🐰CHAPTER 8🐰

156 13 0
                                    

Akhirnya tiba juga hari dimana Nayeon dan Jungkook disatukan walaupun secara paksaan.

Author: Hahaha*gelak jahat*

NY&JK:*Muka tak puas hati*

This is outfit's of Nayeon👇👇

This is outfit's of Nayeon👇👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Cantik kan?..Nayeon yg sedang memegang tangan appanya berasa gementar.Mana taknya..
Lagi berapa minit lagi dia bakal menjadi isteri Jungkook.

"Calm down,honey..you will get the Best happiness ever with jungkook" kata Mr.Im.Nayeon masih lagi dgn muka 10 sennya.

Sebaik sahaja pintu dibuka, berkelip kelip cahaya kamera di mata Nayeon dan appanya.

Sakit mata mereka dibuatnya. Tapi kena lah buat muka cool...
Kahwin dgn anak C.E.O kan..

Dari jauh Nayeon melihat Jungkook berpakaian segak.

Dari jauh Nayeon melihat Jungkook berpakaian segak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


'Segak apanya..biasa jer author
Kalau Hun Haqiem pakai pun lagi segak'desis hati kecil Nayeon.

Setelah mendekati jungkook, Mr.Im melepaskan tangannya dan menyuruh Nayeon merangkul lengan Jungkook.

Nayeon menggeleng tanda tidak mahu namun dibalas dgn muka tegas Mr.Im.Dia pon merangkul lengan Jungkook secara terpaksa.

'Ini minah rongak tu ke?cantik nye..mwo?!apa kau cakap ni jungkook!' Bisik hati lelakinya.

"Im Nayeon! Adakah kamu sudi menerima Jeon Jungkook menjadi teman sehidup kamu?"kedengaran suara paderi.

Nayeon melihat muka ommanya dan puan Im hanya mengangguk." Nae"jawabnya ringkas.

"Jeon Jungkook! Adakah kamu sudi menerima Im Nayeon menjadi teman sehidup kamu?" Soal paderi kepada Jungkook.

Dengan terpaksanya Jungkook menjawab,"Nae".Seusai itu mereka diminta bercium atas permintaan tetamu.

Jungkook meletakkan ibu jari di bibir Nayeon dan mengucup dgn pantasnya.Nayeon terkesima dgn perbuatan drastik Jungkook.

Berbahang habis mukanya. Begitu juga dgn Jungkook. "Uuuuhhhh" tetamu sudah bersorak.

                ************

Tiba sahaja waktu petang, tetamu sudah pun pulang. Wah!macam pantun plak.

"Aku gembira diarong dah disatukan" ucap Mr.Jeon. "All perfect!" Mr.Im kemudiannya melepaskan tawanya.

"Hmm..tengok lah nanti.. rumah tangga diaorang akan roboh nanti" kata puan Jeon dgn sinis.

"Kau ni kenapa Soo he?blh tak doakan yg terbaik untuk diaorang?" Bidas puan Im. Tidak suka mendengar org mengutuk anak kesayanganya.

"Kalau tak percaya kita tengok jelah" balas puan Jeon. "Yeobo!
Awk ni dah kenapa?" Soal Mr.Jeon cuba menahan marah.

Puan Jeon hanya menjeling sebelum berlalu pergi."Aku minta maaf bagi pihak wife aku tu"Mr.Jeon menggelengkan kepalanya.

"Gwaenchana.. Kita sama sama  doakan yg terbaik untuk anak kita" Mr Im menampar lembut bahu Mr.Jeon.

"Appa!mummy mana?" Soal Jungkook yg baru tiba bersama Nayeon. "Dah ada dlm kereta tu..appa nk bagi something nih..nah" kunci rumah diserahkan kepada Jungkook.

"Ahh..gomawo appa" Nayeon tersenyum kelat.Tak nak kecewakan hatilah katakan..
"Appa pergi dulu ye..Anyong!"
Mr.Jeon berlalu pergi.

"Kami pun nak balik dulu nih..
Kereta, appa dah letak dekat taman tu..Anyong.. Have a nice night" Mr.Im yg tersenyum nakal ditampar oleh puan Im.

Mereka melepaskan tawa lalu bergerak meninggalkan Nayeon dan Jungkook.

'Wait!maknanya tinggal aku and....biskut hancur ni?! Andwe!!!!'jerit Nayeon dlm hati.

EGO BUNNY COUPLE😎😎(naykook ff)Where stories live. Discover now