🐰CHAPTER 25🐰

151 9 0
                                    

"Yeon!"Puan Jeon meluru ke arah Nayeon yang berada di atas katil wad tersebut.Dipeluknya Nayeon erat.

Nayeon memandang Jungkook pelik.Jungkook hanya tersenyum sebelum mengangguk perlahan kemudian dia keluar dari wad tersebut.

"Mummy?"panggil Nayeon."Mummy minta maaf,Yeon...Mummy tau mummy banyak sangat salah dekat Yeon..."Puan Jeon memegang kedua belah tangan Nayeon.

"Salah Mummy sebab tak dapat terima Yeon sebagai menantu Mummy..mummy cuba nk porak perandakan hubungan diantara Yeon dan kook..mummy minta maaf ye,yeon?"sambungnya lagi.

Nayeon mengukir senyuman manis."Mummy,Yeon dah lama maafkan Mummy..tapi Yeon kesal sangat dgn apa yg terjadi dekat Lisa dan family dia.."keluh Nayeon.

"Tak ada apa yang nak dikesalkan,Yeon.Baru mummy tau yg sebenarnya Lisa pernah pregnant..and then dia buang rahim dia.Means,kalau dia kahwin dgn kook..Mummy takkan dapat cucu lah.."Puan Jeon kelihatan marah.

"Sampai macam tu sekali?"soal Nayeon pelik.Puan Jeon hanya mengangguk dgn perasaan menyampah."Mummy...tak elok tau kalau kita terus berdendam dgn org yg dah mati..mummy maafkan jelah lisa..ok?"Nayeon cuba memujuk mak mentuanya.

Puan Jeon kembali senyum."Ok,ok..hahaha.."mereka tergelak bersama sama."Oh,ya!mummy tau tak?Yeon..pregnant 3 minggu!!!"jerit Nayeon ceria.

"Mwo?!jinjja?!!"Puan Jeon menekup mulutnya tanda tidak percaya.Nayeon mengangguk sambil tersenyum lebar."Yeah!mummy bakal jadi halmeoni!!sayang Yeon!"Puan Jeon kembali memeluk Nayeon.

"Yeon!yeon,gwaenchanayo?"tiba tiba Puan Im dan Mr.Im memasuki wad dimana terletaknya Nayeon."Naneun gwaenchanayo"jawab Nayeon yang masih dgn senyuman."Err..soo he"sapa Puan Im.

"Ji na,aku nak minta maaf..aku banyak sangat salah dekat Yeon,kau dgn husband kau sekali.."Puan Jeon memeluk Puan Im erat."Jgn ckp macam tu..aku dah lama maafkan kau.."Puan Im membalas pelukannya.

"Kamu janganlah nk bersedih..benda dah nak jadi kan?..."kata Mr.Im sebelum kakinya melangkah kearah Nayeon."Ji na,aku ada berita gembira nak bagitau kau ni"muka Nayeon dipandang sebelum beralih kearah Puan Im.

"Yeon...dia pregnant 3 minggu!!"Puan Jeon tersenyum lebar diikuti Puan Im."Jinjja?!Oh my,daughter!you're the best ever!"Puan Im memeluk Nayeon gembira.

"Thank you Yeon cause give us a grandchild...lepas ni perangai tu kenalah matched sikit,tau?"gurau Mr.Im.Yang lain sudah melepaskan tawa mereka.

"Appa,cerita Yeon ni boleh buat drama kan?"bisik Nayeon kepada appanya."Boleh,boleh.Tapi appa nak jadi main cast..boleh?"Mr.Im membalas bisikan anaknya.

"Boleh,boleh"Nayeon tersenyum menahan tawa."Yeobo!awk jgn nak mengada sangat ya!"amaran Puan Im mengundang tawa mereka semua yg berada di situ.

EGO BUNNY COUPLE😎😎(naykook ff)Where stories live. Discover now