🐰CHAPTER 10🐰

149 12 0
                                    

//Nayeon's POV//

Hari ni Saem Jihyo tak datang. Yeay!blh baca novel..sikit je lagi nk habis lepas tu nanti aku nk beli lain.

Belum sempat capai novel dekat bawah meja aku,ada seorang manusia mengetuk mejaku.

"Yah!Minhyuk! Ashh jjinja!" Aku memarahinya.Dia hanya tergelak.Wau!menggoda habis.

"Kau buat apa?jomlah borak...
Bosanlah.." Minhyuk merengek.Aku tersengih.Comel
duhh.."Aku makan ramen ni ha... Tak nampak eh?"gurauku.

"Ouhh ye ke..nk sikit" dia menyambung loyar burukku.
"Hesy!dah lah...aku nk baca novel ..lepastu manusia mn entah kacau aku" kataku selamba.

"Aishhh,naughty!" Dia mencuit hidungku.Whatt!dia cuit hidung aku?ahh..maybe dia gurau.

"Kau dgn Jungkook mcm mn? Gaduh lagi ke?" Soal Minhyuk.
"Mn kau tau kami selalu gaduh?" Aku menggaru kepala yg tidak gatal.

Setahu aku,tak pernahlah aku bagitau dia pasal ni."Ouhh.. Selama ni pon aku ada nampak korang mcm jeling jeling je bila berselisih"jawabnya.

Aku hanya mengangguk. "Jungkook layan kau dgn elok tak?" Tanya Minhyuk lagi.Aku mengerutkan dahi.

Sejujurnya aku tak suka bila org tanya pasal hal aku dgn Jungkook. Biarlah kami elok ke tak elok. Bukan hal korang.

"Mcm biasa..eh..hyuk!kau free tak malam ni?" Soalku.Laju sahaja dia mengangguk. Aku tersenyum.

"Teman aku beli novel?novel aku semua dah habis.Yg aku nk baca ni pun tinggal satu bab je lagi"terangku." Sure! Anything to my dear.."ucapnya.

Hah!Deer?rusa ke sayang?ouhh mungkin dia kata aku rusa kot.Yeah!be positive.

Minhyuk berlalu ke tempatnya
apabila Saem Haha masuk.

    *****

//Minhyuk's POV//

Aku sudah berada di luar rumah Nayeon.Namun kelibat dia tetap belum nampak. Bersiap mungkin.

Beberapa minit kemudian, keluarlah dia dari rumah yg maha besar itu.Wah!kyeopta!

Nayeon's outfit 👇👇👇👇

Nayeon's outfit 👇👇👇👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Simple but gorgeous!."Anyong!
Lama dah ke kau tunngu?"
Soalnya."Ouhh..tak sangat" balasku.

"Jomlah!" Dia segera memasuki Audi R8 milikku.Ini yg aku suka pasal dia.Dia mudah menyesuaikan diri dgn benda baru.

Kami pergi ke Hyundae Mall. Nayeon kata kat aitu banyak novel yg best. "Jungkook tak marah ke kau keluar dgn aku?"
Soalku.

"Hek eleh...nk marah buat apa?
dia pon keluar dgn Lisa" balas Nayeon. "Kau tak marah ke?" Soalku lagi.Pertanyaanku berjaya membuatkan dia terdiam seribu bahasa.

"Eh!kau kata nk mkn ice cream juga kan?biar aku pilih..how about chocolate?" Aku menukar topik."Hmm...bad choosen!"Dia menghamburkan tawanya.

Aku tersenyum melihat keceriaannya.Nayeon mengambil beberapa novel then pergi ke bahagian frozen.

"Eh!tu bukan ke..tzuyu dgn V!"
Kataku dlm nada terkejut. Nayeon memberi reaksi yg sama dgnku.

"Yah!Chou Tzuyu!Kim tae hyung!korang date tak bagitau aku eh?.." Marah Nayeon.

Tzuyu dan V dtg ke arah kami bersama senyuman bersalah.
Heh!ayat keling!"Mian,unnie "
Ucap Tzuyu.

"Weh!tu Jungkook kan?.."

EGO BUNNY COUPLE😎😎(naykook ff)Where stories live. Discover now