...

70 6 2
                                    

4 AY SONRA

Tam sıcak çikolatamı yapmış,bilgisayarımı açmıştım ki telefonuma bir bildirim geldi.Telefona uzanıp bildirime baktığımda Emirden geldiğini gördüm.Ne dicekti şimdi bu.Mesaj kutusuna girip mesajını okudum.

-"Merhaba Derin uzun zaman oldu",yazmıştı.Hemen yanıt verdim

-"Ne var Emir?Ne söyliyeceksen söyle işim var"(He bu arada Emir çok eski sevmediğim bir arkadaş)

-"Ne ters yapıyon kızım hAllah hAllah".

-"Uzatma, kısa kes ne var?"

-"Tamam be.Hani senin şu yanında gezen hatun var ya Ezgi.Onun sevgilisi var mı?" neden çıktı şimdi bu Allasen?

-"Seni ne ilgilendirir.Emir hadi kardeşim sana bay.

-"Kızım dursana Ezgi'den hoşlanıyorum,bi konuşsana onunla."

-"Ezgiyi oyunlarına alet etmene izin vermeyeceğim.Sana asla güvenmiyorum . Bir daha sakın bana mesaj atma."diyip telefonu komodinin üzerine attım.Bildirim sesi gelmesine rağmen bakmadım.

Emir çok çirkef bir çocuktu.Ondan hiçbir zaman hoşlanmadım.Ayrıca çok tehlikeli.Aşık olduğu kişiyi fazla kısıtlar ve saplantılı bir şekilde hayatını zindan eder.Eski sevgilisi 4 ay önce kayboldu ve ölüm haberi geldi.Ben korkunç bir şekilde asla böyle düşünmek istemesem de onun yaptığından şüpheleniyorum.Sinirlerini kontrol edemiyor ve ciddi sorunlar yaratıyor.Emir'in anne ve babası ayrı yaşıyorlar Emir de çocukluğundan berri hep babasıyla büyüdü.Annesinin maddi durumu iyi değildi babası ise gayet zengindi.Annesi zaten Emir'i istemedi diye biliyorum .Her zaman aile sevgisinden mahrum büyüdü belkide bu sebepten ötürü kötü biri olmayı seçmişti.Ama ne olursa olsun kimsenin hayatını mahvedemez.Ben pek muhattap olmazdım genelde onunla.Ama bugün mesaj atması...bilmiyorum umarım Ezgiye bağlanmaz.Ezgi'de hoşlanmaz ondan ama Ezgi istemezse ve Ezgiye zarar verirse onu pişman ederdim. Ezgi benim herşeyim ve buna asla izin vermeyeceğim.Bu düşüncelerden sonra bilgisayarımdan film açıp izlemeye koyuldum.

Birkaç saat film izledikten sonra annem içeri girdi.Girer girmez de söylenmeye başladı.

-"Kızım,biraz bizimle de vakit geçir,sosyalleş.Şu bilgisayarın başında saatlerce kalkmıyorsun.Ya resim çiziyorsun ya kitap okuyorsun kitap yazıyorsun ya da bilgisayarla oynuyorsun.Anlamıyorum ki ne anlıyorsun.Geç içeri de yemek hazırlamama yardım et."Çok uzatmadan

-"Tamam anne"diyip salona geçtim .Annemde o sırada asla havalandırmadığım odamın camlarını açıp odama oksijen girmesini sağlıyordu eş zamanlı olarak ta söylenmeyi ihmal etmiyordu.

Salona geçtiğimde Deniz ve Irmağın saç baş kavga ettiklerini gördüm.Bende tüm ablaların yaptığı  gibi onları ayırmak yerine  telefonumla kameraya alıp kahkahalarla onları videoya almaya başladım.Annemin sesi duyuluyordu.

-"Ne oluyor bu ses ne aaaa Deniz Irmak napıyorsunuz.Hiii kızlar bırakın saçınızı Deniz bırak annecim.Irmak bırak kardeşinin kolunu ahhh kim ısırdı kız kolumu".Onları kahkahalarla izlerken hala videoya alıyordum.Annemin beni fark etmesi uzun sürmedi.Öyle bir baktı kim beni delip geçtiğine yemin edebilirim.Masumca sırıtıp videoyu kapatıp telefonu cebime attım.

-"Ah ah akıllanmıyor bu kız vallaha . Kardeşlerin burda saç baş kavga ediyor ayırıp kızacağına yaptığı şaklabanlığa bak. Yakışıyor mu kızım sana.Toplarla kız salonu bide dikiliyo orda.

-"Ne yani bu bücürlerin yaptığı şeyin kabahatlisi ben mi oluyorum.Pes annişko yani beni beni Derinini."

-"Sus kız bide cevap veriyo . Geldiğimde buraları tertemiz görecem yoksa sen biliyorsun."

-"Ay tamam annem canıma minnet yaparım yapmasına da "

-"Da sı ma sı yok naş naş hemen temizle teyzenler gelcek birazdan."

-"Telaşınız şimdi anlaşıldı sultanım.Ya teyzem Yağızı getirmesin anne ya Elif'e okeyim ama Yağız düşman başına"

-"Kızım yeğenim o benim nasıl söz öyle evde mi bırak diyim aaa ayıp"

-"Ben derim vallaha derim ya"

-"Sus kız hadi toparla bende diğer odaları toparlayayım"

-"Off tamam"

Annem odadan çıkar çıkmaz kendimi kanepeye attım ve kızlara muzipçe sırıttım.Onlar ne yapacağımı anladıklarında tam anneme bağıracaklardı ki telefonu gösterip videoyu paylaşabileceğimden bahsedince mecbur kaldılar.Tabi ki de ben toparlamayacaktım odayı onlar bozmadı mı nasıl olsa hem ben onların ablalarıyım öyle değil mi.

Deniz ve Irmak ikizler. Şu  anda 8.sınıf öğrencileri . Deniz çalışkan , temiz , sinirli ve akıllıdır.Irmak ise Denize göre tembel , süslü , sinirli ve daha yaramazdır. İkiz olmalarına rağmen farklı özellikler taşıyorlar ama tuhaf bir şekilde anlaşabiliyorlar . İlişki de anlamıyorum . Her gün eksiksiz kavga edip barışıyorlar . İkisini de çok seviyorum. Kardeşlerimden bahsetmisken anne ve babamdan da bahsedeyim bari. Annem bir şirkette sekreterdi ta ki kardeşlerim doğana kadar . Onlar doğduktan sonra ev hanımı oldu ve bu durum benim gayette hoşuma gitmeye başladı. Ben küçükken benimle ilgilenemiyordu çalıştığı için bu nedenle diğer kardeşlerimde aynı sorunu yaşamamak için bıraktı işi. Annemin adı Feride ve 39 yaşında. Babam ise öğretmen o herzaman ilgiliydi bize karşı çocuklarına aşırı düşkün bir babadır kendisi. Babam 41 yaşında adı Ferat. Anne ve babamın ilk çocuklarıyım. Abla olmak yorucu bence. Ben çok yoruluyorum. Ama ben herşeye yoruluyorum. Annem üşengeç olduğumu söyler ama ben çok üşengecim sırf üşeniyorum diye kalkıp kumandayı almayıp bal reklamı izlemiş kızım ben ya susun bence.


"-Derin annecim yaptığın doğru bişe mi. Kardeşlerine niye yaptırıyorsun."

Yakalandım. Yooo yakalandık. Sonuçta sizle dedikodu yapıyorduk değil mi.  

"-Yoo anne ben yaptım. Tam otururken sen geldin."
Deniz ağzını açacakken benimle göz göze gelince susmak zorunda kaldı. Ay acıdım kız.

"-Yani birlikte yaptık kızlarla" benden bu kadar, fazla iyi niyet kullandım ama dimi.

"-Tamam kalk da üzerini giyin. Kimse seni böyle görmek istemez."

"-Görmesinler, ben mi görsünler dedim. Gelmezlerse görmezler. Hiçbir güç üzerimi değiştirmeme neden olamaz"

"-Odandan çıkma o zaman bu tiple"

"-Vallaha mı kız anne. Ben o zaman Ezgiyi çağırayım da gelsin."

"-Gelsin gelsin ama..."

"-Ne ama. Ama mama yok anne ya"

"-Kızım Yağızı da alın dışarı çıkın gezin. Teyzeni rahat bırakmıyo. "

"-Anne bunu bana yapmasa"

"-Derin hadi annem hadi." O sırada zil çalınca bişe diyemedim çok sevdiğim teyzem golmoş aman ne güzel.

"-Aaa teyze hoş geldin nasılsın."ııı tıyzı hış gıldın nısılsın

"-İyiyim iyi .Kız Feride bu kıza bi çeki düzen ver canım bu ne hal pasaklı seni az giyin süslen."

Sonra Derin niye yamyam gelde ağzına çarpma.

"-Yok abla bu gün evden çıkmadı ondandır."Yiğidi öldür hakkını yeme müq bir annem var. O sırada bişe fark ettim.

"-Yağız gelmedi mi teyzecim. Keşke onu da getireydin gezdirirdim keratayı. Neyse başka sefere".odama geçip ido dansı yapmayı aklımın bir köşesine kazıyım derken arkadan günümü mahveden Yağız sırıttı. Ondan nefret ettiğimi söylemiş miydin. Allahım beni al vallaha bak beni al.

"- Yoo geldim fıstık çok mu özledin beni" yoo goldom fostok çok mo ozlodon  bono.

"-He ne demezsin."

"-Az önce duydum dışarı çıkacakmışız  hemen çıkalım hadi hazırlan." WTF üzerimi giyinecektim dimi .Annemle üzerimi giymeyip odamda Ezgiyle oturmak üzere anlaşmıştık ve şimdi üzerimdeki harika pijamalarımı çıkartıp Yağız belasıyla dışarı çıkacaktım. Yağız 9 yaşında ama bi o kadar da yerin altında desem yalan olmazdı. El mecbur odama yöneldim ve kapıyı sertçe kapattım anlaşılan extra sıkıcı bir gün beni bekliyordu.

DERİN'E GELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin