...

31 4 0
                                    

Gözümü açtığımda bir süre düşünemedim. Nerede olduğumu, kim olduğumu? Başım ağrıyor, fazlasıyla yorgundum. Dün gece bakkala giderken biri... biri beni arkadan tutmuş ve bayıltmıştı. Kim, neden bunu bana yapardı ki. Kaldığım oda-ki oda denmez, bomboş 4 duvar- kapkaranlık ve kasvetliydi. Odanın karanlık olmasının yanı sıra pencere arasından sızan bir güneş tam gözüme giriyordu. Onun dışında hiçbir ışık yoktu. Dört kasvetli duvar arasında odanın tam ortasında bir sandalyeye bağlanmış bir ben diyecekken arkadan boğuk bir ses geldi. Arkamda biri vardı ve o da bağlanmıştı aynı şekilde. ARAS .Bunun ne işi var lan burda. Benim ne işim var lan burda. Biz napıyoz lan burda. Offf Aras ve ben neden buradayız!!! Olum bunlar salak ha ağzımızı bağlamamışlar. Filmlerde bağlıyorlardı iyi ben kusarım zaten bağlamasınlar. O değilde harbi neler oluyor???

-"Aras. Sen...sen...köpeğinle karşılaştığımda karşılaşmıştık. Bizim burada ne işimiz var? Ne oluyor ya? Hani neden, bir insan neden beni kaçırır? ÇIVDIVICAM. Yoksa o gün beni beğendin de komplo mu kuruyorsun bana? Beni sen mi kaçırttırdın? Şerefsiz, hııı o kadar da beğenmiştim seni nezeğğğn yaptın bana? Aras benim burada ne işim var?"

-"Sanada Günaydın."

-"Ne günaydını ya ben nerdeyim ve neden kaçırıldım. Senin burda ne işin var?"

-"Şu an düşündüm de Allah belamı versin. Ben seni niye takip ettim ki banane yani napıyorlarsa yapsınlar şu çeneyle 2 güne bırakırlardı zaten seni. Bi sus kızım."

-"Hatsiz. Kibar ol biraz be. Ben burda kaçırılmışım konumuza bak. Aras son kez soruyorum benim burda ne işim var"

-"Ne bilim ben ne işin var ne işimiz var. Sahille birlikte dışarı hava almaya çıktık seni gördüm karşıda. Yanına geliyordum ki biri seni bayıltıp kucağında ilerledi. Ben de sizi takip etmek istedim. Bir arsaya girdiniz ondan sonra ormanlık alana takip ediyordum en son yani, beni de bayıltmışlar gözümü burada açtım."  Haklı olabilir miydi acaba ? Neden yalan söylesin ki ? Kızım bi güven insanlara yaa.

 -"Kusura bakma saçmaladım az önce ama inan kafam yerinde değildi. Beni kaçıranı gördün mü tanıdın mı yani?"

-"Biz yeni taşındık buraya ve kimseyi tanımıyorum. Bu gün yeni okuluma kaydoldum gidecektim ama olmadı buradayız işte."

-"Bizimkiler kafayı yemiştir şimdi, bakkala diye çıktım ve saatlerdir ortada yokum ve korkuyorum." Gözlerim istemsizce doldu.

-"Üzülme, bir düşmanın var mıydı kim böyle bir şey yapmış olabilir sence?"dedi.Benim bir düşmanım var mıydı? Beni herkes severdi kimseyle de kavga etmedim ki?

-"Hayır, bildiğim kadarıyla bana düşman olan kimse yok. Ben kimseye bulaşmam ve zarar vermem ki." Ağlamaya nihayet başlayabilmiştim. Tuhaf bir kızım yarım saattir çocukla sohbet ediyorum nerdeyse olum KAÇIRILDIN ve yeni idrak edip ağlıyorsun salak Derin.

-"Demek ki var ya da yanlış anlasılma."

-"Böyle yanlış anlasılma mı olur ya kafayı yiyeceğim." Biraz bağırmıştım ve birden demir kapı tozuyla beraber açıldı. Burası bildiğin depo yaa. İçeri giren kişiyi tanımıyordum ve ürkmüştüm.

-"Kendinize gelebilmişsiniz."

-"Kimsin sen be? Bizden ne istiyorsun? Ne hakla bizi burada tutabilirsin." Bağırıyordum ve çıldırmıştım. Aslında onlar çıldırmış...

-"Küçük hanım kendinizi sevmiyorsunuz herhalde elimizdesin ve konuşmalarına dikkat et!!! O sesin bir daha yükselmiyecek anladın mı?"

-"Anlamadım." diyip daha çok bağırdım. Saçımdan kavrayınca Aras sakin kalamadı.

DERİN'E GELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin