Memang! Dia pun tak sanggup untuk memadukan Nayeon.
------------------------------------------------
"Kau puaslah kan?lepas kau tau perasaan aku kat kau mesti kau akan perlekehkan aku kan?.." Sinis sahaja nada Nayeon.Jungkook mengerutkan dahi.
"Aku taklah.." Kata Jungkook perlahan. Nayeon mencebik menyampah."Jgn nk berlakon baik sangatlah!"balas Nayeon kasar.
"Kau mesti tak suka aku kan?..
Yelah..aku ni tua dari kau. Mesti kau lagi suka Lisa tu jadi wife kau...aku ni bukannya cantik pun..like you say.Minah rongak..heh!" Nayeon menundukkan kepalanya.Jungkook merenung tepat ke dlm mata Nayeon. "Kau tau mana aku tak suka kau?" Soalnya. Nayeon mengangkatkan kepalanya.
"Apa kau ca---" percakapan Nayeon terhenti apabila bibir Jungkook menyambar bibirnya.Terdorong dia ke belakang hinggalah langkahnya tersekat apabila dinding ada dibelakangnya.
Nayeon cuba meleraikan ciuman tersebut dgn menampar bahu Jungkook dan menolak badannya. Namun usahanya hanya sia sia.
Jungkook memegang kuat kedua belah tangan Nayeon lalu melekapkan ke dinding. Sekali lagi Nayeon cuba melepaskan tangannya dari pegangan kuat Jungkook tetapi kudrat lelaki lebih kuat dari perempuan.
Lama lama Nayeon mula menikmati ciuman tersebut. Leher Jungkook dirangkulnya erat.Nayeon memperdalamkan ciumannya.10 minit kemudian,
Jungkook meleraikan ciumannya."Aku sayang kau,aku cinta kau tapi aku tau memang dah terlambat untuk aku bagitau semua nikan?aku nk kau tau perasaan aku terhadap kau. Saranghae, Im Nayeon" luah Jungkook.
Bibir Nayeon mula mengukir senyuman. "Walaupun aku tua dari kau?" Soalnya. "Dlm soal percintaan,faktor umur tak penting. Yg penting adalah perasaan aku terhadap kau" jawabnya.
"Jadi kalau dah saling suka, takkanlah nk panggil aku kau je kot". Jari jemari Nayeon mula bermain di dada Jungkook." Apa kata aku panggil kau baby. Ok kan?baby"Nayeon tersengih.
"Kalau oppa tak blh ke?" Jungkook menggeselkan hidungnya ke hidung Nayeon. "Aku kan tua dari kau" Nayeon terkekeh menahan geli.
"Habis tu aku nk panggil kau apa?". Nayeon mengangkat bahunya." Ermm..how about Chagi? ".Nayeon menganggukkan kepalanya.
" Blh kita sambung ,chagi?". Jungkook menggigit bibir bawahnya sambil tersenyum menggoda. Nayeon menelan air liurnya.
Jungkook mendekatkan bibirnya ke bibir Nayeon. Kemudian dia menggigit bibir bawah Nayeon. Perlahan dia membaringkan Nayeon di atas katil.
Ciuman tadi dibawa ke leher Nayeon lalu menggigit lehernya hingga meninggalkan kesan merah."You're sexy tonight, baby! ".Nayeon naik ke atas badan Jungkook lalu menggigit telinganya.
" Naughty!"Jungkook kembali menggigit hidung Nayeon. Lalu mereka pun buatlah projek yg semestinya korang dah tau😂
YOU ARE READING
EGO BUNNY COUPLE😎😎(naykook ff)
Historia CortaPerkahwinan paksaan keluarga di antara Nayeon dan Jungkook tetap berjalan lancar walaupun dihalang sekeras kerasnya oleh Mummy Jungkook. Namun perkahwinan mereka tidak bertahan lama apabila hutang syarikat appanya terlalu banyak dan sebagai tebusan...