já najal nějakého záporáka k jeho vraždě.
Pohled cizince
Mířil jsem si to na základnu přes řadu střech, když jsem uviděl All Mighta s nějakým zelenovlasým klukem. Šel jsem blíž k nim, abych lépe slyšel jejich rozhovor. Bohužel to ale vypadalo, že už si dlouho povídali předtím, než jsem přišel, a proto jsem zaslechl jen konec. To děcko se ptalo, jestli se může stát hrdinou i bez Quirku. Sám pro sebe jsem se zamračil, jelikož se snad každý chce stát hrdinou, ale že by se alespoň jeden z těch spratků rozhodl přidat k nám? Ne. Vsadil bych se, že na nás i zapomněli. Je pravda, že už dlouho jsme nic nepodnikli, ale to neznamená, že se nic nestane v budoucnu.
Ale abych se vrátil k jejich rozhovoru. All Might mu odpověděl, že se jím stát nikdy nemůže. To mě trochu zaskočilo. All Might, Symbol míru, idol všech mladých lidí, kteří se chtějí stát hrdiny, tomuhle klukovi nejspíš zničil všechny sny, které kdy měl. Viděl jsem ten jeho zoufalý výraz v jeho obličeji. Viděl jsem, jak se sesunul k zemi, když All Might odletěl pryč a poté se pár minut nehýbal. Asi usnul. Chvíli jsem tam jen tak stál a přemýšlel, co se to vlastně stalo, když jsem si uvědomil, že teď máme dost velkou šanci si ho přetáhnout na svoji stranu. Musel jsem se pochválit za plán, který jsem právě vymyslel.
Už jsem chtěl odejít, abych to všem na základně řekl, ale na poslední chvíli jsem se ještě podíval směrem ke spícímu tělu zelenovlasého klučiny. Ve své mysli jsem vedl válku sám se sebou, co mám udělat. Nakonec jsem si jen povzdychl a vyšel směrem k němu. Zastavil jsem se těsně u něj, sklonil jsem se do dřepu a chvíli se na něj jen tak díval. Po pár sekundách zabraný sledováním jeho tváře jsem si svoje počínání uvědomil a v hlavě jsem se napomenul. Netuším, co to do mě vjelo, ale pro teď jsem se rozhodl to ignorovat.
Svoje ruce jsem poté umístil pod chlapcův krk a kolena. Lehce jsem ho zvedl a zamířil ke svému kámošovi z dřívějších dob. Je to telepat a nechává si říkat Mind [čtěte ma:ind, anglicky mysl]. Nechci se chlubit, ale tu přezdívku jsem mu vymyslel já. Svou skrýš má sice uprostřed města, ale v jedné temné zapadlé uličce. Zná ho snad každý, ale málokdo ví, kde sídlí. Občas, když potřebuju s něčím pomoct, se k němu stavím. Jeho schopnosti mají ale i svá negativa. Vždy, když použije svůj Quirk, zestárne o pár let. Proto mu jeho zákazníci musí kromě velké sumy peněz občas donést jednoho mladého chlapce, aby se do něj mohl převtělit a mohl žít dál. Říkám vám rovnou, není to pěkný pohled. Já mám tu výhodu, že je můj dost blízký kamarád, takže po mně peníze nechce, jenom oběti k převtělení. Ve středu města u parku jsem zahnul doleva a vešel do uličky, kde se tak maximálně potulovali bezdomovci. Vešel jsem do jedné z otevřených garáží a viděl svého dobrého přítele, jak si přepočítává velkou sumu peněz.
ČTEŠ
Evil Deku (DabiDeku)
FanfictionIzuku se nečekaně setká s All Mightem, který mu řekne, že se bez Quirku nikdy hrdinou nestane. V tu chvíli ho vyhledá League of Villains a... Pokračování si můžete přečíst :-* Přijde mi, že těchto příběhů na téma Evil Deku nebo DabiDeku je na české...